Musisz poszukać w internecie firmy, która mieści się najbliżej Twojego miejsca zamieszkania, pewnie samochód trzeba będzie zostawić na 2, a może i więcej dni.
Tu masz przykład takiej firmy (znalezione na szybko):
https://eldar-sklep.pl/strona-glowna/vw ... ontaz.html
Ale jest ich więcej.
Co do kodowania w ASO to nie musisz to nich jechać, jeżeli pojedziesz do profesjonalnej firmy, która będzie Ci zakładać zestaw jak w oryginalne to i Ci wszystko zakoduje. Będzie zrobione tak jak by auto wyszło z czujnikami z fabryki i na radiu też będzie wyświetlać odległości.
Zgadza się panel z przyciskami będzie do zmiany na taki z dwoma dodatkowymi przyciskami (do Park Pilot i Park Assist).
Dla osób obeznanych w takich przeróbkach ja ze swojej strony bym wykorzystał instalacje parkowania z wiązki od T-crossa, Polo, albo z innego auta na platformie MQB.
Na tą chwilę widziałam tylko 2 wiązki kabiny do sprzedana z T-Crossa ale cena 1700 zł za nią to przegięcie.
Dobrą alternatywą jest np. wykorzystać wiązkę parkowania od Golf-a 7 gdzie w 99 % jest ona zgodna z tą od T-Cross-a, trzeba tylko podmienić na inną kostkę do panela przycisków (jak się nie mylę bo jeszcze nie sprawdzałem).
Tu przykład wiązka czujników z wnętrza z Golf 7 + moduł parkowania od T-crossa.
Brakuje wiązki z komory silnika i przednich czujników ale tylko dlatego że jeszcze nie rozebrałem jej.
Oczywiście w takim przypadku posiłkujemy się schematami od VW które również posiadam.
Dodam tylko od siebie że jeżeli miał bym wykonywać dla siebie taką modyfikację koszt by wyszedł 1/3 tego co chcą firmy.
W swoim aucie posiadam już czujniki przód i tył jako Park Pilot i pewnie za jakiś czas będę rozbudowywał do Park Assist, taka przeróbka jest o wiele prostsza ale też jest ciut zabawy i kodowania.
Tyle ode mnie jeżeli są jakieś pytania to śmiało.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa