Karoczek pisze: ↑05 mar 2019, 8:11
Ja dodatkowo całą sprawę zgłosiłem do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie. Zobaczymy czy podejmą temat. Centrala VAG w Polsce nie podjęła tematu, też napisałem do nich.
Kiedy zgłaszałeś problem do centrali VW? Jeden z Forumowiczów (sebdab, chyba również skodowiec ) również zgłaszał i dostał potwierdzenie że problem występuje.
Oficjalny wpis TPI VW jest założony w październiku 2018.
Karoczek pisze: ↑05 mar 2019, 8:11
Ja dodatkowo całą sprawę zgłosiłem do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie. Zobaczymy czy podejmą temat. Centrala VAG w Polsce nie podjęła tematu, też napisałem do nich.
Kiedy zgłaszałeś problem do centrali VW? Jeden z Forumowiczów (sebdab, chyba również skodowiec ) również zgłaszał i dostał potwierdzenie że problem występuje.
Oficjalny wpis TPI VW jest założony w październiku 2018.
Czy możesz w takim razie przypomnieć się z tematem zarówno w centrali Skody jak i VW dodając oba numery TPI? Możesz dodać że grupa użytkowników zgłaszających problem jest coraz większa.
Ważne żeby potwierdzili, że znają problem tak jak Koledze sebdab.
Dodatkowo: tak czy inaczej do ASO musisz podjechać, żeby potwierdzili problem organoleptycznie. Inaczej Skoda/VW zawsze będzie Cię odsyłać.
jodrak pisze: ↑05 mar 2019, 12:18
Mam pytanie czy problem wystepuje w silniku 1,5 tsi 130KM
Silnik 1.5TSI 130KM DACA montowany jest głównie w VW Golfie VII. Musisz poszperać na forach Golfa, czy jego też dotyczy ten problem. Silnik 1.5TSI 130KM DACA posiada turbinę ze zmienną geometrią.
Od końca czerwca 2019 do produkcji powinien wejść Golf VIII z silnikiem 1.5TSI z systemem mild hybrid.
Dziś bylem w seacie ze znajomym ma ten sam problem arona 1.5 tsi 150 KM nic nie wiedzą o problemie mimo że staraliśmy się przedstawić że to znany problem w vag. W ramach sprawdzenia jak problem z t-roc wygląda w Gdańsku zadzwoniłem do serwisu w Gdańsku nic nie wiedzą o tym problemie a tym bardziej o wytycznych vw o tej usterce problem będzie jak zwykle zamieciony pod dywan
Panowie nagrywajcie filmiki i im to pokazujcie,niestety problem występuje,nie wiadomo czemu u jednych jest u drugich nie.Inna sprawa jest taka ze wiadomo,zawsze będzie utrzymywana opinia że problemu nie ma.
sebdab pisze: ↑05 mar 2019, 21:31
Panowie nagrywajcie filmiki i im to pokazujcie,niestety problem występuje,nie wiadomo czemu u jednych jest u drugich nie.Inna sprawa jest taka ze wiadomo,zawsze będzie utrzymywana opinia że problemu nie ma.
Dodam od siebie - nagrywajcie i wrzucajcie do sieci. Dzięki temu pomożecie też innym określić czy występuje u nich ta usterka.
A idąc z filmikiem do ASO czy wysyłając im go na skrzynkę dajecie dowód, że problem wystąpił. Nie będzie wtedy tłumaczenia "Panie, u nas działa, coś Pan ściemniasz ....".
Rano pierwsze 8 km jadę w korku przez miasto kangur mnie dobija więc jeżdżę w trybie sport aby zminimalizować szarpanie i wtedy obroty rzeczywiście podchodzą mi do 10 tyś. Mistrzowie serwisu nauczyli się ruszać tym silnikiem aby nam wmówić że jest ok. Ruszają bez gazu a gdy samochód zaczyna się toczyć dodają nawet im to wychodzi. Ostatnio zauważyłem gdy wrzucam na 2 bieg też czasami występuję szarpnięcie.