Strona 1 z 5
Silnik EVO vs EVO2
: 22 lip 2022, 19:18
autor: marko_o
Czesc,
W prasie pojawily sie informacje ze T-Roc będą wyposażane w tym roku w 'udoskonaloną' wersję silnika benzynowego. ACTplus i kilka innych rzekomo drobnych zmian majacych dostosowac silnik pod hybrydowe rozwiazania i nowe normy spalin.
Co o tym myślicie?
Re: Silnik EVO vs EVO2
: 22 lip 2022, 19:41
autor: Tuktus
Ja mysle ze to pierd…nie w bambus, kazdy kolejny silnik jest super , bardziej eko i mniej pali a naprawdę tylko kasa się liczy.
Re: Silnik EVO vs EVO2
: 25 lip 2022, 18:57
autor: andy1951
Widziałem ten silnik w Tiguanie w 2020 silnik był eksploatowany i co ciekawe bardzo dobrze sprawował był oszczędniejszy w Tiguanie spalił w mieście ok 7 litrów.
Częściej silnik używał przy mniejszym obciążeniu 2 i 3 tłoku
Może i kasa się liczy ale te silniki są używane w sam vw w
USA raczej wątpię by na tamtym rynku wprowadzono bubel
Re: Silnik EVO vs EVO2
: 26 lip 2022, 12:34
autor: morfeusz747
marko_o pisze: ↑22 lip 2022, 19:18
Czesc,
W prasie pojawily sie informacje ze T-Roc będą wyposażane w tym roku w 'udoskonaloną' wersję silnika benzynowego. ACTplus i kilka innych rzekomo drobnych zmian majacych dostosowac silnik pod hybrydowe rozwiazania i nowe normy spalin.
Co o tym myślicie?
Wszystkie Troc po lifcie mają ten silnik
Re: Silnik EVO vs EVO2
: 26 lip 2022, 23:16
autor: marko_o
We wszytskich artykulach jakie czytam, mówi się o czasie przyszłym. Nie sądzę żeby evo2 byl montowany w juz wyprodukowanych egzemplarzach.
https://www.volkswagen-newsroom.com/en/ ... ngine-8064
Re: Silnik EVO vs EVO2
: 27 lip 2022, 17:48
autor: andy1951
Oczywiście masz rację
Re: Silnik EVO vs EVO2
: 29 lip 2022, 8:56
autor: chris
morfeusz747 pisze: ↑26 lip 2022, 12:34
Wszystkie Troc po lifcie mają ten silnik
No niestety jeszcze go nie mają
marko_o pisze: ↑26 lip 2022, 23:16
We wszystkich artykulach jakie czytam, mówi się o czasie przyszłym. Nie sądzę żeby evo2 byl montowany w juz wyprodukowanych egzemplarzach.
Dokładnie tak jest Kolego jak piszesz
Ten silnik ma dopiero wkrótce trafić do T-Roca po FL
Ogólnie trochę tych zmian jest a czy na lepsze to się okaże
No i jest wreszcie turbina ze zmienną geometrią łopatek bo obecna generacja w odmianie 150KM o czym nie wszyscy wiedzą takowej nie posiada
https://overdrive.com.pl/index.php/2022 ... k-1-5-tsi/
A tak będzie wyglądało to cudo
Wielka szkoda ,że zabrali plastikową osłonę, która chroniła przed brudem
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: Silnik EVO vs EVO2
: 29 lip 2022, 10:32
autor: Ziomekatomek
chris pisze: ↑29 lip 2022, 8:56
No i jest wreszcie turbina ze zmienną geometrią łopatek bo obecna generacja w odmianie 150KM o czym nie wszyscy wiedzą takowej nie posiada
Ja się na tym nie znam, ale z tego co pamiętam ludziska namiętnie szukały TDIków gdzie turbina była jednak bez zmiennej geometrii jako mniej awaryjnej.
Ktoś się orientuje jakie są różnice konstrukcyjne pomiędzy turbiną TSI i TDI i jest w stanie to krótko i klarownie wytłumaczyć?
Re: Silnik EVO vs EVO2
: 05 sie 2022, 8:44
autor: Braders
Re: Silnik EVO vs EVO2
: 07 sie 2022, 7:50
autor: marko_o
https://www.auto-motor-i-sport.pl/wydar ... SI,48295,1 Stopniowo coraz wiecej informacji. Silnik ma dobrze wspolpracowac z biopaliwami. Ciekawi mnie jak faktycznie obnizy sie spalanie i czy w stosunku do bardzo dobrego silnika EVO nie ucerpi awaryjnosc przez te wynalazki.