Niestety to problem serwisu i ludzi.
Żeby dobrze zrobic geometrię trzeba mieć wiedzę, umiejętności i chęci oraz sprzęt.
W większości serwisów niestety jest tylko to ostatnie
.
Joand- czy tak było od nowości?
Przy poprzednim passacie mojej połówki bylo tak iż taki przyjechał z fabryki tzn przy jeździe na wprost kierownica była skręcona. Odbierała go kobieta wiec nie zwróciła na to uwagi
.
Auto na drugi dzień wróciło do ASO z tym problemem.
Panowie próbowali to rozwiązać przestawiając kierownice na wieloklinie co nic nie dało, a przy okazji zeszpecili plastiki zdejmując obudowę kierownicy.
Jak to zobaczyłem przy próbie oddania auta to kluczyk poleciał w stronę pakamery szefa serwisu z szybkością pocisku. W ciągu godziny auto oddano z kierownicą prawidłowo ustawioną i wymienionymi plastikami / nie wnikałem skąd wzięli/.
P.S
W tym ASO latało kilka elementów z moich aut z grupy VW, a raz to mieli nawet bagnet na klawiaturze komputera i biurku jak na przeglądzie nalali oleju centymetr ponad MAX.
Po kilku takich przypadkach auta którymi przyjeżdżałem były objęte już w tym ASO specjalna troską i wszystko było robione dokładnie i zgodnie ze sztuką.