Strona 1 z 2
We Connect
: 11 sty 2023, 19:36
autor: Solfermus
Witam.
Od grudnia 2022 nie mogę uruchomić w swoim telefonie aplikacji ,,we connect,,. Kilka razy odinstalowałem ją i ponownie zainstalowałem, jednakże nie przynosi to oczekiwanych rezultatów. Czy ktoś z forumowiczów miał lub ma podobny problem i ka można temu zaradzić?
Re: We Connect
: 15 sty 2023, 14:09
autor: Ufek
Może abonament się skończył?
Re: We Connect
: 15 sty 2023, 19:02
autor: Mun
Solfermus pisze: ↑11 sty 2023, 19:36
Witam.
Od grudnia 2022 nie mogę uruchomić w swoim telefonie aplikacji ,,we connect,,. Kilka razy odinstalowałem ją i ponownie zainstalowałem, jednakże nie przynosi to oczekiwanych rezultatów. Czy ktoś z forumowiczów miał lub ma podobny problem i ka można temu zaradzić?
Opisz dokładnie w czym leży problem, na jakim fonie , łatwiej będzie znaleźć rozwiązanie .
Re: We Connect
: 17 sty 2023, 16:15
autor: Solfermus
Lenovo P2.
Re: We Connect
: 17 sty 2023, 18:23
autor: Mun
Odnoszę wrażenie Kolego, że czytasz bez zrozumienia
.
Re: We Connect
: 18 sty 2023, 14:31
autor: Braders
Lenovo P2 jest w oficjalnej europejskiej dystrybucji? Lenovo chyba produkuje telefony tylko na CN.
Re: We Connect
: 19 sty 2023, 18:49
autor: Solfermus
Nie rozumiem Waszych podpowiedzi. Samochód posiadam od kwietnia 2021 roku i w grudniu 2022 w momencie próby uruchomienia aplikacji w telefonie (podstawowe dane) wyświetla się komunikat :,,Aplikacja We Connect przestała działać i dalej podpowiedzi: - otwórz aplikację ponownie, - prześlij opinię, - spróbuj rozwiązać, - ignoruj do momentu ponownego uruchomienia urządzenia"
Wykonanie kolejno wszystkich podpowiedzi jest nieskuteczna i jestem w punkcie wyjścia. Aplikacja w moim telefonie wcześniej działała i aktualnie przestała, więc nie chodzi mi o udowadnianie czyjejś niewiedzy, czy nieudolności tylko o merytoryczną podpowiedź i tyle.
Re: We Connect
: 22 sty 2023, 21:51
autor: Ufek
Mialem kilka dni temu komunikat w telefonie, że We Connect nie działa, wcześniej zaczeły sie problemy na ekranie w aucie z wykrywaniem pozycji, że szuka sygnału gps, potem w aucie komunikaty, że tel odłaczony a nie był ... Przez rok działało wszystko ładnie.
Dwa dni mnie tak wkurzał. Restart systemu w aucie nie pomógł. Zdesperowany postanowiłem że zresetuje telefon. I wtedy zauważyłem opcję restartu samych aplikacji. A przecież Android Auto to też aplikacja. Usunąłem telefon z pamięci auta, zrestartowałem aplikację i działa! Połaczył się błyskawicznie, wszystko jak za pierwszym razem, kabelkiem, a potem już normalnie. Wsiadam, kluczyk i jest.
O to chodzi?
Re: We Connect
: 04 mar 2023, 7:55
autor: pshemus
Podepnę się pod ten temat:
Jak to jest z tą aplikacją? W salonie twierdzą że jest "obowiązkowa", ale jak ich przycisnąłem to się okazało że nie jest, ale maja tak mówić bo VW chce żeby 80% samochodów miało ją zainstalowaną.
Czy ona coś daje użytkownikowi poza ryzykowną możliwością otwierania samochodu z poziomu aplikacji i sprawdzania niektórych informacji o aucie?
Ze strony VW daje pełny wgląd w charakterystykę pracy samochodu, prędkość, położenie (brakuje tylko podpięcia do CEPiKu
) - czyli generalnie śledzenie użytkownika na bieżąco. Pan w salonie zachwalał, że dzięki analizie danych VW stosuje teraz klocki 8mm zamiast 10mm, bo im wyszło że tamte "za długo żyją" i dzięki temu oszczędzają kasę (a klient traci bo częściej wymienia klocki).
Jeśli mam się na to zgodzić to czy dostaję coś przydatnego w zamian?
Re: We Connect
: 05 mar 2023, 21:57
autor: Braders
Ty nic nie zyskujesz. Ale VW ma pełną telemetrię pojazdów i może doskonalić oprogramowanie i sprzęt.
Co ciekawe pytałem o dezaktywację e-sim po zakończeniu gwarancji i wysłuchałem tyrady, że e-call nie będzie działał. To akurat jest bzdura bo połączenie ze 112 nie wymaga logowania się do sieci macierzystej. Karta SIM w ogóle nie jest wymagana w urządzeniu.
Po gwarancji nie zamierzam karmić big data w VW.