bo nie jest do niczego potrzebna jakaś dodatkowa opcja przy led-plus.
Slamazarna reakcja na gaz
Re: Slamazarna reakcja na gaz
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.
Re: Slamazarna reakcja na gaz
nie rób burdelu

Re: Slamazarna reakcja na gaz
I tak... i nie. vtech oferuje boxy dsg, jedną z fukncjonalności jest poprawa obrotów skrzyni, w podobnym stopniu co mod skrzyni, więc jak już odbiorę swojego to jadę po boxa, a po gwarancji pełnoprawny mod.

2025 2.0 4motion rline plus full wypo minus panorama (jeszcze czekam)
Re: Slamazarna reakcja na gaz
Witam, użytkuję t-roca od dwóch lat , końcówka roku 22 1,5 tsi z dsg i jak słyszę że nie jedzie ze startu i skrzynia zamula to chyba macie inne auta.
Jestem wręcz zachwycony działaniem skrzyni dsg . W ustawieniach mam komfort gdyż na sport nie byłem zadowolony. Cały myk jest odpowiednie naciskanie pedału przyśpieszenia, błędem jest wciskanie do podłogi gdyż silnik wskakuje na 4 tys obrotów i ciągnie do 6 tys , i wyje a efekt mizerny .
Robiłem próby i samemu trzeba wyrobić sobie nawyki naciskania gazu. Silnik powinien operować w zakresie najwyższego momentu
obrotowego mój 1500 do 4000 i trzymając się tego zakresu auto jedzie jak marzenie , jak chcę wyprzedzić nie czuję potrzeby wrzucania na S .
Jestem wręcz zachwycony działaniem skrzyni dsg . W ustawieniach mam komfort gdyż na sport nie byłem zadowolony. Cały myk jest odpowiednie naciskanie pedału przyśpieszenia, błędem jest wciskanie do podłogi gdyż silnik wskakuje na 4 tys obrotów i ciągnie do 6 tys , i wyje a efekt mizerny .
Robiłem próby i samemu trzeba wyrobić sobie nawyki naciskania gazu. Silnik powinien operować w zakresie najwyższego momentu
obrotowego mój 1500 do 4000 i trzymając się tego zakresu auto jedzie jak marzenie , jak chcę wyprzedzić nie czuję potrzeby wrzucania na S .
Re: Slamazarna reakcja na gaz
moze nie masz jeszcze tak restrykcyjnych ustawien pod ekocyrk w skrzynivirago95 pisze: ↑11 lut 2025, 10:27 Witam, użytkuję t-roca od dwóch lat , końcówka roku 22 1,5 tsi z dsg i jak słyszę że nie jedzie ze startu i skrzynia zamula to chyba macie inne auta.
Jestem wręcz zachwycony działaniem skrzyni dsg . W ustawieniach mam komfort gdyż na sport nie byłem zadowolony. Cały myk jest odpowiednie naciskanie pedału przyśpieszenia, błędem jest wciskanie do podłogi gdyż silnik wskakuje na 4 tys obrotów i ciągnie do 6 tys , i wyje a efekt mizerny .
Robiłem próby i samemu trzeba wyrobić sobie nawyki naciskania gazu. Silnik powinien operować w zakresie najwyższego momentu
obrotowego mój 1500 do 4000 i trzymając się tego zakresu auto jedzie jak marzenie , jak chcę wyprzedzić nie czuję potrzeby wrzucania na S .
Re: Slamazarna reakcja na gaz
Mój ma silnik o kodzie DXDB który przynajmniej na papierze ma zakres momentu obrotowego od 1500 do 4000 obrotów\minutę
Większość silników 1,5 tsi 150 km ma zakres od 1500 do 3500 może mam inny program ale to tylko domysły. Pogrzebałem w necie i silnik o tym kodzie
montowano np. w Cuprze Atece . W moim siódmy bieg zapina dokładnie przy minimum 90 km na godzinę. Oczywiście gdy jadę dynamiczniej to zdecydowanie wyżej, takie moje spostrzeżenia, pozdrawiam.
Większość silników 1,5 tsi 150 km ma zakres od 1500 do 3500 może mam inny program ale to tylko domysły. Pogrzebałem w necie i silnik o tym kodzie
montowano np. w Cuprze Atece . W moim siódmy bieg zapina dokładnie przy minimum 90 km na godzinę. Oczywiście gdy jadę dynamiczniej to zdecydowanie wyżej, takie moje spostrzeżenia, pozdrawiam.
