TROC 1.0 110KM DLAA a LPG

Wszystkie tematy związane z Volkswagenem T-Roc - zakup, eksploatacja, problemy itd.
Trok
Posty: 57
Rejestracja: 19 lut 2025, 17:35

Re: TROC 1.0 110KM DLAA a LPG

Post autor: Trok »

Dig Dug pisze: 04 lut 2025, 0:14
szlufik pisze: 02 lut 2025, 21:11 Robił ktoś LPG w TROC 1.0 110KM 2021 EVO DLAA ?
Gaz to bardzo dobra opcja pod pewnymi warunkami.
Masz 6500 zl na instalacje.
Autem zrobisz wiecej niz 40 tys km, bo tyle sie zwraca instalka Z uwzglednieniem spalania mieszanego Pb i Lpg, serwisami corocznymi i kosztem montazu instalacji.
Akceptujesz psychicznie spalanie 0,7-1,7 litra benzyny na 100 km, reszta to gaz.

Jezeli te warunki akceptujesz to bedziesz mega zadowolony. Tylko trzeba poszukac dobrego gazownika, najlepiej do instalki KME.
Jest jeszcze jeden niemniej istotny warunek - miejsce na zbiornik gazu. Tylko proszę nie argumentować, że można zainstalować go na miejscu koła zapasowego. Można ale wtedy koło zapasowe/dojazdowe z akcesoriami lub zestaw naprawczy trzeba włożyć do bagażnika. Czyli należy zaakceptować albo znaczne ograniczenie pojemności bagażnika albo ryzyko jazdy bez zabezpieczenia w przypadku awarii koła.
VW T-ROC 2022, 1.5 DPCA, DSG, 18", pełna konfiguracja
Ziomekatomek
Posty: 261
Rejestracja: 22 sie 2021, 12:57

Re: TROC 1.0 110KM DLAA a LPG

Post autor: Ziomekatomek »

Trok pisze: 08 kwie 2025, 13:14
Dig Dug pisze: 04 lut 2025, 0:14
szlufik pisze: 02 lut 2025, 21:11 Robił ktoś LPG w TROC 1.0 110KM 2021 EVO DLAA ?
Gaz to bardzo dobra opcja pod pewnymi warunkami.
Masz 6500 zl na instalacje.
Autem zrobisz wiecej niz 40 tys km, bo tyle sie zwraca instalka Z uwzglednieniem spalania mieszanego Pb i Lpg, serwisami corocznymi i kosztem montazu instalacji.
Akceptujesz psychicznie spalanie 0,7-1,7 litra benzyny na 100 km, reszta to gaz.

Jezeli te warunki akceptujesz to bedziesz mega zadowolony. Tylko trzeba poszukac dobrego gazownika, najlepiej do instalki KME.
Jest jeszcze jeden niemniej istotny warunek - miejsce na zbiornik gazu. Tylko proszę nie argumentować, że można zainstalować go na miejscu koła zapasowego. Można ale wtedy koło zapasowe/dojazdowe z akcesoriami lub zestaw naprawczy trzeba włożyć do bagażnika. Czyli należy zaakceptować albo znaczne ograniczenie pojemności bagażnika albo ryzyko jazdy bez zabezpieczenia w przypadku awarii koła.
Nie takie rzeczy się że śwagrem robiło... ;)
https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x ... 858232.jpg

Ludzie mają przeróżne pomysły
Kriss
Posty: 4
Rejestracja: 23 mar 2025, 15:36

Re: TROC 1.0 110KM DLAA a LPG

Post autor: Kriss »

Kupujesz assistance i nie musisz nic wozić
Trok
Posty: 57
Rejestracja: 19 lut 2025, 17:35

Re: TROC 1.0 110KM DLAA a LPG

Post autor: Trok »

Kriss pisze: 08 kwie 2025, 20:21 Kupujesz assistance i nie musisz nic wozić
Uruchom wyobraźnię. Jesteś w trasie, w nocy, uszkodziłeś lub Tobie uszkodzono oponę nie do naprawy (np. na powierzchni bocznej, rozerwana, itp.). Żona wściekła marudzi, dzieci płaczą, noc, mróz, śnieg (dowolne okoliczności). Dzwonisz po assistance, przyjeżdżają po 2h i mówią, że koło nie do naprawy, a oni nie są sklepem i nie mają opon. I co dalej robisz? .... Plujesz sobie w brodę, że nie masz dojazdówki lub zapasu. Taka lub podobna sytuacja rzadko zdarza się ale jednak i warto być przygotowanym. Obyś nie musiał testować takich problemów.
VW T-ROC 2022, 1.5 DPCA, DSG, 18", pełna konfiguracja
Greg2201
Posty: 50
Rejestracja: 22 kwie 2024, 16:46

Re: TROC 1.0 110KM DLAA a LPG

Post autor: Greg2201 »

Ziomekatomek pisze: 08 kwie 2025, 14:35
Trok pisze: 08 kwie 2025, 13:14
Dig Dug pisze: 04 lut 2025, 0:14

Gaz to bardzo dobra opcja pod pewnymi warunkami.
Masz 6500 zl na instalacje.
Autem zrobisz wiecej niz 40 tys km, bo tyle sie zwraca instalka Z uwzglednieniem spalania mieszanego Pb i Lpg, serwisami corocznymi i kosztem montazu instalacji.
Akceptujesz psychicznie spalanie 0,7-1,7 litra benzyny na 100 km, reszta to gaz.

