Czarny ekran/utrata połączenia app Connect

Wszystkie tematy związane z Volkswagenem T-Cross - zakup, eksploatacja, problemy itd.
Durse
Posty: 2
Rejestracja: 12 gru 2024, 15:58

Czarny ekran/utrata połączenia app Connect

Post autor: Durse »

Witam, mam problem z funkcją App Connect (Apple car play) przewodowo. Co któreś odpalenie pojazdu, ekran wyświetlający mapy/spotify itd robi się czarny.

Drugi problem, telefon po podłączeniu przez kabel, łączny app Connect ale po chwili raz dłuższej raz krótszej go przerywa, muszę ponownie podłączać aż zaskoczy na dłużej.

Czy ktoś miał taki problem ?
lajosz
Posty: 144
Rejestracja: 04 wrz 2022, 14:19

Re: Czarny ekran/utrata połączenia app Connect

Post autor: lajosz »

Zacznij od najprostszej rzeczy, czyli spróbuj z innym kablem.

Jeśli nie pomoże, to spróbuj z tym samym kablem, ale z innym telefonem, a jako że piszesz o Apple car play, to z inny, Iphonem.

Jeśli powyższe nie pomoże, to spróbuj czy to samo dzieje się z Android Auto, czyli podłącz na próbę jakiś telefon z Androidem.

Jeśli połączenie z Android Auto okaże się stabilne, to moim zdaniem masz coś nie tak w swoim IPhonie .... może trzeba jakąś aktualizację ?
Durse
Posty: 2
Rejestracja: 12 gru 2024, 15:58

Re: Czarny ekran/utrata połączenia app Connect

Post autor: Durse »

Kabel był wymieniany, i próba z dwoma IPhone’ami. Jak będzie okazji spróbuję z androidem.
ODPOWIEDZ