Re: Slamazarna reakcja na gaz
Tylko ze box kasuje gwarancje jak program. Nie mowia tego, ale przy boxie zapisuja sie logi extremalnych wartosci. Jakby sie cos stalo, to widza ze zapisywala sie np. wartosc doladowania 1.5 bara, gdzie program oryginalny silnika daje do 1.2 bara max. Stad haslo o niewykrywalnosci boxa to falszywy pozytywny marketing.
Jak ktom ma cos robic to pojezdzic na gwarancji 2-3 lata i jak sie nie zepsuje to sie nie zepsuje. I wtedy robic program.
Re: Slamazarna reakcja na gaz
Okej, ale mowa o boksie, który tylko zmienia zakresy obrotów skrzyni, a nie podbija moc.Dig Dug pisze: ↑11 lut 2025, 22:27Tylko ze box kasuje gwarancje jak program. Nie mowia tego, ale przy boxie zapisuja sie logi extremalnych wartosci. Jakby sie cos stalo, to widza ze zapisywala sie np. wartosc doladowania 1.5 bara, gdzie program oryginalny silnika daje do 1.2 bara max. Stad haslo o niewykrywalnosci boxa to falszywy pozytywny marketing.
Jak ktom ma cos robic to pojezdzic na gwarancji 2-3 lata i jak sie nie zepsuje to sie nie zepsuje. I wtedy robic program.
2025 2.0 4motion rline plus full wypo minus panorama (jeszcze czekam)
Re: Slamazarna reakcja na gaz
Ja napisalem jak jest w box-ie do silnika i oszukujacego komputer silnika.qazwr pisze: ↑11 lut 2025, 22:32Okej, ale mowa o boksie, który tylko zmienia zakresy obrotów skrzyni, a nie podbija moc.Dig Dug pisze: ↑11 lut 2025, 22:27Tylko ze box kasuje gwarancje jak program. Nie mowia tego, ale przy boxie zapisuja sie logi extremalnych wartosci. Jakby sie cos stalo, to widza ze zapisywala sie np. wartosc doladowania 1.5 bara, gdzie program oryginalny silnika daje do 1.2 bara max. Stad haslo o niewykrywalnosci boxa to falszywy pozytywny marketing.
Jak ktom ma cos robic to pojezdzic na gwarancji 2-3 lata i jak sie nie zepsuje to sie nie zepsuje. I wtedy robic program.
Nie wiem jak jest ze skrzynia, czy program tez zapisuje logi, ale zmieniajac w programie skrzyni powodujemy, ze silnik zmieniano roty podczas zmiany biegow, nie typowo przy pojizej 2000 obr, tylko roznie, czasem punktu widzenia ori programu bez sensu czyli ktos cos zmienl.
Re: Slamazarna reakcja na gaz
Pewnie masz prawdę, więc zostanie mi (i większości) po prostu zrzutka na S, choć to naprawdę ogranicza komfort akustyczny (jeżdżę czasem trokami teścia/siostry) lub przeskoczenie na łopatki, ale trochę kurde bez sensu latać na łopatkach jak mi zależało, żeby z hot hatcha w manualu przejść na coś względnie wygodnego z automatem.Dig Dug pisze: ↑12 lut 2025, 23:35Ja napisalem jak jest w box-ie do silnika i oszukujacego komputer silnika.qazwr pisze: ↑11 lut 2025, 22:32Okej, ale mowa o boksie, który tylko zmienia zakresy obrotów skrzyni, a nie podbija moc.Dig Dug pisze: ↑11 lut 2025, 22:27
Tylko ze box kasuje gwarancje jak program. Nie mowia tego, ale przy boxie zapisuja sie logi extremalnych wartosci. Jakby sie cos stalo, to widza ze zapisywala sie np. wartosc doladowania 1.5 bara, gdzie program oryginalny silnika daje do 1.2 bara max. Stad haslo o niewykrywalnosci boxa to falszywy pozytywny marketing.
Jak ktom ma cos robic to pojezdzic na gwarancji 2-3 lata i jak sie nie zepsuje to sie nie zepsuje. I wtedy robic program.
Nie wiem jak jest ze skrzynia, czy program tez zapisuje logi, ale zmieniajac w programie skrzyni powodujemy, ze silnik zmieniano roty podczas zmiany biegow, nie typowo przy pojizej 2000 obr, tylko roznie, czasem punktu widzenia ori programu bez sensu czyli ktos cos zmienl.
2025 2.0 4motion rline plus full wypo minus panorama (jeszcze czekam)