Przywitanie
Re: Przywitanie
Ciekawe z tymi LEDami w T-crossie - faktycznie Life ma Basic, a Style ma Matrixy. Zrezygnowali z LED Plus, które są standardem w wersji Style T-Roca?
W ogóle te ich ceny są dziwne - dodanie LED Plus do wersji Life T-roca kosztuje 5k PLN, a dodanie Matrixów do wersji Style kosztuje 4k. W wersji R-line można dodać jedne i drugie, Matrixy kosztują wtedy 8880.
W ogóle te ich ceny są dziwne - dodanie LED Plus do wersji Life T-roca kosztuje 5k PLN, a dodanie Matrixów do wersji Style kosztuje 4k. W wersji R-line można dodać jedne i drugie, Matrixy kosztują wtedy 8880.
Re: Przywitanie
T-cross to bardzo wdzięczne auto do miasta. Problem dla mnie że jest cholernie twardo zestrojone, w trocu o wiele większy komfort resorowania. I pomimo 10cm dłuższego nadwozia, uważam że troc jest bardziej skrętny. Dziś robiliśmy ostateczne porównanie po ciemku i jednak wybieramy plusledy. A więc konfiguracja style od zera, albo niedobitki placowe. Z tego co się dowiedziałem, na style do produkcji jest nadal 19tys rabatu więc nie jest to głupi pomysł. Mówię oczywiście o rabacie dla grup zawodowych.
Re: Przywitanie
Ten rabat na T-Roc 19 tysia jak piszesz na auto z konfiguratora na RP2024 to dzisiaj aż nie do uwierzenia
gdy nowe auta drożeją w oczach na potęgę
Ciekawe także ,że na stronie VW nic o tym nie ma.Za to na OTOMOTO już tak
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/v ... FWSbv.html
Co do zawieszenia w T-Cross to jest ono dość sztywne szczególnie na profilu 18 ale uważam ,że na nierównościach jakiejś wielkiej tragedii nie ma.
Ciekawe czy wersja po FL będzie może bardziej miękka w tym temacie.
Oczywiście muszę szczerze przyznać T-Roc rzeczywiście lepiej tłumi nierówności i lepiej jeździ![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ale mnie po jeździe testowej po godzinie bolały plecy a w T-Cross z racji innej pozycji za kierownicą problem ten nie występuje![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
gdy nowe auta drożeją w oczach na potęgę
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Ciekawe także ,że na stronie VW nic o tym nie ma.Za to na OTOMOTO już tak
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/v ... FWSbv.html
Co do zawieszenia w T-Cross to jest ono dość sztywne szczególnie na profilu 18 ale uważam ,że na nierównościach jakiejś wielkiej tragedii nie ma.
Ciekawe czy wersja po FL będzie może bardziej miękka w tym temacie.
Oczywiście muszę szczerze przyznać T-Roc rzeczywiście lepiej tłumi nierówności i lepiej jeździ
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ale mnie po jeździe testowej po godzinie bolały plecy a w T-Cross z racji innej pozycji za kierownicą problem ten nie występuje
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ostatnio zmieniony 24 sty 2024, 23:42 przez chris, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Przywitanie
Ja zawieszenie T-Roca na 17 odbieram jako twarde, zwłaszcza na wybojach z ostrymi krawędziami (np. te wkurzające progi zwalniające o trójkątnym przekroju) to nie wiem jaki musi byc T-cross, jak wóz drabiniasty na drewnianych kołach? ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Jeździłem ostatnio Capturem i zdecydowanie lepiej wybierał nierówności, w zakrętach nie kładł się jakoś bardzo. Co ciekawe, on ma wyższy profil opony niż T-roc (215/60/R17 vs 215/55/R17 w T-rocu).
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Jeździłem ostatnio Capturem i zdecydowanie lepiej wybierał nierówności, w zakrętach nie kładł się jakoś bardzo. Co ciekawe, on ma wyższy profil opony niż T-roc (215/60/R17 vs 215/55/R17 w T-rocu).
Re: Przywitanie
Ja miałem ostatnio do czynienia z służbową Dacią Sandero Stepway RM2023 czyli też w sumie grupa Renault
i zawieszenie w niej pracowało i wybierało nierówności wręcz aksamitnie a wysokość budy praktycznie taka sama jak w T-Cross.
