Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
Re: Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
Też czytałem o tej skrzyni ale nie widzę żadnych niedogodności pracuje prawidłowo, lekko, nie haczy daje się szybko zmieniać biegi jak potrzeba.
Nie wiem czy to jest taka sama skrzynia jaką miałem w Golfie Sportsvanie ale tamta przejechała 80 tys. bezproblemowo i dalej jeździ
Nie wiem czy to jest taka sama skrzynia jaką miałem w Golfie Sportsvanie ale tamta przejechała 80 tys. bezproblemowo i dalej jeździ
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.
Re: Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
Jeśli Golf był starszy niż 2019, to była inna. Skrzynia w Rapidzie z 2017 fajnie chodzi, poza tym że przy dodawaniu gazu na 1 robi czasem taki dziwny skok obrotów bez wyraźnego powodu, tak jakbyś dodawał gazu bez wrzuconego biegu.
Widzę też pewną zmianę mentalności u siebie - z automatem jeżdżę w mieście trochę płynniej i mniej nerwowo, bo nie mam opcji mieszania biegami.
Widzę też pewną zmianę mentalności u siebie - z automatem jeżdżę w mieście trochę płynniej i mniej nerwowo, bo nie mam opcji mieszania biegami.
Re: Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
Tez mam manuala - nic nie dzwoni, nie brzęczy - po przesiadce z passata musiałem patrzeć na obrotomierz by sprawdzić czy silnik pracuje
Skrzynia działa jak na razie sprawnie bez żadnych ekscesów - i mam nadzieję, że tak będzie nadal
Skrzynia działa jak na razie sprawnie bez żadnych ekscesów - i mam nadzieję, że tak będzie nadal
Re: Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
Golf to staruszek z 2016 roku więc skrzynia jednak inna.
Mnie jazda z automatem męczy szczególnie w mieście, skrzynia za długo się zastanawia co zrobić bo nie widzi sytuacji na drodze i nie wie co za chwilę będą chciał zrobic.
Mnie jazda z automatem męczy szczególnie w mieście, skrzynia za długo się zastanawia co zrobić bo nie widzi sytuacji na drodze i nie wie co za chwilę będą chciał zrobic.
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.
Re: Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
Z hydrokinetykiem owszem, z DSG na ogół jest w miarę, poza tym powolnym zbieraniem się. No i jak coś są manetki.
Przed kupnem jeździłem Mazdą 3 i CX-30 w ramach jazd próbnych - tam manual jest super, natomiast automat zamulał potwornie. Gorzej niż wszystkie auta z wypożyczalni w USA którymi miałem okazję jeździć.
Przed kupnem jeździłem Mazdą 3 i CX-30 w ramach jazd próbnych - tam manual jest super, natomiast automat zamulał potwornie. Gorzej niż wszystkie auta z wypożyczalni w USA którymi miałem okazję jeździć.
Re: Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
Mam pytanie do Was o napis "eco" na zegarach.
Miałem wersje testową z salonu 1.5tsi dsg i raz na jakiś czas włączał tryb eco i żeglowanie działało.
Teraz odebrałem swoje zamówione auto i ani razu się nie włączał ten tryb.
Ani auto testowe ani moje nie ma przycisku trybów jazdy.
Oznaczenie mojego silnika DXDB
Czy coś pozmieniali w oprogramowaniu ?
Miałem wersje testową z salonu 1.5tsi dsg i raz na jakiś czas włączał tryb eco i żeglowanie działało.
Teraz odebrałem swoje zamówione auto i ani razu się nie włączał ten tryb.
Ani auto testowe ani moje nie ma przycisku trybów jazdy.
Oznaczenie mojego silnika DXDB
Czy coś pozmieniali w oprogramowaniu ?
Re: Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
Ale właściwie na czym ten tryb ma w T-Rocu polegać? Że się silnik wyłącza jak auto nie ma nawet MHEV? Czy że się włącza tryb 2-cylindrowy? W instrukcji w sumie nie napisali co to znaczy i też nigdy nie udało mi się wywołać tego znaczka.
Re: Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
Polega na tym ze np na drodze dojeżdżając do miejscowości odpuszczasz gaz, skrzynia się rozłącza. Tak jakbys wrzucał luz, bo nie hamuje silnikiem, a spalanie pokazuje 0. W ten sposób możesz przejechać dużo wiecej metrów na rozpędzonym aucie.
Wystarczy lekko wcisnąć hamulec lub z łopatek zrzucić bieg to załącza skrzynie i zaczyna hamować silnikiem.
Wystarczy lekko wcisnąć hamulec lub z łopatek zrzucić bieg to załącza skrzynie i zaczyna hamować silnikiem.
Re: Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
No to nigdy się nie spotkałem. Spalanie 0 przy hamowaniu silnikiem tak, czasem nawet wyświetlał tryb 2-cylindrowy przy takim hamowaniu, ale ten znaczek Eco nigdy się nie pojawił.
Inna sprawa że żeglowanie przy większych prędkościach to nie w T-rocu, z prędkości autostradowych hamuje dość szybko.
Inna sprawa że żeglowanie przy większych prędkościach to nie w T-rocu, z prędkości autostradowych hamuje dość szybko.
Re: Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
Co do znaczka Eco to łatwo go uzyskać wystarczą obroty w granicach 1800-2000 i jednostajna prędkość przy delikatnie naciśniętym pedale gazu (gazu potrzeba tylko tyle by równo jechać)
Informacja o 2-cylindrach pojawia się praktycznie za każdym razem gdy odpuścimy gaz i samochód zaczyna hamowanie silnikem tylko raczej przy obrotach gdy schodzi ponizej 3 tys. i bieg jest dosyć wysoki 4,5,6.
Generalnie mając skrzynię ręczną i umiejętnie dozując gaz przy wybranym biegu oba powyższe komunikaty łatwo wywołać.
Informacja o 2-cylindrach pojawia się praktycznie za każdym razem gdy odpuścimy gaz i samochód zaczyna hamowanie silnikem tylko raczej przy obrotach gdy schodzi ponizej 3 tys. i bieg jest dosyć wysoki 4,5,6.
Generalnie mając skrzynię ręczną i umiejętnie dozując gaz przy wybranym biegu oba powyższe komunikaty łatwo wywołać.
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.