Strona 1 z 4

Witam wszystkich, T-roc od tygodnia - 1,5 DSG

: 30 gru 2018, 12:24
autor: krzyu
Witam wszystkich

Re: Witam wszystkich, T-roc od tygodnia - 1,5 DSG

: 30 gru 2018, 14:17
autor: rogiipad1
I jakie wrażenia? Ile czekałeś? Jaka wersja?

Re: Witam wszystkich, T-roc od tygodnia - 1,5 DSG

: 01 sty 2019, 16:25
autor: krzyu
Premium, DSG, bez asystenta parkowania - dla mnie jazda to rewelacja.
Dostałem ofertę - ktoś nie odebrał zamówionego

Re: Witam wszystkich, T-roc od tygodnia - 1,5 DSG

: 13 sty 2019, 10:57
autor: Dario
krzyu nie chce zakladac nowego tematu wiec zapytam Ciebie jako swiezego posiadacza wersji 1.5TSI Premium. Czy ten model ma wielowahaczowe zawieszenie z tylu? Kiedy zamawialem Dealer twierdzil ze tak jest ale ciezko mi znalezc jakies informacje na stronie VW ktore to potwierdzaja. Mam nadzieje ze wielowahacz z tylu nie idzie tylko do 4Motion. Chociaz z drugiej strony patrzac na cene wersji premium to raczej powinien tam byc w standardzie.

Re: Witam wszystkich, T-roc od tygodnia - 1,5 DSG

: 23 sty 2019, 0:27
autor: Barcisz
Hej Dario. Z anglojezycznej strony https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... hts-launch.
"All T-Rocs get multi-link suspension so there’s no torsion-beam derivative. “We have SUV genes in here, so we can do more than a Golf does. You sit higher. The wheels are bigger. Lots of things are different, so we put multi-link in here,” said Welsch.
Pozdrawiam
Bartek

Re: Witam wszystkich, T-roc od tygodnia - 1,5 DSG

: 23 sty 2019, 13:19
autor: Krysztof
Mam pytanie co do skrzyni DSG , większość użytkowników twierdzi że nie za dobrze zsynchronizowana jest ta skrzynia w T-rocku i w mieście nie wygląda to ciekawie.Skrzynia nie wie jaki wybrać bieg.Jak to wygląda naprawdę?.pozdrawiam.

Re: Witam wszystkich, T-roc od tygodnia - 1,5 DSG

: 23 sty 2019, 13:26
autor: lunarlon
Barcisz pisze: 23 sty 2019, 0:27 Hej Dario. Z anglojezycznej strony https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... hts-launch.
"All T-Rocs get multi-link suspension so there’s no torsion-beam derivative. “We have SUV genes in here, so we can do more than a Golf does. You sit higher. The wheels are bigger. Lots of things are different, so we put multi-link in here,” said Welsch.
Pozdrawiam
Bartek
To jest jakiś stary przed-produkcyjny artykuł. Wielowahaczowe zawieszenie jest tylko z napędami 4motion. Z napędami na przód masz z tyłu belkę skrętną.

Re: Witam wszystkich, T-roc od tygodnia - 1,5 DSG

: 23 sty 2019, 19:46
autor: Dario
Barcisz dzieki za link do artykulu.

lunarlon troche to dziwne aby w autku za ponad 100k byla belka z tylu. Masz jakies konktetne dane aby to potwierdzic?
No chyba, ze ktos z posiadaczy wersji Premium 1.5 TSI potwierdzi... albo podesle fotke.

Re: Witam wszystkich, T-roc od tygodnia - 1,5 DSG

: 23 sty 2019, 20:15
autor: pkrzychu
Krysztof pisze: 23 sty 2019, 13:19 Mam pytanie co do skrzyni DSG , większość użytkowników twierdzi że nie za dobrze zsynchronizowana jest ta skrzynia w T-rocku i w mieście nie wygląda to ciekawie.Skrzynia nie wie jaki wybrać bieg.Jak to wygląda naprawdę?.pozdrawiam.
Krysztof jeżdżę od czerwca z wieloma opiniami się kompletnie nie zgadzam. Zawsze używam Autohold jest włączone na stałe. Absolutnie nie ma mowy o jakimś szarpnięciu przy ruszaniu tym bardziej o "kangurowaniu" Biegi wrzuca bardzo płynnie praktycznie nie czujesz kiedy. Autohold jedynie co to trzeba troszkę się do tego przyzwyczaić. Wystarczy musnąć pedał gazu żeby delikatnie ruszył. Tak samo w precyzyjnym manewrowaniu na poczatku zdarzało mi się go wyłączać ale to były jednostkowe przypadki. Jedyne co to jak gdzieś pisałem już na tym forum mały problem jest jak wolno jadę po jakiejś drodze gruntowej wtedy trudno jest zmusić DSG do wrzucenia 2 ale na to też znalazłem sposób bądź skrzynia po prostu się tego nauczyła Śmiało bierz z DSG frajda z jazdy duża. Syn jeździ BMW ze skrzynią bezstopniową i jak jedzie moim to skrzynie chwali.

Re: Witam wszystkich, T-roc od tygodnia - 1,5 DSG

: 23 sty 2019, 20:31
autor: lunarlon
Dario pisze: 23 sty 2019, 19:46 Barcisz dzieki za link do artykulu.

lunarlon troche to dziwne aby w autku za ponad 100k byla belka z tylu. Masz jakies konktetne dane aby to potwierdzic?
No chyba, ze ktos z posiadaczy wersji Premium 1.5 TSI potwierdzi... albo podesle fotke.
At least the 4Motion versions have proper multi-link suspension, whereas the front-driver T-Rocs all have simple torsion beam. In a Golf, you get multi-link even with FWD on all but the lowest-power versions.
https://www.topgear.com/car-reviews/vol ... oc/driving

With MacPherson strut front and a multi-link suspension on the 4x4 cars (front-drive models have a rear twist-beam set-up), the handling is safe, but agile and fun.
https://www.telegraph.co.uk/cars/volksw ... rman-suvs/

Kolumna MacPherson'a z przodu i belka skrętna lub zawieszenie wielowahaczowe z tyłu.

Na angielskim forum też tak piszą. Niestety nie znalazłem nigdzie na oficjalnej stronie nic na ten temat. Jedyny artykuł, który mówi inaczej to jest właśnie ten, który podlinkował Barcisz.