Aktywny tempomat w manualu
Aktywny tempomat w manualu
Pytanie do użytkowników manuala z aktywnym tempomatem i kompletem asystentów (jazdy w korku itp). Jak te systemy zdają egzamin w konfiguracji bez automatu? Wcześniej jakos o tym nie myślałem, a mam to wszystko w pakiecie drogowym
T-ROC Advance Indium Grey 1.5 TSI Manual + pakiety: komfort, drogowy, zimowy, siedzenia komfortowe, kamera, ciemne szyby, hak
Re: Aktywny tempomat w manualu
Mam auto takie jak Ty 1,5 tsi od 19.05. mam to wszystko o czym piszesz tempomat aktywny najlepiej sprawdzić na autostradach jeszcze nie jechałem ale sprawdzałem na zwykłych drogach super działa razem z lane assist,blind spot i front assist lecz tempomat moim zdaniem tylko autostrady długie trasy na codzień nie używam tempomatu.Wiadomo tempomat super komfortowo z DSG manual mieszasz biegami.Na codzień jeżdżę z front assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście już mi się przydało,pomocne real trafific alert już mi pomogło zahamowało przy cofaniu,oraz mam załączony auto hold to tyle bajerów jest wiele wszystko poznajemy w "praniu" ale rozwagą i rozum kierowcy na 1 miejscu.
Re: Aktywny tempomat w manualu
Normalnie działa.
Zmiana biegów nie wyłącza tempomatu, tylko naciśnięcie hamulca.
Zmiana biegów nie wyłącza tempomatu, tylko naciśnięcie hamulca.
Re: Aktywny tempomat w manualu
Wszystko się zgadza zapomniałem ten ważny szczegół zapisać to dobrze wiedzieć.
Re: Aktywny tempomat w manualu
W manualu nic specjalnego. Miałem w poprzednim samochodzie. W korku nie sprawdzi się wcale bo nie potrafi sam zrzucać biegów i wrzucać. Na autostradzie jak nie ma ruchu to ok. Jedzie. Jak nagle zachamuje przed pojazdem poprzedzającym to trzeba pilnować zmiany biegów bo się zdławi.
Gdybym miał w manualu za to płacić to na pewno nie warto.
Do tego nie wiem czy wszyscy wiedzą, ale w aktywnym tempomacie jazda przy padającym sniegu zasłania radar i tempomat zostaje deaktywowany co 10-20km. Trzeba się zatrzymywać i przecierać kółko VW za którym jest radar. Super sprawa. W normalnym tempomacie ustawiasz i jedziesz, czy pada czy nie. Co prawda nie są to zbyt częste warunki, ale jak ktoś dużo w zimie jeździ autostradami to musi to brać pod uwagę
Gdybym miał w manualu za to płacić to na pewno nie warto.
Do tego nie wiem czy wszyscy wiedzą, ale w aktywnym tempomacie jazda przy padającym sniegu zasłania radar i tempomat zostaje deaktywowany co 10-20km. Trzeba się zatrzymywać i przecierać kółko VW za którym jest radar. Super sprawa. W normalnym tempomacie ustawiasz i jedziesz, czy pada czy nie. Co prawda nie są to zbyt częste warunki, ale jak ktoś dużo w zimie jeździ autostradami to musi to brać pod uwagę
Re: Aktywny tempomat w manualu
Nie musisz płacić za aktywny tempomat w każdej wersji premium t roca jest zainstalowany.
Re: Aktywny tempomat w manualu
Pierwsza jazda nad morze zaliczona i muszę przyznać, że przy niewielkim niedzielnym autostradowym ruchu ten aktywny tempomat, nawet w manualu sprawdza się rewelacyjnie. Większość trasy wystarczy tylko trzymać kierownicę, reszta dzieje się sama, nogi odpoczywają Tempomat wyłącza się po wciśnięciu hamulca, jak już koledzy wcześniej pisali i przy nagłym pogorszeniu warunków jazdy (ulewa, ale to taka, że cała autostrada płynie - pewnie radar od takiego ataku deszczu wariuje). Jestem bardzo zadowolony z systemów wspomagających t-roca
T-ROC Advance Indium Grey 1.5 TSI Manual + pakiety: komfort, drogowy, zimowy, siedzenia komfortowe, kamera, ciemne szyby, hak
Re: Aktywny tempomat w manualu
Na autostradzie starczy 6bieg chyba że korek to tempomat nie zatrzyma. Ja używam nawet po mieście.
Re: Aktywny tempomat w manualu
Ostatnio jechałem A4 ok.600km w Bieszczady drogą zawalona autami jazda manuałem w tempomacie bardzo męcząca ciągłe wajchowanie biegami tempomat traci sens,trochę jechałem za Tarnowem w stronę Rzeszowa A4 robi się pustawa.