Strona 1 z 3
Usługa CarNet / We Connect
: 03 wrz 2019, 13:38
autor: Zenek
wyposażenie premium + carstick (orange LTE) lub WLAN (PLUS)
po ok 10-20 min pojawia się komunikat transmisja danych niedostępna przy korzystaniu z usług Guide & Inform. Po ponownym uruchomieniu auta cykl sie powtarza 10-20 min i po usługach.
Auto od dwóch miesięcy sprawdzane w serwisie (zmiana oprogramowania, resety itp.) i w usługach mobilnych VW. Według serwisu auto w 100% sprawne, VW mobilne usługi - systemy sprawne.
Proszę o info czy ktoś z Was ma takie objawy.
Re: Usługa CarNet / We Connect
: 03 mar 2020, 7:30
autor: Pado
od wczoraj nie mam ikonki auta (przed globusem) na wyświetlaczu...
Wszystko wydaje się działać, aplikacja też- pokazuje dane auta, lokalizacje itd...
Możecie sprawdzić u siebie? ( czy to jakaś awaria po stronie VW?)
Re: Usługa CarNet / We Connect
: 03 mar 2020, 18:40
autor: MarioMc
Pado,
U mnie wczoraj i dzisiaj wszystko działało.
Re: Usługa CarNet / We Connect
: 03 mar 2020, 18:48
autor: Pado
To ciekawe co jest grane, dzis pojawiło sie na chwilę i znów zniknęło.
błędów nie ma, połączenie sos nawiązuje, ale przyciski info i serwis nie działają, na apce nie działa aktualne info o aucie (w tym zamykanie itp)... Sugeruje problemy z serwerem lub polaczeniem danych przez gsm (skoro sos dziala to sam modul raczej jest ok)
Re: Usługa CarNet / We Connect
: 04 mar 2020, 9:29
autor: Pado
zgłosiłem problem na Infolini, poszło do DE... dziwna sprawa...
nic z tym nie robiłem, po prostu przestało działać ot tak...
Re: Usługa CarNet / We Connect
: 04 mar 2020, 17:58
autor: Pado
Update : znów działa od 16... Myślę, że Niemcy musieli coś zresetować, może jakieś uprawnienia wygasły, albo coś...
Re: Usługa CarNet / We Connect
: 04 mar 2020, 21:11
autor: lukasz1989
Koledzy jak działa ta funkcja CAr-Net mam ją na wyposażenie ale nie bardzo wiem co i jak uruchomić
Re: Usługa CarNet / We Connect
: 05 mar 2020, 6:03
autor: Pado
Musisz najpierw zalozyc konto na www (nr vin pottzebny) , potem sciagasz apke i się logujesz...
Re: Usługa CarNet / We Connect
: 05 mar 2020, 14:03
autor: lukasz1989
Pado pisze: ↑05 mar 2020, 6:03
Musisz najpierw zalozyc konto na www (nr vin pottzebny) , potem sciagasz apke i się logujesz...
Super dzięki już mam
WE CONNET procedura identyfikacji VW
: 07 lut 2021, 11:37
autor: piotr_kg
Czy ktoś już weryfikował swoją tożsamość w salonie VW celem uruchomienia dodatkowych funkcji WE CONNET?