Facelift 2022
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 mar 2022, 10:02
Re: Facelift 2022
U mnie zawołał 5 tyś zaliczki. Rozmawiałem z dillerem dzisiaj i stwierdził, że jak zamówiłem auto w wynegocjowanej cenie to podwyżki cen po zamówieniu mnie nie dotyczą. Ogólnie wiem, że mają taką możliwość podwyżki cen po zamówieniu, ale podjęli by ryzyko to robiąc, bo ja osobiście po takie podwyżce bym zrezygnował kosztem zaliczki.
-
- Posty: 296
- Rejestracja: 26 sty 2020, 17:32
Re: Facelift 2022
Ceny po zamówieniu nie mogą podnieść, a jeśli nawet to w razie rezygnacji cała zaliczka do zwrotu i nie musisz się tłumaczyć dlaczego rezygnujesz. Ja miałem gwarancję ceny w dniu zamówienia. Po dwóch dniach w lutym ceny wzrosły i mnie podwyżka nie dotyczyła. Ludzie rezygnowali że względu na długie terminy odbioru i odbierali całe zaliczki. Nie wiem skąd masz takie informacje.JacekW1234 pisze: ↑11 mar 2022, 11:08 U mnie zawołał 5 tyś zaliczki. Rozmawiałem z dillerem dzisiaj i stwierdził, że jak zamówiłem auto w wynegocjowanej cenie to podwyżki cen po zamówieniu mnie nie dotyczą. Ogólnie wiem, że mają taką możliwość podwyżki cen po zamówieniu, ale podjęli by ryzyko to robiąc, bo ja osobiście po takie podwyżce bym zrezygnował kosztem zaliczki.
T-Roc Premium 1.5 TSI Manual Czarna Perła z pakietami i dodatkami
Maj 2021
Maj 2021
Re: Facelift 2022
Upust miałem ok. 2%.morfeusz747 pisze: ↑11 mar 2022, 11:41 W cenie 150tys T-Roc robi sie poprostu nieopłacalny.
Można wiedzieć jaki udzielono upust?
Pozostaje pytanie jaki samochód typu nie za duży SUV czy crosover jest obecnie opłacalny i w jakimś sensownym czasie od zamówienia dostępny? Myślę jeszcze o Skodzie Karoq, ale tu już minął trzeci miesiąc po pokazaniu wersji poliftowej i nadal brak nawet cennika (nie wspominając o ewentualnym czasie oczekiwania na auto), Seacie Ateca - cennik jest, ale czas oczekiwania też nie określony (czytaj bardzo długi). Wszystko inne to raczej nie moje rozmiary, ceny czy wygląd. Może jeszcze Mazda CX-30, bo cena i czas oczekiwania jeszcze do zaakceptowania, ale to auto jest trochę za niskie (taki podwyższony kompakt) no i te ogromne plastiki na nadkolach. Chociaż jeździło się tą mazdą całkiem przyjemnie.
Re: Facelift 2022
Może to Ci coś podpowie
[/quote] Pozostaje pytanie jaki samochód typu nie za duży SUV czy crosover jest obecnie opłacalny i w jakimś sensownym czasie od zamówienia dostępny? Myślę jeszcze o Skodzie Karoq, ale tu już minął trzeci miesiąc po pokazaniu wersji poliftowej i nadal brak nawet cennika (nie wspominając o ewentualnym czasie oczekiwania na auto),
[/quote]
https://www.skoda-auto.cz/modely/karoq/karoq
[/quote] Pozostaje pytanie jaki samochód typu nie za duży SUV czy crosover jest obecnie opłacalny i w jakimś sensownym czasie od zamówienia dostępny? Myślę jeszcze o Skodzie Karoq, ale tu już minął trzeci miesiąc po pokazaniu wersji poliftowej i nadal brak nawet cennika (nie wspominając o ewentualnym czasie oczekiwania na auto),
[/quote]
https://www.skoda-auto.cz/modely/karoq/karoq
Re: Facelift 2022
Ja wpłaciłem 3 tyś. Upewniłem się, że jest to zaliczka i że mogę liczyć na zwrot. W tej chwili sami sprzedawcy mówią, żeby lepiej zamówić "na wszelki wypadek" bo będzie tylko drożej a zaliczkę zawsze można odzyskać. Auto i tak sprzedadzą w kilka dni. Tak więc można spokojnie zamówić, nawet na telefon w mieście obok, wybrany samochód, nawet jeśli nie jest się w 100% pewny. Jeśli w między czasie pojawi się Karoq zawsze można odwołać T-Roca. W tej chwili VW podniósł ceny i T-Roc poszedł o 5 tys w górę. Dobrze, że zamówiłem wcześniej i nie czekałem na chwilę pojawienia się T-Roca po FL w salonie. Cena jest gwarantowana i każda marka o tym głośno mówi. Nawet jeśli cena w dniu odbioru samochodu byłaby niższa należy się obniżka ceny (co chyba w obecnej sytuacji jest niemożliwe ). Jeśli chodzi o upusty to na T-Roca sam VW daje -6 tyś zł a w ramach negocjacji udało się jeszcze -5,5 tyś (-4%). Czas oczekiwania jest stosunkowo krótki. Skoda ma 4-12 miesięcy na swoje samochody. Na kamiqa czeka się do 10 miesięcy. Toyota C-HR 5-6 miesięcy. Na chwilę obecną najrozsądniej jest nie oglądać się tylko zamówić coś co pasuje. Nawet jeśli znajdzie się coś przez te kilka miesięcy ciekawszego to można zrezygnować. Osobiście żałuję, że nie poszukałem czegoś dostępnego od ręki jeszcze w grudniu. W tej cenie byłby lepiej wyposażony ewentualnie po prostu tańszy. Sam FL nie jest tak bardzo porywający i znając teraz całokształt wolałbym taniej lub więcej w wersji przed FL.Endriu129 pisze: ↑11 mar 2022, 10:57 Nie mogąc doczekać się na cennik i konfigurator Skody Karoq po lifcie, zacząłem rozglądać się za czymś w miarę podobnym. W zeszłym tygodniu konfigurowałem właśnie nowego T-roca Style 1,5 DSG i z moimi dodatkami, po małym upuście dilera wyszło ok. 148 tys. , a tu znowu podwyżka. No masakra jakaś. Wprawdzie sprzedawca mówi, że może mi teoretycznie (na słowo) zagwarantować niezmienność ceny, ale teraz to już byłoby 152,5 tys. Poza tym życzy sobie 5% zaliczki. Czy wasi dilerzy też "wołają" o tyle kasy na zaliczkę?
