Jaki rabat na T-Roca do produkcji?
Re: Jaki rabat na T-Roca do produkcji?
tylko niestety letnie oponki
po rozmowach zaproponowali jedynie rabat na zimowe opony 10 procent co dalo cene 2600 za opony pirelli
tymczasem krotowski dealer audi sprzedaje nowe kola aluminiowe do audi q2 z oponkami brigstone w rozmiarze 215/55/17 z gwarancja na oponki 3 lata za cene 2850 komplet 4 sztuk na wyprzedazy
stad chyba wezme ten komplecik z felgami audi
gdzie na allegro jedna sztuka felg chodzi po okolo 500 zl bez opony
jedyny szkopol ze oponki sa z 2018 roku , ale przy tej cenie to nie problem
po rozmowach zaproponowali jedynie rabat na zimowe opony 10 procent co dalo cene 2600 za opony pirelli
tymczasem krotowski dealer audi sprzedaje nowe kola aluminiowe do audi q2 z oponkami brigstone w rozmiarze 215/55/17 z gwarancja na oponki 3 lata za cene 2850 komplet 4 sztuk na wyprzedazy
stad chyba wezme ten komplecik z felgami audi
gdzie na allegro jedna sztuka felg chodzi po okolo 500 zl bez opony
jedyny szkopol ze oponki sa z 2018 roku , ale przy tej cenie to nie problem
Re: Jaki rabat na T-Roca do produkcji?
Moi drodzy, potencjalni kierowcy T-Roc'a, wstrzymajcie się z zamówieniami do końca stycznia, kiedy wróci 2.0 TSI, dsg7 (może 8?), 4motion! Całkiem inna jazda! Przy rezygnacji z kilu zbędnych gadżetów jak fabryczna nawigacja (mamy przecież android-auto), AID (zabawka), monstrualnych felg (duża felga - tylko estetyka a większa masa nieresorowana, czyli kiepski komfort, mniej gumy i luftu pod samochodem, podatność na uszkodzenia i wyższe koszty opon), podgrzewanie wszystkiego co się da, itd, itp. wychodzimy na cenę niewiele wyższą niż 1,5 TSI, dsg, a różnica w trakcji i przyjemność z jazdy kolosalna.
Re: Jaki rabat na T-Roca do produkcji?
Ty tak serio czy na żarty?Spinner pisze: ↑07 gru 2020, 20:32 Moi drodzy, potencjalni kierowcy T-Roc'a, wstrzymajcie się z zamówieniami do końca stycznia, kiedy wróci 2.0 TSI, dsg7 (może 8?), 4motion! Całkiem inna jazda! Przy rezygnacji z kilu zbędnych gadżetów jak fabryczna nawigacja (mamy przecież android-auto), AID (zabawka), monstrualnych felg (duża felga - tylko estetyka a większa masa nieresorowana, czyli kiepski komfort, mniej gumy i luftu pod samochodem, podatność na uszkodzenia i wyższe koszty opon), podgrzewanie wszystkiego co się da, itd, itp. wychodzimy na cenę niewiele wyższą niż 1,5 TSI, dsg, a różnica w trakcji i przyjemność z jazdy kolosalna.
Re: Jaki rabat na T-Roca do produkcji?
Przed zakupem jeździłem 1.5 TSI DSG i 2.0 TSI DSG 4Motion. Duża różnica na plus 2.0 oczywiście, którego w końcu wybrałem i dlatego również polecam 2.0 TSI DSG 4Motion. Na poważnieDezext pisze: ↑08 gru 2020, 9:36Ty tak serio czy na żarty?Spinner pisze: ↑07 gru 2020, 20:32 Moi drodzy, potencjalni kierowcy T-Roc'a, wstrzymajcie się z zamówieniami do końca stycznia, kiedy wróci 2.0 TSI, dsg7 (może 8?), 4motion! Całkiem inna jazda! Przy rezygnacji z kilu zbędnych gadżetów jak fabryczna nawigacja (mamy przecież android-auto), AID (zabawka), monstrualnych felg (duża felga - tylko estetyka a większa masa nieresorowana, czyli kiepski komfort, mniej gumy i luftu pod samochodem, podatność na uszkodzenia i wyższe koszty opon), podgrzewanie wszystkiego co się da, itd, itp. wychodzimy na cenę niewiele wyższą niż 1,5 TSI, dsg, a różnica w trakcji i przyjemność z jazdy kolosalna.
Premium 2.0 TSI 4Motion DSG, pakiety: komfort, drogowy, sport, zimowy, el. pokrywa bagażnika, Beats, DAB
Re: Jaki rabat na T-Roca do produkcji?
