Aplikacja t rock przestała działać
: 23 sty 2022, 12:25
Witam,
Ostatnio dostałem @ od volkswagena aby ponownie aktywować usługi w we connect. Od tej pory nie chcą mi się synchronizować dane z pojazdu na telefonie do tego przestało działać sterowanie telefonem auta. Nie mogę znaleść w komputerze samochodu opcji aby ponownie aktywować wszystkie usługi (auto skończyło właśnie rok i chciałbym zaznaczyć, że aplikacji mobilnej wszystkie usługi są aktywne).
Ktoś pomoże?
Ostatnio dostałem @ od volkswagena aby ponownie aktywować usługi w we connect. Od tej pory nie chcą mi się synchronizować dane z pojazdu na telefonie do tego przestało działać sterowanie telefonem auta. Nie mogę znaleść w komputerze samochodu opcji aby ponownie aktywować wszystkie usługi (auto skończyło właśnie rok i chciałbym zaznaczyć, że aplikacji mobilnej wszystkie usługi są aktywne).
Ktoś pomoże?