chris pisze: ↑21 lis 2022, 7:22
U Was też tak telepie całą budą podczas postoju na biegu jałowym nawet na rozgrzanym silniku 1.0 TSI
W ogóle nie zwróciłem na to uwagi, więc .... albo nie telepie, albo .... jest to na tyle mało zauważalne, że mi nie przeszkadza.
Jednak chyba nie telepie .. tak mi się wydaje.
chris pisze: ↑21 lis 2022, 7:22
Całe auto po odpaleniu silnika lekko drży i jest to dość irytujące szczególnie podczas jazdy w korku
No słabiutko jest ten silnik wyważony szczególnie na tle R3 od Renault czy Forda
Poza tym, jak słusznie zauważył ktoś w komentarzu pod którymś z filmików, to jet silnik 3 cylindrowy, więc po prostu chociażby z racji fizyki MUSI drżeć.
Tak mają WSZYSTKIE silniki 3 cylindrowe .... jedne mniej telepią, inne więcej, ale ... WSZYSTKIE będą drżeć.
... i pomyśleć, że te 3 cylindry, nie tylko niczego nie oszczędzają (zamysł kretynów z UE) , ale do tego są słabsze, drżą i ... PALĄ WIĘCEJ niż 4 cylindrowe o większej pojemności.
Robi się je TYLKO DLATEGO, że banda kretynów z UE zabrała się za likwidowanie CO2.
Nikt tego nie chce ... nie chcą producenci, nie chcą klienci, NICZEGO SIĘ W TEN SPOSÓB NIE OSZCZĘDZA (wręcz przeciwnie) , ale .... po odpowiednim przedstawieniu (mielenie papierami i technologiczną papką) , producent jest w stanie "udowodnić", że auto spełnia taką czy owaka normę, właśnie dlatego że zastosowano 3 cylindry.
IDIOTYZM ?
Owszem, ale .... nie zraża to Timmermansów i innych kretynów.