Ostatnio zmieniony 12 mar 2022, 8:17 przez AFHG, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Facelift 2022
Z innych ciekawych suv-ów/crossover-ów:
-Toyota C-HR 2.0 hybryda (niesamowity napęd - trzeba trochę się przejechać aby ogarnąć, że to już nie silnik i skrzynia ale "napęd" - dziwne początkowe wrażenia ale płynność jazdy niesamowita);
-Nissan Qashqai (nowy model - b. ciekawy - dosyć ładny i wykonany z klasą);
-Skoda Karoq (kiedy będzie ?);
-Skoda Kamiq (o dziwo chyba większa w środku od T-Roca);
-Kia sportage (trochę zbyt kosmicznie jak dla mnie);
-Jeep Renegade;
-Subaru XV (stały napęd na 4-koła i automat w każdej wersji !!! Gdyby mi zależało na 4 kołąch albo jeździłbym na narty.... to strzał w 10-tkę);
-Honda HR-V (tylko hybryda) - trochę mała;
-Citroen C5-aircross (tutaj dla mnie największe zaskoczenie - trzeba ten samochód zobaczyć w salonie!). Samochód jest : większy niż się wydaje, solidny, ciekawie zaprojektowany, wygodny ... i zawieszenie.... bajka.
-Peugeot 3005 - kosmos - odpada;
-Mazda CX30 - nisko się siedzi;
-nadchodząca nowość : Toyota Corolla Cross - hybryda 2.0
-Toyota C-HR 2.0 hybryda (niesamowity napęd - trzeba trochę się przejechać aby ogarnąć, że to już nie silnik i skrzynia ale "napęd" - dziwne początkowe wrażenia ale płynność jazdy niesamowita);
-Nissan Qashqai (nowy model - b. ciekawy - dosyć ładny i wykonany z klasą);
-Skoda Karoq (kiedy będzie ?);
-Skoda Kamiq (o dziwo chyba większa w środku od T-Roca);
-Kia sportage (trochę zbyt kosmicznie jak dla mnie);
-Jeep Renegade;
-Subaru XV (stały napęd na 4-koła i automat w każdej wersji !!! Gdyby mi zależało na 4 kołąch albo jeździłbym na narty.... to strzał w 10-tkę);
-Honda HR-V (tylko hybryda) - trochę mała;
-Citroen C5-aircross (tutaj dla mnie największe zaskoczenie - trzeba ten samochód zobaczyć w salonie!). Samochód jest : większy niż się wydaje, solidny, ciekawie zaprojektowany, wygodny ... i zawieszenie.... bajka.
-Peugeot 3005 - kosmos - odpada;
-Mazda CX30 - nisko się siedzi;
-nadchodząca nowość : Toyota Corolla Cross - hybryda 2.0
-
- Posty: 253
- Rejestracja: 22 sie 2021, 12:57
Re: Facelift 2022
Ja zamówiłam wczoraj, ale oglądałam miesiąc temu i udało mi się wynegocjować tę samą cenę co przed podwyżką (podwyżka cen 3%) + ta zniżka 6 tysięcy, za T-roc R-line z pamietam black i jeszcze kilkoma dodatkami wyszło 134 tys., za tę samą konfiguracje w CHR zaproponowano 147 tys.
Re: Facelift 2022
Na pocieszenie...w tym roku mają być jeszcze 3 podwyżki Rozumiem, że wybór 1.5 DSG Style.annaoj305 pisze: ↑12 mar 2022, 18:28 Ja zamówiłam wczoraj, ale oglądałam miesiąc temu i udało mi się wynegocjować tę samą cenę co przed podwyżką (podwyżka cen 3%) + ta zniżka 6 tysięcy, za T-roc R-line z pamietam black i jeszcze kilkoma dodatkami wyszło 134 tys., za tę samą konfiguracje w CHR zaproponowano 147 tys.