Strona 1 z 2
Przeglądy okresowe/Koszty
: 10 sie 2018, 15:32
autor: ca5tor
Witam.
W cenniku wyposażenia dodatkowego jest taka opcja:
Pakiety Przeglądów Volkswagen (do 50% oszczędności)
Pakiet przeglądów, 48 miesięcy, max przebieg: 60 000 km i mam pytanie czy wszystkie materiały podlegające przeglądom i robocizna jest w tym okresie za darmo ? czy to zniżka tylko 50%.
Model samochodu jeszcze jest stosunkowo młody i pewnie nikt jeszcze na przeglądzie nie był, ale może użytkownicy wiedzą jakie są koszty przeglądów w VW ?
Proponuję w tym wątku wpisywać koszty serwisowania "naszych" T-roców
u poszczególnych dilerów VW.
Re: Przeglądy okresowe/Koszty
: 10 sie 2018, 16:57
autor: mike
Jeśli chodzi o info, co wchodzi w zakres, to jest tu:
www.volkswagen.pl/pakietyprzegladow
Płacisz raz i potem już nic nie płacisz więcej.
Re: Przeglądy okresowe/Koszty
: 11 sie 2018, 13:52
autor: paulr
Mam ten pakiet i niby to co na przegladzie to jest za darmo. Chyba że wyjdzie coś wiecej typu zawieszenie hamulce itp . Ale miałem to w megane i tam bylem po 2 latach i wymienili rownież klocki hamulcowe i łączniki stabilizatora. Mimo iż niby tego tam miało nie być.
Re: Przeglądy okresowe/Koszty
: 05 wrz 2018, 10:33
autor: ca5tor
To jeszcze dopytam o czasookres tych przeglądów.
Po zakupie samochodu moja pierwsza wizyta na obowiązkowy przegląd okresowy będzie po 1 roku czy po 2 latach ?
Gdzieś wyczytałem że przeglądy to co 2 lata/lub 30 tyś.km - a jak to wygląda w Trocu ?
Średnio robię ok 10-12 tyś.km/rok - to tak licząc z promocyjnego pakietu skorzystam tylko 2 razy.
Re: Przeglądy okresowe/Koszty
: 05 wrz 2018, 12:05
autor: paulr
też robię około 10k km rocznie, ale mi się chyba wydaje że przegląd jest co wskazanie komputera, ale już sam nie jestem pewny teraz:)
Re: Przeglądy okresowe/Koszty
: 10 wrz 2018, 10:25
autor: ca5tor
Dzisiaj uściśliłem temat -
przegląd co 2 lata lub 30 000 km. Koszt przeglądu w ASO jakbym nie brał pakietu to ok 800 pln. Tak jak wcześniej pisałem przy moich przebiegach to skorzystam 2 razy w (Pakiet przeglądów, 48 miesięcy, max przebieg: 60 000 km)- ale i tak wychodzi ok 110 pln do przodu, a zapewne przez te 2 lata ceny części pójdą w górę to jakaś tam oszczędność jest
W środę zamawiam
Re: Przeglądy okresowe/Koszty
: 07 lut 2021, 12:15
autor: piotr_kg
Bardzo proszę o udostępnienie czynności serwisowych wraz z cenami po 2 latach (30 tys. km), po 3 latach, 4 latach (60 tys. km). Wiem, że po trzech latach wymieniają tylko płyn hamulcowy. Może ktoś orientuje się po jakim okresie należy wymienić płyn do chłodnicy G12 evo (prawdopodobnie po 5 latach).
Re: Przeglądy okresowe/Koszty
: 11 lip 2022, 19:06
autor: Pado
Dzis miałem wymieniane swiece i olej na 60kkm (1.5 tsi)
Cena uslugi 601pln z jakimiś drobnymi czesciami, których nie przywiozłem bo świece, olej, filtr oleju mialem swoje(za to zapłaciłem w aso na allegro 503pln),
Re: Przeglądy okresowe/Koszty
: 14 lip 2022, 15:43
autor: Wachacz
Jeżeli chcesz wymienić olej filtr między przeglądem gwarancyjnym 2 lata/30 tys/km przy ok.12-15 tys.kupić olej na allegro + filtr wchodzi do 1,5 tsi 4,3 l 0w20 ok.190 zł i wymienić w tańszym ASO np.Skody ok.180 zł albo samemu jak masz warunki,w ASO VW sporo drożej.Płyn chłodzący max.do 5 lat ! Płyn chamulcowy sprawdzamy profilaktycznie wymiana max.do 3 lat ! oleje,filtry,płyny to groszowe sprawy do ceny nowego auta nie ma co żyłować terminów wymian olej co 30 tys to bzdura tak powie każdy fachowy mechanik żadna oszczędność ?.pozdrawiam
Re: Przeglądy okresowe/Koszty
: 15 lip 2022, 22:32
autor: Spinner
Pytanie: Jaki kod serwisu ma szanowne grono wypisane na wklejce? Czy wszyscy mają wpisany QG1 czyli
przedłużony okres obsługi (zmienna długość okresów obsługi)?
Dlaczego pytam? Bo tu pojawiają się wątpliwości. Prawdopodobnie, z definicji, wpisywany jest właśnie QG1 podczas gdy zalecenia samego VW mówią, że OG1 jest ogólnie OK ale nie dla jeżdżących na krótkich odcinkach i w takim przypadku zaleca się przekodowanie na QG0 czyli standardowy okres obsługi (15000 km lub 1 rok). Nie trzeba wtedy stosować Longlif'ów. Jak bedę teraz na serwisie olejowym to poproszę o przekodowanie, a jeżeli nie będzie to możliwe to będę sobie we własnym zakresie "zagęszczał" serwisy olejowe, bo na oleju to się raczej nie zaoszczędzi.