Echo podczas rozmowy
: 14 lis 2019, 14:05
Drodzy, mam problem o który biję się z serwisem od dawna.
Osoby, z którymi rozmawiam w samochodzie przez zestaw głośnomówiący słyszą same siebie (efekt echo) a to właściwie uniemożliwia rozmowę = nie mogę używać zestawu głośnomówiącego. To dzieje się niezależnie od modelu podłączonego telefonu i głośności.
Ten problem mam od samego początku - to jest od lipca 2018. Usterkę w lutym 2019 stwierdził zarówno serwis jak i sam producent. Producent do dnia dzisiejszego nie wprowadził żadnego rozwiązania problemu. Co więcej nie rekomenduje napraw. Poleca wręcz serwisowi, by nic z tym nie robili. Jeżeli zaczną przy tym grzebać to i tak nic nie poprawią, a będą musieli sami za naprawę zapłacić. Do tej pory nie dał także żadnej informacji kiedy naprawi błąd.
Jestem ciekawy czy ktoś na forum zna ten problem? Co rekomendujecie robić?
Model: T-Roc, 2018, 1.5, DSG, Active Info Display, Discover Media, Beats
Przebieg: w tym momencie 30 000
Mój serwis: Motorpol Wrocław
Samochód na gwarancji
Osoby, z którymi rozmawiam w samochodzie przez zestaw głośnomówiący słyszą same siebie (efekt echo) a to właściwie uniemożliwia rozmowę = nie mogę używać zestawu głośnomówiącego. To dzieje się niezależnie od modelu podłączonego telefonu i głośności.
Ten problem mam od samego początku - to jest od lipca 2018. Usterkę w lutym 2019 stwierdził zarówno serwis jak i sam producent. Producent do dnia dzisiejszego nie wprowadził żadnego rozwiązania problemu. Co więcej nie rekomenduje napraw. Poleca wręcz serwisowi, by nic z tym nie robili. Jeżeli zaczną przy tym grzebać to i tak nic nie poprawią, a będą musieli sami za naprawę zapłacić. Do tej pory nie dał także żadnej informacji kiedy naprawi błąd.
Jestem ciekawy czy ktoś na forum zna ten problem? Co rekomendujecie robić?
Model: T-Roc, 2018, 1.5, DSG, Active Info Display, Discover Media, Beats
Przebieg: w tym momencie 30 000
Mój serwis: Motorpol Wrocław
Samochód na gwarancji