We Connect

Wszystkie tematy związane z Volkswagenem T-Roc - zakup, eksploatacja, problemy itd.
Solfermus
Posty: 8
Rejestracja: 03 lut 2021, 16:54

We Connect

Post autor: Solfermus »

Witam.
Od grudnia 2022 nie mogę uruchomić w swoim telefonie aplikacji ,,we connect,,. Kilka razy odinstalowałem ją i ponownie zainstalowałem, jednakże nie przynosi to oczekiwanych rezultatów. Czy ktoś z forumowiczów miał lub ma podobny problem i ka można temu zaradzić?
Ufek
Posty: 146
Rejestracja: 07 sie 2021, 22:54
Lokalizacja: DOL

Re: We Connect

Post autor: Ufek »

Może abonament się skończył?
T-Roc Advance 1.5 TSI 150 KM manualtronic 6-biegowy - odebrany 23 grudnia 2021
Mun
Posty: 156
Rejestracja: 28 cze 2022, 19:35
Lokalizacja: Górny Śląsk

Re: We Connect

Post autor: Mun »

Solfermus pisze: 11 sty 2023, 19:36 Witam.
Od grudnia 2022 nie mogę uruchomić w swoim telefonie aplikacji ,,we connect,,. Kilka razy odinstalowałem ją i ponownie zainstalowałem, jednakże nie przynosi to oczekiwanych rezultatów. Czy ktoś z forumowiczów miał lub ma podobny problem i ka można temu zaradzić?
Opisz dokładnie w czym leży problem, na jakim fonie , łatwiej będzie znaleźć rozwiązanie .
1.5 150KM FL Style DSG odebrany 03.03.2023 :lol:
Solfermus
Posty: 8
Rejestracja: 03 lut 2021, 16:54

Re: We Connect

Post autor: Solfermus »

Lenovo P2.
Mun
Posty: 156
Rejestracja: 28 cze 2022, 19:35
Lokalizacja: Górny Śląsk

Re: We Connect

Post autor: Mun »

Solfermus pisze: 17 sty 2023, 16:15Lenovo P2.
Odnoszę wrażenie Kolego, że czytasz bez zrozumienia 😥.
1.5 150KM FL Style DSG odebrany 03.03.2023 :lol:
Braders
Posty: 146
Rejestracja: 22 cze 2022, 18:03

Re: We Connect

Post autor: Braders »

Lenovo P2 jest w oficjalnej europejskiej dystrybucji? Lenovo chyba produkuje telefony tylko na CN.
Solfermus
Posty: 8
Rejestracja: 03 lut 2021, 16:54

Re: We Connect

Post autor: Solfermus »

Nie rozumiem Waszych podpowiedzi. Samochód posiadam od kwietnia 2021 roku i w grudniu 2022 w momencie próby uruchomienia aplikacji w telefonie (podstawowe dane) wyświetla się komunikat :,,Aplikacja We Connect przestała działać i dalej podpowiedzi: - otwórz aplikację ponownie, - prześlij opinię, - spróbuj rozwiązać, - ignoruj do momentu ponownego uruchomienia urządzenia"
Wykonanie kolejno wszystkich podpowiedzi jest nieskuteczna i jestem w punkcie wyjścia. Aplikacja w moim telefonie wcześniej działała i aktualnie przestała, więc nie chodzi mi o udowadnianie czyjejś niewiedzy, czy nieudolności tylko o merytoryczną podpowiedź i tyle.
Ufek
Posty: 146
Rejestracja: 07 sie 2021, 22:54
Lokalizacja: DOL

Re: We Connect

Post autor: Ufek »

Mialem kilka dni temu komunikat w telefonie, że We Connect nie działa, wcześniej zaczeły sie problemy na ekranie w aucie z wykrywaniem pozycji, że szuka sygnału gps, potem w aucie komunikaty, że tel odłaczony a nie był ... Przez rok działało wszystko ładnie.

Dwa dni mnie tak wkurzał. Restart systemu w aucie nie pomógł. Zdesperowany postanowiłem że zresetuje telefon. I wtedy zauważyłem opcję restartu samych aplikacji. A przecież Android Auto to też aplikacja. Usunąłem telefon z pamięci auta, zrestartowałem aplikację i działa! Połaczył się błyskawicznie, wszystko jak za pierwszym razem, kabelkiem, a potem już normalnie. Wsiadam, kluczyk i jest.

O to chodzi?
T-Roc Advance 1.5 TSI 150 KM manualtronic 6-biegowy - odebrany 23 grudnia 2021
pshemus
Posty: 374
Rejestracja: 16 lut 2023, 19:23

Re: We Connect

Post autor: pshemus »

Podepnę się pod ten temat:
Jak to jest z tą aplikacją? W salonie twierdzą że jest "obowiązkowa", ale jak ich przycisnąłem to się okazało że nie jest, ale maja tak mówić bo VW chce żeby 80% samochodów miało ją zainstalowaną.

Czy ona coś daje użytkownikowi poza ryzykowną możliwością otwierania samochodu z poziomu aplikacji i sprawdzania niektórych informacji o aucie?
Ze strony VW daje pełny wgląd w charakterystykę pracy samochodu, prędkość, położenie (brakuje tylko podpięcia do CEPiKu ;) ) - czyli generalnie śledzenie użytkownika na bieżąco. Pan w salonie zachwalał, że dzięki analizie danych VW stosuje teraz klocki 8mm zamiast 10mm, bo im wyszło że tamte "za długo żyją" i dzięki temu oszczędzają kasę (a klient traci bo częściej wymienia klocki).

Jeśli mam się na to zgodzić to czy dostaję coś przydatnego w zamian?
Braders
Posty: 146
Rejestracja: 22 cze 2022, 18:03

Re: We Connect

Post autor: Braders »

Ty nic nie zyskujesz. Ale VW ma pełną telemetrię pojazdów i może doskonalić oprogramowanie i sprzęt.

Co ciekawe pytałem o dezaktywację e-sim po zakończeniu gwarancji i wysłuchałem tyrady, że e-call nie będzie działał. To akurat jest bzdura bo połączenie ze 112 nie wymaga logowania się do sieci macierzystej. Karta SIM w ogóle nie jest wymagana w urządzeniu.

Po gwarancji nie zamierzam karmić big data w VW.
ODPOWIEDZ