Kolego ja przez 43 lata zdarłem trochę aut głównie VW ale jedno mogę napisać dobre i solidnie to już było ! W ostatni VW TDI sprzęgło wymieniłem przy 220 tys/km !!! I jeszcze mogło śmigać teraz w tsi t roc sprzęgło wymieniają grubo poniżej 100 tys/km !Ja nie piszę o spadających samolotach tylko o bardzo drogich autach z małym przebiegiem psujących się na potęgę bo o tym był temat a program obejrzyj i wyciągnij wnioski ?.Marcizello pisze: ↑15 cze 2024, 0:19A ja polecam program katastrofy w przestworzach na National Geographic, strach wsiadać do samolotu, co chwilę jakiś spada z nieba
Awaryjny t ric
Re: Awaryjny t ric
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 cze 2024, 0:16
Re: Awaryjny t ric
No spoko, ja mam niewiele mniej lat. Trochę sobie żartuje bo wyciągać wnioski że nowe auta się psują na potęgę, po obejrzeniu programu, które skupia się na awaryjnych autach jest trochę wyciąganiem wniosków na wyrost. Ja wiem że kiedyś auta się mniej psuły, głównie dlatego że były mniej zaawansowane techniczne ale nie ma też co mówić że jak nowe to się zepsuje od razu. T rocow sprzedano dziesiątki tysięcy i jakoś nie widzę ich zalegających po warsztatach ani jadących na lawecie.
Re: Awaryjny t ric
Masz jakies twarde dane na powyższe? Czy tylko sobie tak teoretyzujesz?Wachacz pisze: ↑15 cze 2024, 0:02
Z tego co czytamy czy oglądamy w różnych programach motoryzacyjnych teraz kupując nowe auto każdy się w duchu "modli" aby nie trafić na "bubla" auta obecnie produkowane po kosztach z "marnych" materiałów robione chyba niedbale. Często oglądamy jak bardzo drogie auta 2,3 letnie mają same problemy i wędrują od serwisu do serwisu więc czego można wymagać od pospolitego t roca ?warto oglądać program na TVN-Turbo "Jeździć obserwować" włosy dęba stają po tym jakie awarie tam pokazują w luxusowych drogich młodych samochodach !!!.
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.
-
- Posty: 174
- Rejestracja: 28 wrz 2022, 18:49
- Lokalizacja: Małe senne miasteczko na Pomorzu Zachodnim.
Re: Awaryjny t ric
Taaak, kiedyś panie to wszystko było lepsze
A na poważnie to do dziś klnę te komunistyczne twory które psuły się stojąc w garażu, pamiętacie zwrotnice w P126, albo żywot silnika, o reszcie nie wspomnę, inne marki nie były lepsze
Nie lepiej było z zachodnimi szrotami, milion kilometrów w kołach, a blacharze stawali na głowie żeby toto wyklepać i naprostować..... nooo, ale kiedyś to było lepsze
A na poważnie to do dziś klnę te komunistyczne twory które psuły się stojąc w garażu, pamiętacie zwrotnice w P126, albo żywot silnika, o reszcie nie wspomnę, inne marki nie były lepsze
Nie lepiej było z zachodnimi szrotami, milion kilometrów w kołach, a blacharze stawali na głowie żeby toto wyklepać i naprostować..... nooo, ale kiedyś to było lepsze
2.0TSI DSG 4Motion R-line Sport
Re: Awaryjny t ric
Jak komuś nie pasuje t roc to niech sobie kupi samochód innego producenta a jak co nie którzy tęsknią za komuną to dostępne są jeszcze syrenki warburgi i inne wynalazki z tamtych lat.
Re: Awaryjny t ric
Troc to świetne auto
Sensownie skalkulowany, materiałowo nawet w lifie
Do przyjęcia.
Silnik1.5 wystarczający.
Spalanie z kilku ostatnich tyś km to 5.9.
Minus to ciut kiepskie wyciszenie z tyłu, kat oparcia kanapy ciut zbyt pionowy
Ja za bardzo nie słyszę o awariach.
Nie wiem , czy wymiana sprzęgła zdarza się często.
Sensownie skalkulowany, materiałowo nawet w lifie
Do przyjęcia.
Silnik1.5 wystarczający.
Spalanie z kilku ostatnich tyś km to 5.9.
Minus to ciut kiepskie wyciszenie z tyłu, kat oparcia kanapy ciut zbyt pionowy
Ja za bardzo nie słyszę o awariach.
Nie wiem , czy wymiana sprzęgła zdarza się często.
1.5 DSG 6,0 spalanie