WE Connect

Wszystkie tematy związane z Volkswagenem T-Roc - zakup, eksploatacja, problemy itd.
Spinner
Posty: 754
Rejestracja: 25 cze 2020, 11:25

Re: WE Connect

Post autor: Spinner »

marcin255 pisze: 09 lis 2021, 5:39 Na rok na 2 lata 1180 zł
Niech się walą, zwłaszcza, że usłudze daleko do doskonałości. Powiadomienia przychodzą z dużym opóźnieniem (jaka korzyść z powiadomienia o wyzwoleniu alarmu albo opuszczenia obszaru otrzymanym pół godziny po fakcie) a czasem w ogóle nie przychodzą albo są mylne (kilka razy goniłem do samochodu bo aplikacja fałszywie meldowała, że niezamknięty). Zdalne otwieranie-zamykanie może być zhakowane przez złodzieja (dotyczy raczej modeli premium a nie t-roca. Motyw wykorzystany w pokazywanym wczoraj w tv, jakimś filmie akcji). Wszystkie praktyczne informacje i lokalizacja parkowania są w podstawowym We connect a więc nie ma co wyrzucać pieniędzy w błoto.
extreme84
Posty: 267
Rejestracja: 04 kwie 2021, 15:57

Re: WE Connect

Post autor: extreme84 »

To chyba była cena za jakąś inną usługę. Sam we connect kosztuje jakoś 300 z hakiem na rok.
T-ROC Advance Indium Grey 1.5 TSI Manual + pakiety: komfort, drogowy, zimowy, siedzenia komfortowe, kamera, ciemne szyby, hak
Pado
Posty: 595
Rejestracja: 21 maja 2019, 21:14

Re: WE Connect

Post autor: Pado »

także nie zamierzam przedłużać po 3 latach...ceny przesada
marcin255
Posty: 529
Rejestracja: 09 cze 2021, 20:04
Lokalizacja: Wrocław

Re: WE Connect

Post autor: marcin255 »

extreme84 pisze: 09 lis 2021, 10:20 To chyba była cena za jakąś inną usługę. Sam we connect kosztuje jakoś 300 z hakiem na rok.
No to wejdź na sklep VW i zobacz
Zamówiony 09.06.2021 -T-Roc 2.0 TSI Premium Sport+ bajery
12.10 produkcja 13.10 na statek 25.10 w Poznaniu. 29.10 dostarczony pod salon.
Odebrany 08.11.21
230 KM 400 Nm + DSG mod
Obrazek
extreme84
Posty: 267
Rejestracja: 04 kwie 2021, 15:57

Re: WE Connect

Post autor: extreme84 »

marcin255 pisze: 09 lis 2021, 14:44
extreme84 pisze: 09 lis 2021, 10:20 To chyba była cena za jakąś inną usługę. Sam we connect kosztuje jakoś 300 z hakiem na rok.
No to wejdź na sklep VW i zobacz
U mnie pokazuje od 355 z VAT, ale zakupić na razie nic nie mogę, bo mam aktywny roczny pakiet darmowy.
T-ROC Advance Indium Grey 1.5 TSI Manual + pakiety: komfort, drogowy, zimowy, siedzenia komfortowe, kamera, ciemne szyby, hak
marcin255
Posty: 529
Rejestracja: 09 cze 2021, 20:04
Lokalizacja: Wrocław

Re: WE Connect

Post autor: marcin255 »

Wybierz naszą godzinę odjazdu dla Connect Plus-679,00 zł T-roc premium z navi
Zamówiony 09.06.2021 -T-Roc 2.0 TSI Premium Sport+ bajery
12.10 produkcja 13.10 na statek 25.10 w Poznaniu. 29.10 dostarczony pod salon.
Odebrany 08.11.21
230 KM 400 Nm + DSG mod
Obrazek
extreme84
Posty: 267
Rejestracja: 04 kwie 2021, 15:57

Re: WE Connect

Post autor: extreme84 »

Ja nie brałem fabrycznej navi. Stąd pewnie różnica. Ale to nadal drogo za zdalne odblokowanie i info o wlaczonym alarmie, które jak ktoś wcześniej pisał i tak nie przychodzi na czas...
T-ROC Advance Indium Grey 1.5 TSI Manual + pakiety: komfort, drogowy, zimowy, siedzenia komfortowe, kamera, ciemne szyby, hak
rob
Posty: 189
Rejestracja: 26 sie 2019, 3:47

Re: WE Connect

Post autor: rob »

Moim skromnym zdaniem, systemy o których piszecie są niewiele warte, jak również fabryczna nawigacja VW. Szkoda kasy, ja wcale z tego nie korzystam i dlatego nie przedłużam niczego... :?
;) Premium 2.0 TSI 4Motion DSG, pakiety: komfort, drogowy, sport, zimowy, el. pokrywa bagażnika, Beats, DAB
Spinner
Posty: 754
Rejestracja: 25 cze 2020, 11:25

Re: WE Connect

Post autor: Spinner »

Do We connect nie potrzeba nawigacji bo gps jest tak czy owak. Niektóre funkcje są praktyczne jak lokalizacja zaparkowanego samochodu (zamknięcie centralnego zamka) kiedy się ma sklerozę, powiadomienie o opuszczeniu obszaru o określonym promieniu czy chociażby wyzwolenie alarmu, żeby tylko informacja była przekazywana bezzwłocznie i nie zdarzały się fake. Ja, dla przykładu, często muszę zostawiać samochód pod firmą i jechać na kilka dni służbowym. Miło jest wtedy zobaczyć w aplikacji, że autko ciągle stoi na swoim miejscu. Słyszałem też o przypadku z Warszawy, kiedy to właścicielka zobaczyła z okna, że kradną jej autko ale oczywiście nie zdążyła z interwencją. Wpadła więc na taki szatański pomysł, że za pomocą aplikacji cały czas uwłączała klakson, zamykała i otwierała szyby. Złodziejaszki porzuciły auto bo w tej sytuacji raczej trudno im było jechać przez miasto nie zwracając na siebie uwagi.
Spinner
Posty: 754
Rejestracja: 25 cze 2020, 11:25

Re: WE Connect

Post autor: Spinner »

Przypomniała mi się moja przygoda z apką we connect. W ub roku musiałem skorzystać z servisu bo paliła mi się na czerwono ta diodka SOS. Naprawa, z oczekiwaniem na część, trwała ze trzy dni. Odstawiając autko ustawiłem w apce powiadamianie o opuszczeniu obszaru (serwisu) o promieniu 300 m. W międzyczasie, gdy autko oczekiwało na część, codziennie ok. godz. 10 otrzymywałem powiadomienie o opuszczeniu wyznaczonego obszaru. Przy odbiorze, oczywiście nie omieszkałem zapytać szefa serwisu czy aby pańscy mechanicy nie jeździli sobie po śnadanie moim autkiem? Naturalnie klął się na wszystkie świętości, że niemożliwe. Dalej nie drążyłem ale niesmak pozostał.
ODPOWIEDZ