komunikaty głosowe w google maps
Re: komunikaty głosowe w google maps
Cześć, niestety w moim T-Rocu ten sam problem, póki co nie rozwiązany. Mam drugie auto od VAG - Skoda Octavia i tam taki problem nie występuj, navi gada jak należy. Może to kwestia Android auto, a właściwie jego wersji, która jest aktualnie na T-Rocach :/
Re: komunikaty głosowe w google maps
Ja mam z 2023 navi za3250 i jest wyświetlana w zegarach
Re: komunikaty głosowe w google maps
Co ma wyświetlanie nawigacji do problemów z odtwarzaniem głosów ?
Re: komunikaty głosowe w google maps
Też miałem ten sam problem.
Wczoraj przełączyłem na Apple Carplay, komunikaty wróciły ale te dłuższe po pierwszej części zdania są wyciszane.
T-Roc 2024 Life Plus 1,5 150 KM DSG
Re: komunikaty głosowe w google maps
Mam pytanie w temacie. Po połączeniu telefonu (android auto) z samochodem. Ustawieniu trasy w google maps, nie mam żadnych komunikatów głosowych. Zauważyłem że ręcznie trzeba przestawić audio z A2DP na Bluetooth w ustawieniach infotainmentu . Po tej czynności wszystko działa.
Pytanie, czy wiecie jak zrobić żeby automatycznie łączyło się audio przez bluetooth ? Model 2024r, sprawdzone na kilku telefonach z androidem.
Pytanie, czy wiecie jak zrobić żeby automatycznie łączyło się audio przez bluetooth ? Model 2024r, sprawdzone na kilku telefonach z androidem.
Re: komunikaty głosowe w google maps
Czy w google maps w samochodzie masz włączone komunikaty głosowe? Na ekranie infontainment z lewej strony masz tryby głosowe nawigacji. Domyślnie nie ma żadnych dźwięków.
Moj telefon łączy sie automatycznie w trybie android auto, nic nie muszę nigdzie klikać.
Moj telefon łączy sie automatycznie w trybie android auto, nic nie muszę nigdzie klikać.
Re: komunikaty głosowe w google maps
Tak, wszystko jest włączone.
Dzwoniłem w tej sprawie w poniedziałek do Centrum Wsparcia Usług Cyfrowych Volkswagena. Przekazałem im to samo co napisałem w poście. Dziś dostałem od nich odpowiedź na maila o treści.
"Nawiązując do Pana zapytania, uprzejmie informujemy, że opisywany przez Pana problem jest nam znany, ale niestety jego analizy nie zostały jeszcze ukończone. Niestety, ze względu na złożoność zaangażowanych systemów, nie jesteśmy obecnie w stanie podać dokładnej daty, kiedy usterka zostanie naprawiona."
Dzwoniłem w tej sprawie w poniedziałek do Centrum Wsparcia Usług Cyfrowych Volkswagena. Przekazałem im to samo co napisałem w poście. Dziś dostałem od nich odpowiedź na maila o treści.
"Nawiązując do Pana zapytania, uprzejmie informujemy, że opisywany przez Pana problem jest nam znany, ale niestety jego analizy nie zostały jeszcze ukończone. Niestety, ze względu na złożoność zaangażowanych systemów, nie jesteśmy obecnie w stanie podać dokładnej daty, kiedy usterka zostanie naprawiona."