Strona 1 z 7
Zmiana mapy skrzyni DSG
: 08 gru 2023, 11:43
autor: zmorka99
Czy ktoś z Was przerabiał może ten temat i mógłby się podzielić spostrzeżeniami jak ty wygląda, czy warto ile kosztuje itd?
Re: Zmiana mapy skrzyni DSG
: 08 gru 2023, 19:35
autor: pshemus
Re: Zmiana mapy skrzyni DSG
: 08 gru 2023, 21:01
autor: zmorka99
fajnie by było jakby inni się wypowiedzieli w temacie, chyba że nikt więcej tego nie zrobił
Re: Zmiana mapy skrzyni DSG
: 11 gru 2023, 21:43
autor: Endriu
Też myślę nad podniesieniem punktów zmiany biegów u siebie, bo czasami mam wrażenie ze silnik się normalnie dusi np. na 7 biegu i 1200 obr/min i prędkości 70-80 km/h.
Pytałem w Opolu w pewnej firmie to koszt 1200 zł.
Re: Zmiana mapy skrzyni DSG
: 12 gru 2023, 17:49
autor: Y@rek
Prawie przed każdym wjazdem na większe rondo muszę właczyć tryb S. Na biegu D już kilkakrotnie miałem wrażenie, że auto nie rozumie co ma robić i jak szybko chcę włączyć się do ruchu. To auto ma rządzić, czy kierowca ? Coraz mniej mi się to podoba w warunkach dużego ruchu miasta.
Re: Zmiana mapy skrzyni DSG
: 12 gru 2023, 20:16
autor: marcin255
Po to jest S żeby go używać , ja używam bardzo często, choć i tak potrafi wtedy starać się przyspieszać z 1200 rpm
Re: Zmiana mapy skrzyni DSG
: 12 gru 2023, 20:26
autor: zmorka99
W zasadzie cały czas jeżdżę na S, ale fajnie by było gdyby na D przy wyższych obrotach zmieniał biegi, to wachlowanie z pewnością nie wydłuża żywotności skrzyni, no i nie ma żeglowania w trybie S co też uważam za dobre.
Re: Zmiana mapy skrzyni DSG
: 12 gru 2023, 22:10
autor: Y@rek
Gdyby jeszcze w trybie S było tak cicho w kabinie jak przy D, to też jeździłbym wyłącznie na S
Re: Zmiana mapy skrzyni DSG
: 13 gru 2023, 9:25
autor: Spinner
Na D jadę tylko do czasu, aż silnik i skrzynia się rozgrzeją, a potem wyłącznie na S. Istotnego zwiększenia hałasu wewnątrz auta nie stwierdziłem.
Re: Zmiana mapy skrzyni DSG
: 13 gru 2023, 14:32
autor: Radio
Na D zacznijcie jeździć bardziej agresywnie i po problemie, skrzynia jest adaptacyjna więc nie ma problemu z zapamiętaniem stylu jazdy, a jeżeli "mulimy" bo chcemy aby silnik spalał jak najmniej paliwa to na efekty nie trzeba długo czekać, małe zużycie = słaba dynamika i zmiana biegu przy 1200rpm.