Cześć.
Poprzedni mój samochód to Subaru Xv Diesel ze względu na moment obrotowy 360Nm , wcześniej przez 7lat Subaru WRX STI 2.5T.
Dlaczego T-roc?
Po pierwsze pojemność silnika. Poniżej 2 litrów nie zejdę a z powodu Eco terroryzmu mały jest wybór aut. Tu silnik działa bez zarzutu, elastyczny i cichy przy spokojnej jeździe. Brakuje mi jednak brzmienia przy ostrej jeździe. Uwaga! Wymieniam olej co 15000
Po półtora moment obrotowy 320Nm, niżej już nie
Po drugie napęd. Co prawda mam 4motion z Haldex'em 5 , to nie pojeżdżę już tak ostro z uslizgiem 4 kól na asfalcie jak w Subaru no ale Subaru to Subaru heh
![😉](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/1f609.svg)
Mimo wszystko napęd działa poprawnie, nawet zimą w górach. Brak zarzutu.
Po trzecie po Xv zdecydowaliśmy z żoną, że Crossover będzie dla nas ok, że względu na problemy z kręgosłupem żony. Wsiadanie i wysiadanie jest tu komfortowe.
Po czwarte jazda jest wygodna, bardzo dobrze wyczuwalne są właściwości jezdne zarówno na kierownicy jak i zawieszeniu. Bez dyskomfortu ale cały czas wiem co dzieje się z kołami i przyczepnością.
Po piąte wykończenie wnętrza, ok plastiki są twarde za to nic nie trzeszczy, są dobrze spasowane i utrzymanie czystości jest łatwe. Kilkanaście minut i Nófka Funkiel Nie Śmigany hehehe. Szumy oplywowe dają znać powyżej 150, wolniejsza jazda w żadnym razie nie ogranicza cichej rozmowy.
Po szóste, asystenci jazdy mimo pracy w tle nie powodują zamieszania podczas jazdy, pomagają w awaryjnej sytuacji. Działają o niebo lepiej od niektórych aut Premium typu np Volvo. Mowa o as. linii, odległości, jazdy w korku, dohamowaniu do poprzedzającego pojazdu, tempomat czy ogranicznik prędkości (kaganiec). Uwaga! Wyprzedzanie lewym pasem w łuku, system może wykryć wyprzedzany pojazd jako pojazd na naszym pasie i może zacząć awaryjnie hamować , chyba, że dodamy gazu to wyłącza się. Miałem tak kilka razy i trzeba uważać.
Po siódme, multimedia. Działają sprawnie, bez zacięć, łączność BT praktycznie następuje samoczynnie, jedynie nawigacja czasem nie ma tak szczegółowych informacji jak Google ale co tu się dziwić
![😉](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/1f609.svg)
, aktywne zegary bajka.
Po ósme, skrzynia biegów DSG7, działa bez zarzutu naprawdę płynnie i trzeba mocno się wczuć albo wsłuchać aby zaobserwować
![😄](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/1f604.svg)
![😄](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/1f604.svg)
![😁](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/1f601.svg)
![🤣](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/1f923.svg)
zmianę biegów.
Jednak najlepiej działa na Sporcie i łopatkach.
No to pojechałem hahahaha.....
Ale jak wspomniałem, szukałem dynamicznego,wyżej zawieszonego pojazdu z silnikiem od 2 litrów w górę z dobrym napędem na cztery koła oraz do 150000zł.
Zrobiłem już 30000 km i jestem bardzo zadowolony z tego samochodu. Warto wziąć go pod uwagę.
Mam nadzieję, że nie zanudzilem Cię swoim referatem. W razie pytań pisz tutaj.