WE Connect

Wszystkie tematy związane z Volkswagenem T-Roc - zakup, eksploatacja, problemy itd.
Umberto
Posty: 33
Rejestracja: 03 gru 2021, 20:06

Re: WE Connect

Post autor: Umberto »

Problem z AA rozwiązany, ale pojawił się inny.
We Connect pokazuje mi, że auto ma "otwarte" drzwi. Pewnie błąd się pojawił w momencie, gdy próbowałem zamknąć auto przy niedomkniętych drzwiach (tak sobie kombinuję). W każdym razie mimo restartu aplikacji błąd jest cały czas.
Spinner
Posty: 754
Rejestracja: 25 cze 2020, 11:25

Re: WE Connect

Post autor: Spinner »

Umberto pisze: 16 sty 2022, 21:17 Problem z AA rozwiązany, ale pojawił się inny.
We Connect pokazuje mi, że auto ma "otwarte" drzwi. Pewnie błąd się pojawił w momencie, gdy próbowałem zamknąć auto przy niedomkniętych drzwiach (tak sobie kombinuję). W każdym razie mimo restartu aplikacji błąd jest cały czas.
To raczej We connect świruje albo problemy "na łączach". Ja też dostaję co jakiś czas błędne komunikaty i już się do tego przyzwyczaiłem. Sprawdź jak jest z pozycją pojazdu. Jak dostaniesz komunikat, że "niedostępna" albo, że "nie została wysłana" to jest to problem w komunikacji z centralą i podawane informacje o pojeździe są przekłamywane.
pizzarafal
Posty: 25
Rejestracja: 29 sie 2021, 12:07

Re: WE Connect

Post autor: pizzarafal »

tmakler pisze: 19 gru 2021, 16:40
Marcin25 pisze: 19 gru 2021, 16:08 Mam to samo. W pierwszej chwili myślałem, ze ma to związek z nieprzedłużeniem We connect+, ale objaw jest taki, jakby w ogóle nie miało się konta na We connect, który jest ponoć bezterminowy, taki był przynajmniej komunikat na stronie.
Jak to z powrotem aktywować?
U mnie przełączyło na drugiego użytkownika, który nie jest zlinkowany z we connect. W samochodzie w zakładce użytkownicy, wróciłem do użytkownika głównego, ale wymagało to podania loginu i hasła do we connect.
Powodem może być system obsługi gestem. Mi czasem przełącza radio na inną stację.
Wylogowanie z WeConnect na skutek przełączenia na innego użytkownika też miałem. Stawiam, że niechcący gestem przełączyłem na innego użytkownika.
pizzarafal
Posty: 25
Rejestracja: 29 sie 2021, 12:07

Re: WE Connect

Post autor: pizzarafal »

Spinner pisze: 16 sty 2022, 22:24
Umberto pisze: 16 sty 2022, 21:17 Problem z AA rozwiązany, ale pojawił się inny.
We Connect pokazuje mi, że auto ma "otwarte" drzwi. Pewnie błąd się pojawił w momencie, gdy próbowałem zamknąć auto przy niedomkniętych drzwiach (tak sobie kombinuję). W każdym razie mimo restartu aplikacji błąd jest cały czas.
To raczej We connect świruje albo problemy "na łączach". Ja też dostaję co jakiś czas błędne komunikaty i już się do tego przyzwyczaiłem. Sprawdź jak jest z pozycją pojazdu. Jak dostaniesz komunikat, że "niedostępna" albo, że "nie została wysłana" to jest to problem w komunikacji z centralą i podawane informacje o pojeździe są przekłamywane.
WeConnect potrafi świrować. Mi zniknęła z wykazu podróży jedna podróż. Czasami dane pojawiają się/lub znikają z opóźnieniem.
Jak odebrałem auto od dilera - było na rezerwie. Od razu zatankowałem, a mimo to przez kolejny dzień w WeConnect było powiadomienie o konieczności tankowania.
Misha91
Posty: 85
Rejestracja: 19 wrz 2021, 19:52
Lokalizacja: Gdańsk

Re: WE Connect

Post autor: Misha91 »

Hej, jestem posiadaczem T-roca od wczoraj. Dzisiaj pojawił mi się komunikat: "Uklad alarmowy. Działanie na zewnątrz pojazdu." Nie wiem czego może on kompletnie dotyczyć. Obszedłem auto w poszukiwaniu jakiejś rysy, wgniecenia ale nie widziałem nic. O tej godzinie kiedy dostałem zgłoszenie byłem w domu. Co to może oznaczać? Ktoś już miał taki przypadek?
marcin255
Posty: 529
Rejestracja: 09 cze 2021, 20:04
Lokalizacja: Wrocław

Re: WE Connect

Post autor: marcin255 »

U mnie czasami maska otwarta , auto odblokowane itp.
Zamówiony 09.06.2021 -T-Roc 2.0 TSI Premium Sport+ bajery
12.10 produkcja 13.10 na statek 25.10 w Poznaniu. 29.10 dostarczony pod salon.
Odebrany 08.11.21
230 KM 400 Nm + DSG mod
Obrazek
elk84
Posty: 110
Rejestracja: 07 paź 2020, 15:17

Re: WE Connect

Post autor: elk84 »

Misha91 pisze: 29 sty 2022, 21:55 Hej, jestem posiadaczem T-roca od wczoraj. Dzisiaj pojawił mi się komunikat: "Uklad alarmowy. Działanie na zewnątrz pojazdu." Nie wiem czego może on kompletnie dotyczyć. Obszedłem auto w poszukiwaniu jakiejś rysy, wgniecenia ale nie widziałem nic. O tej godzinie kiedy dostałem zgłoszenie byłem w domu. Co to może oznaczać? Ktoś już miał taki przypadek?
Może to przez wichurę? Coś uderzyło w szybę, albo tak kołysało autem, ze włączył się alarm :-)
Misha91
Posty: 85
Rejestracja: 19 wrz 2021, 19:52
Lokalizacja: Gdańsk

Re: WE Connect

Post autor: Misha91 »

elk84 pisze: 30 sty 2022, 12:44
Misha91 pisze: 29 sty 2022, 21:55 Hej, jestem posiadaczem T-roca od wczoraj. Dzisiaj pojawił mi się komunikat: "Uklad alarmowy. Działanie na zewnątrz pojazdu." Nie wiem czego może on kompletnie dotyczyć. Obszedłem auto w poszukiwaniu jakiejś rysy, wgniecenia ale nie widziałem nic. O tej godzinie kiedy dostałem zgłoszenie byłem w domu. Co to może oznaczać? Ktoś już miał taki przypadek?
Może to przez wichurę? Coś uderzyło w szybę, albo tak kołysało autem, ze włączył się alarm :-)
No właśnie alarm nie załączył się. No nic, nie ma żadnych uszczerbków na aucie :P
ODPOWIEDZ