Przedłużona Gwarancja oraz Pakiet Serwisowy

Wszystkie tematy związane z Volkswagenem T-Roc - zakup, eksploatacja, problemy itd.
Gadzina025
Posty: 17
Rejestracja: 25 sty 2025, 21:10

Re: Przedłużona Gwarancja oraz Pakiet Serwisowy

Post autor: Gadzina025 »

Ziomekatomek pisze: 07 mar 2025, 16:38
Gadzina025 pisze: 07 mar 2025, 15:52 Papier nie ma wcale znaczenia, jeśli w systemie nie ma informacji o przedłużonej gwarancji, można w ramkę wstawić i powiesić nad łóżkiem.
Centrala ma totalnie w du..e niby błaha sprawa bo co to jest wpisać w system coś co się kupiło razem z samochodem. Inne serwisy nie biorą pod uwage certyfikatu jeśli nie widza tego u siebie w bazie.
Nieprawda.
Jak byłem ostatnio na przeglądzie to wyskoczyło w systemie, że pakiet przeglądów kończy się po 36 miesiącach, a nie po 48 jak było napisane w "papierze". Gość od serwisu dodzwonił się do centrali i to wyjaśnił, pomimo tego, że było po 17.00.
Samochód był kupiony gdzie indziej.
To jest twój przypadek, u mnie tak kolorowo to nie wygląda. Widocznie prowadzą różną politykę co do klientów lub jest zależne od dobrej woli. Ja jestem na etapie rzecznika i prawnika. Cieszę się twoim szczęściem ja jedynie stwierdzam ze to ostatni vw.
Tucs-roc
Posty: 133
Rejestracja: 01 sty 2025, 22:22

Re: Przedłużona Gwarancja oraz Pakiet Serwisowy

Post autor: Tucs-roc »

No niedobrze to świadczy o VW.
Nawet jeśli są to jakies jednostkowe przypadki.
Mimo wszystko też, generalnie, robia jednak dobre auta, więc chyba więcej zarobią, skorzystają na tym ze ktoś ma przedłużona gwarancje bo będzie serwisował w ASO - niz jest ryzyko że z tej gwarancji będzie musiał w razie pecha skorzystać.
and
Posty: 32
Rejestracja: 21 mar 2024, 19:03

Re: Przedłużona Gwarancja oraz Pakiet Serwisowy

Post autor: and »

Wpisałem swój vin i niestety taka informacj:
“ Niestety nie możemy znaleźć Twojego pojazdu”
Co teraz? Mam także przedłużoną gwarancję- na papierze😃
Tucs-roc
Posty: 133
Rejestracja: 01 sty 2025, 22:22

Re: Przedłużona Gwarancja oraz Pakiet Serwisowy

Post autor: Tucs-roc »

and pisze: 15 mar 2025, 12:20 Wpisałem swój vin i niestety taka informacj:
“ Niestety nie możemy znaleźć Twojego pojazdu”
Co teraz? Mam także przedłużoną gwarancję- na papierze😃
Nie demonizowałbym, może to tylko kwestia tego systemu, do którego wiedzie ów link.
Przecież w zamówieniu/specyfikacji jest to rozpisane jako pozycja z ceną.
ODPOWIEDZ