T-roc wyceniony był z osprzętem na 131.500zł (1.5 premium tsi, dsg, czarno-szary, dcc, beats, sport, elektr. klapa itp.) ceny wiosenne 04.2021r ; obecnie 139 tys.balon pisze: ↑09 paź 2021, 12:06Jak cenowo wychodzi ten Lex? To chyba jednak poziom wyżej od Troca?pbs pisze: ↑09 paź 2021, 8:50 Witam, byłem w Toyocie i - żegnaj T-roc i nie na rok, w zasadzie w Lexusie zakupiłem UX 200 i już jedzie ze składu celnego pod Warszawą. Wersja F Impresion, czyli cena prawie taka sama (różnica + 5tys.) przy kalkulacji wiosennej, bo biorąc pod uwagę kalkulację obecną to 10tys. do przodu . Natomiast nie stracę 5 tys. na sprzedaży Golfa w przyszłym roku itp. Pozdrawiam wszystkich oczekujących
PS. Komfort i wykończenie wnętrza UX200 to zupełnie inna klasa.
Lexus F Impresion - czyli wszystko to co ma T-roc wyżej plus skóry, miękka tapicerka 138.900 plus lakier 4.500= 143.400zł minus rabaty, wyprzedażowy 2021, lojalnościowy, wyszło razem: około 136tys.
Jeżeli chodzi o wnętrze i zawieszenie (wielowahaczowe - nie belka skrętna) to znacząca różnica na plus Lex. Natomiast na plus T-roca to lepsze sterowanie multimediami. LEx auto premium za taką samą cenę.
Byłby t-roc, no, ale czas ucieka stare auto traci na wartości i brak jakiejkolwiek rzetelnej informacji o terminie dostarczenia samochodu zrobiło swoje.