We Connect Go Jest a Go nie ma !
: 14 gru 2019, 18:09
We Connect Go Jest a Go nie ma !
Witajcie, jestem szczęśliwym (chyba?) posiadaczem VW T-ROC od trzech tygodni.
I chciałem wam opisać moją przygodę w ASO.
Od pierwszego dnia, gdy odbierałem samochód z salonu, czegoś mi brakowało
a mianowicie – modemu (widziałem go na wideo testach Auto Centrum u Zahara ) włożonego w prawe złącze USB ale oczywiście otrzymałem informację od osoby wydającej, że modemu już się nie stosuje, teraz to wszystko jest już wbudowane w pojazd OK. Taka odpowiedź mnie uspokoiła na daną chwilę, gdyż osoba wydająca, jeszcze dla pewności, sprawdziła w specyfikacji pojazdu, że mam We connect Go – usługi mobilne.
Mniej więcej po tygodniu, gdy już się ze wszystkim zaznajomiłem, postanowiłem zarejestrować pojazd w We connect GO. Założyłem konto, próbuję dodać pojazd, wpisałem nr VIN i tu się zaczęły schody!!! raz, drugi, trzeci cały czas odwala nr VIN. Dobra, dzwonie na infolinię Volkswagena -
miła Pani prosi o podanie nr VIN celem sprawdzenia i mówi mi, że nie mogę dodać pojazdu ponieważ nie jest on wyposażony w tą usługę, że CO!? - Pani nie była mi wstanie bardziej pomóc, skierowała mnie do sprzedawcy. W tym przypadku Salon KROTOSKI w ŁODZI.
Sprzedawca Pan Piotr, oczywiście zaskoczony całym tematem, zrobił co mógł - skierował mnie do serwisu. Jest po wstępnej konsultacji gdzie sprawdzono, że faktycznie – We Connect Go – usługi mobilne mam na standardzie w dokumentacji.
Wersję radia, jaką mam w samochodzie, to Composition Media w wersji z App Connect
i tutaj nie ma modemu tylko ja stawiam hotspota i daje internet z telefonu ale znów głową w mur ponieważ w radiu nie ma dostępnych żadnych funkcji związanych z WLAN.
W przyszłym tygodniu zapisano mnie na koleją wizytę w serwisie do jakiegoś elektronika, który ma to sprawdzić, więc na pewno napiszę jak się spraw zakończyła.
Ale za to zapytam czy ktoś z was miał może taki problem?
Witajcie, jestem szczęśliwym (chyba?) posiadaczem VW T-ROC od trzech tygodni.
I chciałem wam opisać moją przygodę w ASO.
Od pierwszego dnia, gdy odbierałem samochód z salonu, czegoś mi brakowało
a mianowicie – modemu (widziałem go na wideo testach Auto Centrum u Zahara ) włożonego w prawe złącze USB ale oczywiście otrzymałem informację od osoby wydającej, że modemu już się nie stosuje, teraz to wszystko jest już wbudowane w pojazd OK. Taka odpowiedź mnie uspokoiła na daną chwilę, gdyż osoba wydająca, jeszcze dla pewności, sprawdziła w specyfikacji pojazdu, że mam We connect Go – usługi mobilne.
Mniej więcej po tygodniu, gdy już się ze wszystkim zaznajomiłem, postanowiłem zarejestrować pojazd w We connect GO. Założyłem konto, próbuję dodać pojazd, wpisałem nr VIN i tu się zaczęły schody!!! raz, drugi, trzeci cały czas odwala nr VIN. Dobra, dzwonie na infolinię Volkswagena -
miła Pani prosi o podanie nr VIN celem sprawdzenia i mówi mi, że nie mogę dodać pojazdu ponieważ nie jest on wyposażony w tą usługę, że CO!? - Pani nie była mi wstanie bardziej pomóc, skierowała mnie do sprzedawcy. W tym przypadku Salon KROTOSKI w ŁODZI.
Sprzedawca Pan Piotr, oczywiście zaskoczony całym tematem, zrobił co mógł - skierował mnie do serwisu. Jest po wstępnej konsultacji gdzie sprawdzono, że faktycznie – We Connect Go – usługi mobilne mam na standardzie w dokumentacji.
Wersję radia, jaką mam w samochodzie, to Composition Media w wersji z App Connect
i tutaj nie ma modemu tylko ja stawiam hotspota i daje internet z telefonu ale znów głową w mur ponieważ w radiu nie ma dostępnych żadnych funkcji związanych z WLAN.
W przyszłym tygodniu zapisano mnie na koleją wizytę w serwisie do jakiegoś elektronika, który ma to sprawdzić, więc na pewno napiszę jak się spraw zakończyła.
Ale za to zapytam czy ktoś z was miał może taki problem?