Jezeli te warunki akceptujesz to bedziesz mega zadowolony. Tylko trzeba poszukac dobrego gazownika, najlepiej do instalki KME.
Jest jeszcze jeden niemniej istotny warunek - miejsce na zbiornik gazu. Tylko proszę nie argumentować, że można zainstalować go na miejscu koła zapasowego. Można ale wtedy koło zapasowe/dojazdowe z akcesoriami lub zestaw naprawczy trzeba włożyć do bagażnika. Czyli należy zaakceptować albo znaczne ograniczenie pojemności bagażnika albo ryzyko jazdy bez zabezpieczenia w przypadku awarii koła.
Nie takie rzeczy się że śwagrem robiło... ;)
https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x ... 858232.jpg

Ludzie mają przeróżne pomysły
Polak potrafi :-). I butla się zmieśći i koło się zmieści! Jak się chce, to się wszystko da. I nawet żona będzie zadowolona :-)
R-line 2022, 1.5 DSG
szlufik
Posty: 15
Rejestracja: 29 gru 2024, 13:52

Re: TROC 1.0 110KM DLAA a LPG

Post autor: szlufik »

Greg2201 pisze: 06 kwie 2025, 20:43 Mój kolega zagazował Skode 1.0 TSI. Jest zadowolony. Pali mu około 6 litórw gazu i 0,5 benzyny. Więc myślę, że spalanie ok. Instalacja BRC.
Ja zagazowałem, ale 1.5 TSI. Spala około 6 litrów gazu i benzyny około litra.... Instalacja KME.
Dziękuje
szlufik
Posty: 15
Rejestracja: 29 gru 2024, 13:52

Re: TROC 1.0 110KM DLAA a LPG

Post autor: szlufik »

Trok pisze: 08 kwie 2025, 21:30
Kriss pisze: 08 kwie 2025, 20:21 Kupujesz assistance i nie musisz nic wozić
Uruchom wyobraźnię. Jesteś w trasie, w nocy, uszkodziłeś lub Tobie uszkodzono oponę nie do naprawy (np. na powierzchni bocznej, rozerwana, itp.). Żona wściekła marudzi, dzieci płaczą, noc, mróz, śnieg (dowolne okoliczności). Dzwonisz po assistance, przyjeżdżają po 2h i mówią, że koło nie do naprawy, a oni nie są sklepem i nie mają opon. I co dalej robisz? .... Plujesz sobie w brodę, że nie masz dojazdówki lub zapasu. Taka lub podobna sytuacja rzadko zdarza się ale jednak i warto być przygotowanym. Obyś nie musiał testować takich problemów.
Dołożyłbym jeszcze ryzyko trzęsienia ziemi, powodzi oraz innych zdarzeń. Watek jest o instalacji LPG, nie o kołach zapasowych. Można założyć osobny wątek jak ktoś potrzebuje.
rob
Posty: 195
Rejestracja: 26 sie 2019, 3:47

Re: TROC 1.0 110KM DLAA a LPG

Post autor: rob »

Trzęsienie ziemi czy powódź, w porównaniu do wściekłej żony to mały pikuś.. :lol:
;) Premium 2.0 TSI 4Motion DSG, pakiety: komfort, drogowy, sport, zimowy, el. pokrywa bagażnika, Beats, DAB
Trok
Posty: 57
Rejestracja: 19 lut 2025, 17:35

Re: TROC 1.0 110KM DLAA a LPG

Post autor: Trok »

szlufik pisze: 18 kwie 2025, 10:13
Trok pisze: 08 kwie 2025, 21:30
Kriss pisze: 08 kwie 2025, 20:21 Kupujesz assistance i nie musisz nic wozić
Uruchom wyobraźnię. Jesteś w trasie, w nocy, uszkodziłeś lub Tobie uszkodzono oponę nie do naprawy (np. na powierzchni bocznej, rozerwana, itp.). Żona wściekła marudzi, dzieci płaczą, noc, mróz, śnieg (dowolne okoliczności). Dzwonisz po assistance, przyjeżdżają po 2h i mówią, że koło nie do naprawy, a oni nie są sklepem i nie mają opon. I co dalej robisz? .... Plujesz sobie w brodę, że nie masz dojazdówki lub zapasu. Taka lub podobna sytuacja rzadko zdarza się ale jednak i warto być przygotowanym. Obyś nie musiał testować takich problemów.
Dołożyłbym jeszcze ryzyko trzęsienia ziemi, powodzi oraz innych zdarzeń. Watek jest o instalacji LPG, nie o kołach zapasowych. Można założyć osobny wątek jak ktoś potrzebuje.
Szlufik, czyżbyś awansował na admina i pilnujesz porządku. Wbrew Twojemu złośliwemu wpisowi, temat LPG jak najbardziej kojarzy się z kołem zapasowym/dojazdowym. Uzasadniłem to w swoim poprzednim wpisie, którego zapewne nie przeczytałeś ze zrozumieniem. Powtórzę więc konkluzję: rozważając instalację LPG możesz mieć do wyboru albo gaz albo koło zapasowe albo bagażnik 445 l. Czy to jasne?
VW T-ROC 2022, 1.5 DPCA, DSG, 18", pełna konfiguracja
szlufik
Posty: 15
Rejestracja: 29 gru 2024, 13:52

Re: TROC 1.0 110KM DLAA a LPG

Post autor: szlufik »

Bynajmniej, broń Boże być adminem na forum.
Jak najbardziej szanuje Twój punkt widzenia.
Zresztą każdego kto ma własny ;)
ODPOWIEDZ