VW We Connect Plus - potwierdzenie tożsamości
: 14 cze 2024, 10:39
Witam,
Od niedawna jestem posiadaczem nowego T-ROCa. Mam zainstalowaną aktualną aplikację VOLKSWAGEN na telefonie z androidem.
Mam aktywne usługi We Connect oraz We Connect Plus.
Chciałem skorzystać z dodatkowych możliwości tej aplikacji (np. ''blokowanie i odblokowanie'' czyli obsługa centralnego zamka za pośrednictwem aplikacji) ale konieczne jest potwierdzenie tożsamości poprzez skan dokumentu tożsamości.
Kilkakrotnie próbowałem przesłać poprzez aplikację skan dowodu oraz selfie twarzy ale po chwili wyświetla komunikat że nie udało się potwierdzić tożsamości. Na dowodzie osobistym dla bezpieczeństwa zamaskowałem numer dowodu oraz pesel.
W jaki sposób przeprowadzić to potwierdzenie tożsamości aby było poprawne?
Czy jest jakiś inny sposób potwierdzenia tożsamości, jeśli tak, to jak to zrobić?
Od niedawna jestem posiadaczem nowego T-ROCa. Mam zainstalowaną aktualną aplikację VOLKSWAGEN na telefonie z androidem.
Mam aktywne usługi We Connect oraz We Connect Plus.
Chciałem skorzystać z dodatkowych możliwości tej aplikacji (np. ''blokowanie i odblokowanie'' czyli obsługa centralnego zamka za pośrednictwem aplikacji) ale konieczne jest potwierdzenie tożsamości poprzez skan dokumentu tożsamości.
Kilkakrotnie próbowałem przesłać poprzez aplikację skan dowodu oraz selfie twarzy ale po chwili wyświetla komunikat że nie udało się potwierdzić tożsamości. Na dowodzie osobistym dla bezpieczeństwa zamaskowałem numer dowodu oraz pesel.
W jaki sposób przeprowadzić to potwierdzenie tożsamości aby było poprawne?
Czy jest jakiś inny sposób potwierdzenia tożsamości, jeśli tak, to jak to zrobić?