Poniżej zdjęcia zrobione dzisiaj w moim T-Cross z 2022 roku. ___ Ekran jest MATOWY.
Może nie do końca to widać na tych zdjęciach, ale on jest matowy ... (popatrz na piano-black obok)
Nie dramatyzuję ... po prostu na tym filmie samochód jest NOWIUTKI, więc palcowania nie widać, bo i dotykania nie było zbyt wiele, a poza tym nie wiesz czy czasami autor filmiku nie przetarł ekranu żeby na filmie lepiej wyglądało.
Owszem, na matowym też się palcuje, ale .... aż tak tego nie widać + oczywiście na matowym odbicia światła są dużo mniejsze.
Nie za bardzo rozumiem, ... piano black odbija światło, a błyszczący ekran już nie ?
Dlaczego super ?
Pytam poważnie.
Oczywiście fajnie że miękko, ale ... co z tego ?
Przecież (jak piszesz) // na całej desce rozdzielczej i daszku nad zegarami // akurat NIE MA POTRZEBY żeby to było miękkie, bo po prostu .. że się tak wyrażę ... nie trzymamy tam żadnych części ciała, czyli czy to miękkie czy twarde nie ma to (moim daniem oczywiście) żadnego znaczenia.
Co innego gdyby np. całe drzwi były miękkie.
Dokładnie ... ja też nie mam zamiaru przekonywać, zwracam tylko uwagę na rzeczy które moim zdaniem są gorsze niż lepsze w nowej wersji tego samochodu.
No i właśnie dochodzimy do ..../// rzecz gustu /// , bo np. ja ZDECYDOWANIE wolę ręczny mechaniczny, ale zgodzę się, że Auto Hold by się jednak przydał.
Co ciekawe .... w każdej wersji T-Crossa jest asystent ruszania na wzniesieniu i zjazdu ze wzniesienia, czyli jeśli wjedziemy na wzniesienie przekraczające jakiś kąt (nie pamiętam jaki) i puścimy pedał gazu, to auto zahamuje i zatrzyma się samo ..... dokładnie tak jak przy Auto Hold.
Dlaczego zatem nie może to być użyte jako Auto Hold sensu stricte to doprawdy nie wiem.
Przecież wystarczy przełącznik który informuje komputer samochodu, że ZAWSZE jest na wzniesieniu i ..... mamy Auto Hold.