W sieci pojawił się pierwszy polski test nowego starego T-Cross
Cz.1
https://www.youtube.com/watch?v=XJOG4W9gMJc&t=2s
Cz.2
https://www.youtube.com/watch?v=7tN0kdgQ1rU
Facelifting VW T-Cross 2023
Re: Facelifting VW T-Cross 2023
W dniu wczorajszym z racji obowiązkowego serwisu olejowego w moim służbowym aucie miałem okazję pojeździć
VW T-Cross po FL w wersji Style z silnikiem 1.5 TSI 150KM DSG7
Oprócz drobnych zmian stylistycznych o których już była mowa zasadnicze różnice to dużo lepsze wyciszenie szczególnie od nadkoli
Normalnie wierzyć się nie chce jak w tym aucie jest cicho.
Na postoju musimy patrzeć na obrotomierz bo silnik jest kompletnie niesłyszalny
Przy 120km/h dalej cisza
Skrzynia DSG7 też lepiej się sprawuje bo wrzuca biegi jakoś tak bardziej miękko bez wysiłku.
Nowy silnik EVO 2 pracuje nienagannie ze świetną kulturą pracy.Nie ma już tego wycia na niskich obrotach podczas przyśpieszania.
No i osiągi też są znakomite.
Powyższy test to potwierdza bo pokazuje przyśpieszenie od 0-100km/h 7,7s czyli lepsze niż podaje VW 8,4 s
https://youtu.be/7tN0kdgQ1rU?si=_4oxzdnpzcVM7qEW&t=282
Warto jednak dopłacić za ten mocniejszy silnik
Druga sprawa to zawieszenie, które w polifcie jest dużo bardziej spężyste i jego praca jest po prostu lepsza niż u poprzednika.
Testówka była na kołach 17" i jest to w tym modelu wręcz idealne rozwiązanie bo jest dość komfortowo
Ogólnie zmiany na duży plus
Do pełni szczęścia strasznie brakuje Auto Hold bo ten manualny ręczny to nieporozumienie w aucie za 130 tysięcy to jakiś ponury żart
Brak grzanej kierownicy także mocno dała mi się we znaki bo wsiadłem do mocno wyziębionego auta
Natomiast nowe materiały we wnętrzu i ta nowa mięciusieńka deska rozdzielcza po prostu cud miód
VW T-Cross po FL w wersji Style z silnikiem 1.5 TSI 150KM DSG7
Oprócz drobnych zmian stylistycznych o których już była mowa zasadnicze różnice to dużo lepsze wyciszenie szczególnie od nadkoli
Normalnie wierzyć się nie chce jak w tym aucie jest cicho.
Na postoju musimy patrzeć na obrotomierz bo silnik jest kompletnie niesłyszalny
Przy 120km/h dalej cisza
Skrzynia DSG7 też lepiej się sprawuje bo wrzuca biegi jakoś tak bardziej miękko bez wysiłku.
Nowy silnik EVO 2 pracuje nienagannie ze świetną kulturą pracy.Nie ma już tego wycia na niskich obrotach podczas przyśpieszania.
No i osiągi też są znakomite.
Powyższy test to potwierdza bo pokazuje przyśpieszenie od 0-100km/h 7,7s czyli lepsze niż podaje VW 8,4 s
https://youtu.be/7tN0kdgQ1rU?si=_4oxzdnpzcVM7qEW&t=282
Warto jednak dopłacić za ten mocniejszy silnik
Druga sprawa to zawieszenie, które w polifcie jest dużo bardziej spężyste i jego praca jest po prostu lepsza niż u poprzednika.
Testówka była na kołach 17" i jest to w tym modelu wręcz idealne rozwiązanie bo jest dość komfortowo
Ogólnie zmiany na duży plus
Do pełni szczęścia strasznie brakuje Auto Hold bo ten manualny ręczny to nieporozumienie w aucie za 130 tysięcy to jakiś ponury żart
Brak grzanej kierownicy także mocno dała mi się we znaki bo wsiadłem do mocno wyziębionego auta
Natomiast nowe materiały we wnętrzu i ta nowa mięciusieńka deska rozdzielcza po prostu cud miód