T-Roc Premium -sport
Re: T-Roc Premium -sport
To trzeba jechac na kodowanie za 10euro i kawe do niemieckiego aso bo tam ogarniaja? Nawet nie wiem jak to skomentowac…
A info o tym kodowaniu za 10euro z jakiego zrodla?
A info o tym kodowaniu za 10euro z jakiego zrodla?
Re: T-Roc Premium -sport
nie przesadzajmy...ja mam tyle rzeczy porobionych (łącznie z założona klapą elektryczną) i nikt nigdy na nic nie zwraca uwagi...a już poważną awarie miałem - wyciek miedzy skrzynią a silnikiem
Re: T-Roc Premium -sport
Niemieckie forum T-roc
Re: T-Roc Premium -sport
Podziel sie linkiem jak to nie problem troche tych forum tam maja
Re: T-Roc Premium -sport
Dzieki za linka, i wlasnie tak powstaja plotki
Po przeczytaniu tego niemieckiego forum - Za 10 euro ktos zakodowal auto prywatnie(owszem, byl to mily pracownik ASO, ktory wprowadzil zmiany), ale z Oficjalnym wsparciem/ASO nie mialo to nic wspolnego.
Re: T-Roc Premium -sport
Chodziło o to że sie da , można całkiem prywatnie na ale tu wracamy do aso w pl które twierdzi ,że moje auto nie ma do tego komponentów.Form De ten sam model , rocznik ma komponenty.Wiem ,że pracownik aso to robił " po godzinach "
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 21 kwie 2021, 21:16
Re: T-Roc Premium -sport
Adaptacyjne prowadzenie włącza się w kilka sekund za pomocą OBD Eleven. Włączyłem w RM2022 bez najmniejszego problemu. W kązdym aucie z grupy VW włączałem różne opcje po OBD, niegy nie miałem problemu z gwarancją a jedno autko było stałym gościem w Skodzie ze względu na problemy z silnikiem. Nikt nigdy się do niczego nie przyczepił. Jeśli się boisz to zawsze przed wizytą w ASO można wykodować zmiany przywracając oryginał.
1.5 DSG + pakiety
Re: T-Roc Premium -sport
To co zostało to dramat najechanie na jedną linie , odbija na drugą odbija potem głośny pisk -przejmuj kierę i system się dezaktywuje kontrolka znika
Re: T-Roc Premium -sport
Od momentu odebrania auta T-Roc zgłaszam problem z wyłączaniem BT , auto było 3 razy weryfikowane i jest wg. serwisu OK a auto znika sobie losowo i jest niedostępne — niewidoczne dla innych urządzeń. Osoba -doradca serwisowy prosił o informację zwrotną ,co się zmieniło po ostatniej wizycie. Telefonuję od 6 tygodni, prosząc o kontakt i nikt nawet nie oddzwoni.W salonie https://centrumwroclaw.pl/ nie można uzyskać połączenia z nikim poza recepcją, która nic nie może. Poziom obsługi i podejście do klienta jest - to jest dramat.