Całkiem serio. Dodam jeszcze, że w konfiguracji 2.0 tsi. dsg7, 4motion masz zawieszenie wielowahaczowe a nie belkę skrętną jak w innych konfiguracjach i to też robi robotę.Dezext pisze: ↑08 gru 2020, 9:36Ty tak serio czy na żarty?Spinner pisze: ↑07 gru 2020, 20:32 Moi drodzy, potencjalni kierowcy T-Roc'a, wstrzymajcie się z zamówieniami do końca stycznia, kiedy wróci 2.0 TSI, dsg7 (może 8?), 4motion! Całkiem inna jazda! Przy rezygnacji z kilu zbędnych gadżetów jak fabryczna nawigacja (mamy przecież android-auto), AID (zabawka), monstrualnych felg (duża felga - tylko estetyka a większa masa nieresorowana, czyli kiepski komfort, mniej gumy i luftu pod samochodem, podatność na uszkodzenia i wyższe koszty opon), podgrzewanie wszystkiego co się da, itd, itp. wychodzimy na cenę niewiele wyższą niż 1,5 TSI, dsg, a różnica w trakcji i przyjemność z jazdy kolosalna.
-
- Posty: 296
- Rejestracja: 26 sty 2020, 17:32
Re: Jaki rabat na T-Roca do produkcji?
AID nie zabawka, Jeden z lepszych pomysłów niż starodawne zegary. Jeszcze nieliczne osoby mówią teraz że wolą analog. Ale jak kupisz i trochę pojeździsz to inaczej powiesz. Jak nie masz mówisz że nie warto.
Ja za to kilka nowych samochodów miałem z wielowachaczem i przy jeździe Kowalskiego jak ja naprawdę nie wyczuwam żadnych różnic. Na pewno chciałbym mieć adaptacyjne zawieszenie bo widać różnicę przy zmianach. Ale wielowachacz totalnie obojętnie. Droższe serwisowanie w przyszłości
Nie są to samochody w których to specjalnie odczuwać można. Absolutnie na to nie patrzyłem przy zakupie. Jak jest to git Jak nie ma też git. Bez dodatkowych kosztów.
Ja za to kilka nowych samochodów miałem z wielowachaczem i przy jeździe Kowalskiego jak ja naprawdę nie wyczuwam żadnych różnic. Na pewno chciałbym mieć adaptacyjne zawieszenie bo widać różnicę przy zmianach. Ale wielowachacz totalnie obojętnie. Droższe serwisowanie w przyszłości
Nie są to samochody w których to specjalnie odczuwać można. Absolutnie na to nie patrzyłem przy zakupie. Jak jest to git Jak nie ma też git. Bez dodatkowych kosztów.
Re: Jaki rabat na T-Roca do produkcji?
Lepsze jest wrogiem dobrego, a wielowahacz jest lepszy od belki bez dwóch zdań i to czuć, szczególnie przy przy szybkiej jeździe. A AID bez mrugnięcia okiem oddał bym za porządne wnętrze T-Roca... tak że wszystko to jest subiektywne.rabi pisze: ↑08 gru 2020, 14:32 AID nie zabawka, Jeden z lepszych pomysłów niż starodawne zegary. Jeszcze nieliczne osoby mówią teraz że wolą analog. Ale jak kupisz i trochę pojeździsz to inaczej powiesz. Jak nie masz mówisz że nie warto.
Ja za to kilka nowych samochodów miałem z wielowachaczem i przy jeździe Kowalskiego jak ja naprawdę nie wyczuwam żadnych różnic. Na pewno chciałbym mieć adaptacyjne zawieszenie bo widać różnicę przy zmianach. Ale wielowachacz totalnie obojętnie. Droższe serwisowanie w przyszłości
Nie są to samochody w których to specjalnie odczuwać można. Absolutnie na to nie patrzyłem przy zakupie. Jak jest to git Jak nie ma też git. Bez dodatkowych kosztów.
Premium 2.0 TSI 4Motion DSG, pakiety: komfort, drogowy, sport, zimowy, el. pokrywa bagażnika, Beats, DAB
Re: Jaki rabat na T-Roca do produkcji?
Tobie to się dziwię, żeby tyle dać za coś takiego jak T-Roc z wnętrzem z Fabii 1999. Strata przy sprzedazy masakryczna bo chętnych żeby za T-Roc używkę dużo płacić ze świecą szukać. A jak wejdzie i zobaczy stare zegary w samochodzie z takim wnętrzem to wybierze hybrydę toyoty.
Re: Jaki rabat na T-Roca do produkcji?
Aby zmieścić się w założonym budżecie, bez mrugnięcia okiem, zrezygnowałem z "błyskotki" zwanej AID na rzecz podpórki lędźwiowej i pełnego koła zapasowego.