Strona 1 z 2
E SIM
: 06 kwie 2021, 18:44
autor: Tomekk73
Czy ktoś wie jak jest dokładnie z użytkowaniem E-SIM? Mam samochód od końca grudnia, do tej pory informację o korkach czy zamkniętych odcinkach dróg system ściągał bez problemu, dzisiaj nie działało, czy jest tam jakiś pakiet, czy była dzisiaj awaria?
Re: E SIM
: 10 kwie 2021, 9:42
autor: frycy
sprawdź prywatność. Ikonki faceta i kuli ziemskiej. Aby wszystkie dane były aktualizowane musi być widoczna ikonka kuli i facie bez okularów. Aktualizowane niedawno była aplikacja na telefony i w aucie stąd prawdopodobnie trzeba od nowa ustawić prywatność, Ja zrobiłem i działa
Re: E SIM
: 25 cze 2021, 20:29
autor: Tomekk73
To znowu ja, czy była ponownie aktualizacja aplikacji, że mi dostęp do Internetu za pomocą E-SIM nie działa. Nie mam ikonki kuli ziemskiej
Re: E SIM
: 25 cze 2021, 23:55
autor: morfeusz747
Tomekk73 pisze: ↑25 cze 2021, 20:29
To znowu ja, czy była ponownie aktualizacja aplikacji, że mi dostęp do Internetu za pomocą E-SIM nie działa. Nie mam ikonki kuli ziemskiej
Coś chyba grzebali bo musiałem ponownie połączyć się ze swoim punktem dostępowym bo wyglądało jakby go zgubił.
Re: E SIM
: 26 cze 2021, 6:38
autor: Tomekk73
mi nie chodzi o punkt dostępowy tylko o kartę E SIM, ale pewnie coś jest na rzeczy, powalczę z tym dzisiaj
Re: E SIM
: 26 cze 2021, 8:28
autor: Tomekk73
morfeusz747 pisze: ↑25 cze 2021, 23:55
Tomekk73 pisze: ↑25 cze 2021, 20:29
To znowu ja, czy była ponownie aktualizacja aplikacji, że mi dostęp do Internetu za pomocą E-SIM nie działa. Nie mam ikonki kuli ziemskiej
Coś chyba grzebali bo musiałem ponownie połączyć się ze swoim punktem dostępowym bo wyglądało jakby go zgubił.
U mnie nie działa również połączenie z wi-fi udostępnianego ze smartfona. Jadę zaraz do ASO. Choć nie wiem czy w sobotę coś zdziałam
Re: E SIM
: 26 cze 2021, 10:19
autor: Tomekk73
W ASO kazali zrestartować do ustawień fabrycznych, to nic nie dało tylko potraciłem wszystko i umówiłem się na serwic za 2 tygodnie, potem handlowiec poinformował mnie, że wczoraj klient z Tiguana zgłaszał identyczny problem. Zadzwoniłem również na infolinię i tam przyjęto sprawę i powiedziano, że wysyłają sprawę do Niemiec i stamtąd wyślą rozwiązanie do serwisu, ale już też im ktoś wczoraj zgłaszał identyczny problem.
Re: E SIM
: 28 cze 2021, 16:55
autor: piotr_kg
U mnie również od kilku dni nie działa internet eSIM w T-ROCu i nie są przekazywane dane samochodu w systemie We Connect. Próbowałem różnych ustawień i kombinacji w infotaimencie ale niestety nie udało się tego usprawnić. Za każdym razem wyskakuje mi napis "POŁĄCZ SIĘ NAJPIERW Z INTERNETEM". Zastanawiam się czy jest to wynikiem awarii serwerów VW, czy też walnęło coś w systemie mojego samochodu. Jeżeli ktoś zna rozwiązanie tego problemu to bardzo proszę o info. TOMEKK73 jeżeli będziesz wiedział coś nowego to daj znać na forum
Re: E SIM
: 28 cze 2021, 18:11
autor: Tomekk73
Wiem, coś nowego. W sobotę zadzwoniłem na infolinię We Connect (008001216777), zgłosiłem tam sprawę i po praktycznie równych 24 h dostałem maila z supportu Volkswagena, że rozwiązanie problemu zostało wysłane do mojego serwisu VW. Dzisiaj tam zadzwoniłem i rzeczywiście dostali maila z informacją o konieczności wgrania nowego softu. Potrwa to ok 2-3 h, jestem umówiony na połowę lipca.
Re: E SIM
: 28 cze 2021, 19:42
autor: piotr_kg
Dzięki za info