Strona 1 z 1

Ikonka "We Connect"

: 29 kwie 2021, 21:08
autor: Spinner
W smartfonie, przy niebieskiej ikonce "We Connect" pojawia się czerwone kółeczko -"licznik", pokazujący, narastająco, liczbę powiadomień. Mimo wykasowania powiadomień w zakładce aplikacji, "licznik" nie zeruje się i sumuje kolejne powiadomienia. Czy jest jakiś sposób na wyzerowanie wskazań tego licznika? Wolałbym aby powiadomienia z danego dnia zaczynały się od 1 a nie n+1.

Re: Ikonka "We Connect"

: 03 maja 2021, 17:21
autor: elk84
Tak, jest na to sposób. Trzeba codziennie odczytywać bieżące powiadomienia tym samym zerujac licznik :-)

Re: Ikonka "We Connect"

: 03 maja 2021, 17:38
autor: Spinner
elk84 pisze: 03 maja 2021, 17:21 Tak, jest na to sposób. Trzeba codziennie odczytywać bieżące powiadomienia tym samym zerujac licznik :-)
Niestety, u mnie przynajmniej, to nie działa. Nie dosyć, że czytam powiadomienia to jeszcze je kasuję. I licznik dalej "puchnie".

Re: Ikonka "We Connect"

: 09 gru 2022, 21:47
autor: Leo
Na skasowanie błędów w WeConnect jest jeden sposób: odinstaluj aplikację i zainstaluj ją raz jeszcze. Błędy powinny zniknąć.