i elastyczności tego silnika w trybie sport

Niby tylko jeden karton mleka pojemności ale do miasta mocy aż nadto

Na autostradzie też wstydu nie ma , jedyny problem to dzwięk tego R3 bo jest on trochę zbyt natarczywy przy wkręcaniu się na wysokie obroty

Wartości zmierzone w testach AMS poniżej, potwierdzją tylko moje odczucia z jazdy testowej ,
że osiągi 1.0 TSI 115KM ze skrzynią DSG 7 i elastyczność są naprawdę bez zastrzeżeń jak na tak nieduży crossover

https://www.auto-motor-und-sport.de/tes ... che-daten/
https://www.auto-motor-und-sport.de/tes ... che-daten/
Druga rzecz ,która zaskakuje na duży plus to zawieszenie i układ kierowniczy.
Jadąc nawet 140km/h możemy dalej czuć się pewnie i bezpiecznie

O dziwo przy tej prędkości w aucie dalej jest dość cicho a przecież T-Cross mierzy sobie 159 cm wysokości i ma dość pudełkowaty kształt.
Generalnie bardzo udane autko ale jak za taką kasę ma trochę za bardzo budżetowe wnętrze.
Na duży minus:
Twarde plastiki i brak podświetlanych lusterek w osłonach przeciwsłonecznych to już trochę przegięcie ze strony VW

Już w modelu T-Roc szału nie ma ale w T-Cross jest jeszcze gorzej

Słuchając głośno muzyki słychać niestety mocno to plastikowe wnętrze i zaczyna się robić trochę jak w puszce.
Na rynkach Ameryki Pd , VW musi się jednak trochę bardziej starać bo dają do tego modelu i ledowe lamki w lusterkach
a także nawiewy na tył

https://youtu.be/lh7DooFti-I?t=871
https://youtu.be/9H_ykbDAuQk?t=225
Ostatnią rzeczą ,której też nie rozumiem to ta, że silnik 1.5 TSI 150KM nawet z DSG 7 jest dostępny bez problemu w blizniaczej Skodzie Kamiq
a w VW T-Cross nadal go brak a dealerzy VW nie mają żadnych informacji na ten temat.
https://az749841.vo.msecnd.net/sitesplp ... 7ea06b.pdf
Wielka szkoda ,że w Europie VAG nie daje do tego modelu chociaż starego silnika 1.4 TSI 150KM

https://youtu.be/9H_ykbDAuQk?t=43
Poniżej tabelka osiągów z testu AMS ,VW T-Cross 1.0 TSI 115KM DSG7
