Dostęp bezkluczykowy
Dostęp bezkluczykowy
Biorę nówkę z salonu ale po wypadku nie mam czym jeździć i wybrałem auto które jest już w transporcie. Niestety nie ma normalnej stacyjki tylko jest system start/stop i kluczyk w kieszeni. Fajnie to pomyślano ale złodzieje zacierają ręce i używają walizek. Nie tak dawno koledze wyprowadzono spod domu paroletniego Passata. Jest jakiś nowy sytem (UWB) i w wykazie aut objętych są auta ze stajni VW ale ze spalinowych chyba tylko Polo. Być może ten wykaz jest nieaktualny ale google nic innego mi nie wynajdują. Wie ktoś coś na ten temat?
Re: Dostęp bezkluczykowy
Masz 12 miesięcy ze względu na 100 proc z AC.
Może da się dołożyć dodatkowe zabezpieczenie
Może da się dołożyć dodatkowe zabezpieczenie
1.5 DSG 6,0 spalanie
Re: Dostęp bezkluczykowy
Niestety na dzień dzisiejszy ze stajni VAG tylko Skoda ma automatyczną dezaktywacje kluczyka po określonym czasie bezruchu. Jeżeli chodzi o VW to trzeba system Keyless dezaktywować ręcznie za każdym razem . Po dezaktywacji keyless, samochód trzeba otworzyć ręcznie naciskając przycisk na pilocie.anduel pisze: ↑15 wrz 2024, 1:01 Biorę nówkę z salonu ale po wypadku nie mam czym jeździć i wybrałem auto które jest już w transporcie. Niestety nie ma normalnej stacyjki tylko jest system start/stop i kluczyk w kieszeni. Fajnie to pomyślano ale złodzieje zacierają ręce i używają walizek. Nie tak dawno koledze wyprowadzono spod domu paroletniego Passata. Jest jakiś nowy sytem (UWB) i w wykazie aut objętych są auta ze stajni VW ale ze spalinowych chyba tylko Polo. Być może ten wykaz jest nieaktualny ale google nic innego mi nie wynajdują. Wie ktoś coś na ten temat?
Re: Dostęp bezkluczykowy
Jeśłi miałbym już w jakiś sposób zabezpieczać samochód mający dostęp bezkluczykowy to zrobiłbym to w najprostszy sposób czyli dodatkowy przycisk przy rozruchu na zasilaniu jakiegoś podzespołu np. pompy paliwa, cewek itp.anduel pisze: ↑15 wrz 2024, 1:01 Biorę nówkę z salonu ale po wypadku nie mam czym jeździć i wybrałem auto które jest już w transporcie. Niestety nie ma normalnej stacyjki tylko jest system start/stop i kluczyk w kieszeni. Fajnie to pomyślano ale złodzieje zacierają ręce i używają walizek. Nie tak dawno koledze wyprowadzono spod domu paroletniego Passata. Jest jakiś nowy sytem (UWB) i w wykazie aut objętych są auta ze stajni VW ale ze spalinowych chyba tylko Polo. Być może ten wykaz jest nieaktualny ale google nic innego mi nie wynajdują. Wie ktoś coś na ten temat?
Czyli przy odpalaniu samochodu przy naciskaniu przycisku START trzeba JEDNOCZEŚNIE nacisnąć jakiś ukryty przycisk co poda zasilania na przekaźnik z podtrzymaniem zasilania na ten podzespół i zasilanie będzie do momentu wyłączenia zapłonu.
Złodziej użyje magiczej walizki i wejdzie bez problemu do pojazdu uaktywni zapłon ale nie odpali silnika i nie odjedzie bo podzespół nie dostanie napięcia.
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.
Re: Dostęp bezkluczykowy
Ja w swoim "bolidzie" założyłem immobilizer SEO CANblu.Dezaktywacja odbywa się za pomocą breloka lub aplikacji w smartphonie bez żadnej ingerencji z mojej strony.Można dołączyć do 8 breloków lub telefonów.Dodatkową przydatną funkcją tego urządzenia jest możliwość wyłączenia systemu START/STOP do momentu jego ponownego włączenia manualnie.
2023 R-LINE DSG
Re: Dostęp bezkluczykowy
Można zastosować coś takiego https://rcforfun.pl/keyless-protector
https://intercars.pl/produkty/f598f7-ke ... erii-kp-16
Można też zastosować etui Keyless protector, na Allegro już od ok. 50 zł
https://intercars.pl/produkty/f598f7-ke ... erii-kp-16
Można też zastosować etui Keyless protector, na Allegro już od ok. 50 zł
T-Roc 2.0 TSI 4Motion, R-line, Sport, DSG mod.