rob pisze: ↑21 lis 2021, 16:55
...ale fotele to chyba dalej to samo niewygodne gó..o
, zobaczymy...
Niestety ale to prawda.Po 2 godzinnych jazdach testowych z T-Roca wysiadałem z bólem kręgosłupa a o dziwo z mniejszego T-Cross już nie.
Jazdy odbywałem tego samego dnia.Po przyjrzeniu się problemowi odkryłem co jest tego przyczyną.
Pozycja jaką mamy w T-Roc jest taka trochę półleżąca a na jego fotelach siedzimy tak bardziej na kucka
i wtedy nasze lędzwie i tyłek dostają za swoje.
Natomiast w T-Cross siedzimy pod innym kątem a jego fotele są bardzo wygodne.
Dlatego nie zapadamy się tak w fotelu a plecy też nie bolą nawet po kilku godzinach jazdy co sprawdziłem latem
jadąc ponad 500km jednego dnia z Kopenhagi do Sztokholmu
Na pocieszenie nowy T-Roc dostał fotele z masażem Ergo Active ,które w Tiguanie są mega wygodne
Wielka szkoda jednak, że sama regulacja wysokości siedziska jest nadal tylko ręczna a nie elektryczna
https://youtu.be/0p85VhVZGGA?t=333
A już myślałem, że dali w zwykłej wersji w 2.0 TSI 190KM 4Motion prawdziwy podwójny wydech
https://youtu.be/0p85VhVZGGA?t=133
Jest już niemiecki konfigurator.
Ceny startują od 23.500 Euro
https://www.volkswagen.de/de/konfigurat ... -t-roc.app