Normalnie byłem w ciężkim szoku, że tak budżetowe auto może być tak komfortowe na nierównościach
Generalnie VAG-i z podwyższoną budą są dość sztywne a komfort podróżowania pozostawia w nich niestety wiele do życzenia
Chyba najlepiej z wyższych aut wypada pod tym względem VW Tiguan![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
i zawieszenie w niej pracowało i wybierało nierówności wręcz aksamitnie a wysokość budy praktycznie taka sama jak w T-Cross.
Normalnie byłem w ciężkim szoku, że tak budżetowe auto może być tak komfortowe na nierównościach
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
Generalnie VAG-i z podwyższoną budą są dość sztywne a komfort podróżowania pozostawia w nich niestety wiele do życzenia
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Chyba najlepiej z wyższych aut wypada pod tym względem VW Tiguan
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Re: Przywitanie
Profil 205/60R16 czyli tzw. balony
W niezależnych testach też bardzo chwalą to zawieszenie w Dacii Sandero Stepwey
https://youtu.be/YGXHRLlezj0?si=PZkyA6pR-lGP9TTY&t=313
W T-Cross czy to na 16 czy na 17 bardziej twardo wybiera nierówności o 18 nie wspominając![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
W niezależnych testach też bardzo chwalą to zawieszenie w Dacii Sandero Stepwey
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
https://youtu.be/YGXHRLlezj0?si=PZkyA6pR-lGP9TTY&t=313
W T-Cross czy to na 16 czy na 17 bardziej twardo wybiera nierówności o 18 nie wspominając
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Re: Przywitanie
Dzień dobry wszystkim Forumowiczom.
Od dwóch tygodni jesteśmy wraz z Żoną szczęsliwymi posiadaczami T-Roca i chcieliśmy się przywitać z innymi szczęśliwymi posiadaczami Troczków
Nasz maluch to 1,5 z DSG, Acott z czarnym dachem, z pakietem comfor, kamerą cofania i elektryczną tylna klapą - na tym nam zależało. Auto poszło od razu z salonu na pełną ceramikę więc dopiero od kilku dni możemy się nim tak naprawdę cieszyć.
Na razie robimy kikometry wokół komina ale przyjdzie i czas na dłuższe wycieczki.
Pozdrawiamy wszystkich Was serdecznie i życzymy oczywiście spokojnego i udanego użytkowania Waszych aut![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Od dwóch tygodni jesteśmy wraz z Żoną szczęsliwymi posiadaczami T-Roca i chcieliśmy się przywitać z innymi szczęśliwymi posiadaczami Troczków
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Nasz maluch to 1,5 z DSG, Acott z czarnym dachem, z pakietem comfor, kamerą cofania i elektryczną tylna klapą - na tym nam zależało. Auto poszło od razu z salonu na pełną ceramikę więc dopiero od kilku dni możemy się nim tak naprawdę cieszyć.
Na razie robimy kikometry wokół komina ale przyjdzie i czas na dłuższe wycieczki.
Pozdrawiamy wszystkich Was serdecznie i życzymy oczywiście spokojnego i udanego użytkowania Waszych aut
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Re: Przywitanie
Dzien dobry. T-Roc zamowiony. 1.5 Style + Comfort + grzana kiera + el.klapa + kamera. I co ciekawe manual. Jezdzilismy DSG i manualem i zona twierdzi ze jej to absolutnie bez roznicy. Pewnie dlatego, ze cale zycie zmienia biegi i wychodzi jej to calkiem sprawnie. I tak sobie przegladam internety, zeby poczytac opinie innych uzytkownikow i dopiero teraz widze jakie akcje sie odstawiaja przy polaczeniu 1.5+manual. Jakies fora, jakies grupy dyskusyjne i wszyscy strasznie narzekaja na ta skrzynie biegow. Do tej pory mialem z tylu glowy zeby uwazac na DSG, a tu sie okazuje ze jest na odwrot? Na jezdzie testowej wszystko dzilalo jak powinno. Czy trafilem na szczesliwy egzemlarz, czy problemy o ktorych wszyscy pisza zostaly juz rozwiazane?
Re: Przywitanie
Z ciekawości - gdzie mają manuala do jazd testowych? Obdzwoniłem całą okolicę gdy przymierzałem się do kupna i wszędzie było DSG. Nawet auta dla klientów serwisu nie mieli w manualu.