Silnik 2.0 TSI 4x4 wycofany ?
: 21 sty 2021, 16:25
Cześć, czy ktoś z Was posiada wiedze na temat wycofania silnika w T-ROC wersji 2.0 TSI 190 koni 4x4 ? Czemu nie można już skonfigurować takiego auta ?
Forum użytkowników Volkswagena T-Roc i T-Cross
http://www.t-rocforum.pl/
Odpowiedź z samej centrali "...od pierwszego kwartału 2021 będzie powyższa konfiguracja oferowana". A więc, chyba od marca.
Wygląda na to, że ceny poszczególnych elementów składowych konfiguracji się nie zmieniły. Zmienił się ten "rabat z definicji". Za moich czasów, rabat z definicji (bez uwzględnienia rabatu "wypłakanego") wynosił 12 + 4 (na jesieni dodali jeszcze z okazji zmniejszenia w Niemczech Mwst. czyli ichniego VAT) = 16 tyś.. Teraz rabat z definicji wynosi 8 tyś. więc połowę urwali. Zaznaczam, że w październiku odbierało się już rok modelowy 21. A więc socjotechnika VW polega na tym, że ceny to u nich nie rosną, jakby się kto pytał, tylko rabaty się kurczą.Rybak pisze: ↑28 sty 2021, 13:52 2.0TSI pojawił się w cenniku! Cena promocyjna premium to 133790zł (normalna 141790zł). 21500zł drożej niż 1.5TSI DSG Nie podali też jakie ma przyśpieszenie do 100km/h. Można wziąć tańszego Advance za 122890zł (przed promocją 130890zł). Ktoś pamięta ile kosztował wcześniej?
Ja mam home office od roku. Trzymaj sie tam, po 2 miesiącach robi sie coraz ciężej pomimo, że jeszcze przed pandemią miałem możliwość pracy z domu i z niej korzystałem.
Z tym co mówisz masz racje, ale to jest do zaakceptowania w Dacii Duster a nie VW, który generalnie jest liderem i woła sobie nie małe pieniądze za swoje auta. Wolałbym żeby nie wkładali oświetlenia "pół ambient" (bo to jest tylko w drzwiach...) a zrobili coś z bagażnikiem. Słabo bym sie czuł wiedząc, że dokładam 21,5k do silnika 2.0TSI i musowo napędu 4x4, co winduje cene auta do ~160tys i mam fuck-up w bagażniku. Oczywiście możesz powiedzieć, że nie musze brać dodatków i będzie taniej. Zgoda, ale wersja Premium zaczyna się od 120tys przed rabatem z 1.5DSG co nie jest niską ceną. W przypadku 2.0 TSI katalogowa cena to 141790zł, po rabatach 133790, za gołe Premium. Płacę taką kasę za crossovera/suva i nie podwójnej podłogi po VW poskąpiło paru euro....
Tak, pamiętam ten moment z 5,5 na wyposażenie i żałowałem, że trochę nie poczekałem. Nie gwarantuję, że nie skusiłbym się na adaptacyjne zawieszenie właśnie za 5 tysi.Rybak pisze: ↑28 sty 2021, 16:19 Mnie skusili smsem jak wyprzedaż rocznika miała rabat 16 + 5,5 na wyposażenie = 21,5 rabatu. Po niecałym miesiącu chyba zmienili na 16tys co mnie już tak nie urządzało. Poczekam sobie do kolejnej okazji jak rzucą kolejne rabaty i cena będzie bardziej znośna. Może wtedy to przemyśle. Gdyby tylko Mazda miała uturbione silniki...
Co do mazdy to tradycyjnie, jak to ja, byłbym sceptyczny bo: uturbionych nie będzie bo tylko jako wolnossące spełniały i spełniają bez problemu nową normę emisji, nie wiadomo czy mazda w końcu pogrubiła i czy cynkuje blachy, CVT do pięt nie dorasta DSG, no i aktualnie najbardziej ulubione wśród złodziei mazowieckich, auto.Rybak pisze: ↑28 sty 2021, 16:19 Mnie skusili smsem jak wyprzedaż rocznika miała rabat 16 + 5,5 na wyposażenie = 21,5 rabatu. Po niecałym miesiącu chyba zmienili na 16tys co mnie już tak nie urządzało. Poczekam sobie do kolejnej okazji jak rzucą kolejne rabaty i cena będzie bardziej znośna. Może wtedy to przemyśle. Gdyby tylko Mazda miała uturbione silniki...