Strona 1 z 1
we connect
: 06 maja 2023, 13:59
autor: mikrobi
cześć, od trzech dni nie działa mi we connect, nie mogę sprawdzić lokalizacji i innych parametrów, ma ktoś jeszcze ten problem czy ja coś sobie pogrzebałem w ustawieniach, w samochodzie esim jest aktywne, nie wiem co tam jeszcze można więcej zmienić
Re: we connect
: 06 maja 2023, 21:42
autor: marcin255
Od kilkunastu dni mam problemy z logowaniem ,apką itd
Re: we connect
: 06 maja 2023, 23:11
autor: maciej.plock
mikrobi pisze: ↑06 maja 2023, 13:59
cześć, od trzech dni nie działa mi we connect, nie mogę sprawdzić lokalizacji i innych parametrów, ma ktoś jeszcze ten problem czy ja coś sobie pogrzebałem w ustawieniach, w samochodzie esim jest aktywne, nie wiem co tam jeszcze można więcej zmienić
Jaki masz komunikat w aplikacji
Re: we connect
: 18 maja 2023, 18:43
autor: mikrobi
nie pisałem bo nie było mnie w domu ponad tydzień i auto stało nieużywane, po powrocie miałem zresetować ustawienia ale zaczęło działać, pewnie vw miał jakieś problemy, trochę kulawe to rozwiązanie ale może poprawią
Re: we connect
: 24 cze 2023, 21:13
autor: Leo
Według producenta należy odinstalować apkę we connect i zainstalować. Potwierdzam, że to zadziała, bo miałem tak jak Ty. Oczywiście czasem zdarza się, że apka nie łączy się z samochodem, ale rzadko.