T-roc R-line 1.5 DSG co warto dołożyć a z czego zrezygnować ?
Re: T-roc R-line 1.5 DSG co warto dołożyć a z czego zrezygnować ?
Za ok.1900 zł chyba warto,czy się jeździ czy nie kazdy coś tam "nalata",do bardzo wysokiej ceny t roca to groszowe sprawy.Auto odbierałem na wiosnę 2021r wtedy tak to wyglądało nawet przez chwilę się nie zastanawialem.pozdrawiam
Re: T-roc R-line 1.5 DSG co warto dołożyć a z czego zrezygnować ?
Teraz kosztuje przeszło 4 tysiace
Re: T-roc R-line 1.5 DSG co warto dołożyć a z czego zrezygnować ?
Ale ponad 4k kosztuje przedłużona gwarancja wraz z pakietem przeglądów. Sama gwarancja kosztuje mniej więcej połowę tego. Wcześniej chyba przeglądy i gwarancję można było wykupić osobno, teraz albo przeglądy + gwarancja, albo sama gwarancja.
Re: T-roc R-line 1.5 DSG co warto dołożyć a z czego zrezygnować ?
Tak wyszło że ja za późno zgłosiłem opcję "przeglądy" i niestety mogłem tylko dokupić 3 lata gwarancji za ok.900 zł.pozdrawiam
Re: T-roc R-line 1.5 DSG co warto dołożyć a z czego zrezygnować ?
Przedłużenie gwarancji to dobry pomysł. U mnie w trzecim roku nawaliła elektryczna klapa bagażnika i wymieniono pompę wodną, z powodu jakiejś nieszczelności.
Premium 2.0 TSI 4Motion DSG, pakiety: komfort, drogowy, sport, zimowy, el. pokrywa bagażnika, Beats, DAB
Re: T-roc R-line 1.5 DSG co warto dołożyć a z czego zrezygnować ?
Jestem chyba nielicznym szczęściarzem na tym forum któremu w trybie expresowym udało się kupić T roca.Tak "trafiłem" że auto już jechało czy płynęło do Polski z fabryki VW Palmela Autoeuropa w Portugali wpłata zaliczki i za kilkanaście dni informacja auto do odbioru,niestety auto było już skonfigurowane 1,5 tsi Premium w manualu,bez elektrycznej klapy- szkoda,ale jest piękne białe takie chcieliśmy z żoną nalatane ponad 19 tys/km wszystko jak narazie super OK.pozdrawiam
Re: T-roc R-line 1.5 DSG co warto dołożyć a z czego zrezygnować ?
Nie koniecznie, jak sam wspomniałeś, nie masz wszystkiego co byś chciał. Zawsze komuś się odwidzi, ktoś zrezygnuje z tego co zamówił itp. Jak zamawiałem w Gdańsk Plichta 27 stycznia zeszłego roku, to mogłem od ręki mieć auto. Trzy stały, bo klienci się rozmyślili, tyle, że żadne auto nie sprostało moim potrzebom, a to kolor nie ten, a to klapy elektrycznej nie było. Na początku maja jak odbierałem swojego to tych trzech już nie było, ale stały dwa kolejne, bo ktoś zrezygnował. Także jak komuś pasuje konfiguracja to zawsze szybko można mieć auto.Wachacz pisze: ↑27 wrz 2022, 11:25 Jestem chyba nielicznym szczęściarzem na tym forum któremu w trybie expresowym udało się kupić T roca.Tak "trafiłem" że auto już jechało czy płynęło do Polski z fabryki VW Palmela Autoeuropa w Portugali wpłata zaliczki i za kilkanaście dni informacja auto do odbioru,niestety auto było już skonfigurowane 1,5 tsi Premium w manualu,bez elektrycznej klapy- szkoda,ale jest piękne białe takie chcieliśmy z żoną nalatane ponad 19 tys/km wszystko jak narazie super OK.pozdrawiam
T-Roc Premium 1.5 TSI Manual Czarna Perła z pakietami i dodatkami
Maj 2021
Maj 2021
Re: T-roc R-line 1.5 DSG co warto dołożyć a z czego zrezygnować ?
@Baxior też kupowałem w Plichcie i musiałem wziąć tego jednego z tych trzech o których mówisz Także 1.5 DSG Premium.
Ze swojej strony dodam, że brałbym asystentów jazdy, bo sam miałem to jako dodatek o którym nie myślałem a są świetne a dodatkowo - polecam dach panoramiczny - teraz nie wyobrażam sobie jeździć bez tego, jednak przyjemność z jazdy, uczucie ogromu miejsca i jasność we wnętrzu (mimo ciemnej podsufitki) robią robotę.
Ze swojej strony dodam, że brałbym asystentów jazdy, bo sam miałem to jako dodatek o którym nie myślałem a są świetne a dodatkowo - polecam dach panoramiczny - teraz nie wyobrażam sobie jeździć bez tego, jednak przyjemność z jazdy, uczucie ogromu miejsca i jasność we wnętrzu (mimo ciemnej podsufitki) robią robotę.
Re: T-roc R-line 1.5 DSG co warto dołożyć a z czego zrezygnować ?
c3c pisze: ↑25 wrz 2022, 2:02
Nieuchronnie (mam nadzieję) zbliża się chwila odbioru naszego samochodu (połowa/końcówka października). W zasadzie nie tyle naszego, bo to będzie raczej codzienne auto mojej lepszej połowy, które od czasu do czasu sobie pożyczę na przejażdżkę
Wybór padł na wersję Style w kolorze indium gray z czarnym dachem oraz z pakietem Black Style - moim zdaniem świetnie się komponuje ten kolor z czarnymi felgami i dodatkami bez chromów, a ku mojemu zaskoczeniu to moja piękniejsza połowa bez żadnej sugestii z mojej strony sama wybrała taką konfigurację z czego byłem niezmiernie zadowolony.
Kwestia wyposażenia jest bardzo subiektywna, kto do czego jest przyzwyczajony, czego oczekuje od auta na podstawie wcześniej użytkowanych samochodów, od warunków, w jakich będzie samochód użytkował, od ilości banknotów NBP w swoim portfelu itd. Dla mnie "must have" jest np. automat, aktywny tempomat i system bezkluczykowy. Na szczęście za samochód nie płacimy gotówką, więc łatwiej nam było finansowo i mentalnie pozwolić sobie na nieco więcej.
Po weekendowej przygodzie z samochodem "demo" do konfiguracji dołączyły m.in. matrycowe reflektory (fantastyczna sprawa), fotel "ergo active" i kilka innych gadżetów, w tym moje "widzimisię" w postaci nawigacji Discover Pro z ekranem 9,2''. Nawigację mam w nosie, ale bardzo spodobał mi się większy ekran i oprogramowanie, które daje możliwość personalizacji wyświetlanych na ekranie treści. Świadomie natomiast, pomimo że jestem facetem i bardzo mi się podoba agresywny wygląd R-line, nie "nalegałem" na tę wersję, pozostając przy Style. Po prostu wszystko to, co wybraliśmy, kosztowałoby w "er-lajnie" sporo więcej (np. Digital Cockpit Pro za dopłatą, a dodatkowo wydaje mi się, że w momencie składania zamówienia "matrixy" też były znacznie tańsze w "stajlu").
Co do felg, brałbym raczej 18''. W swoim "starym" samochodzie mam takie właśnie i w połączeniu z dość sztywnym zawieszeniem jest twardo i czuć każde dziursko na drodze. Jak wsiadłem do auta mojego syna z "szesnastkami", to miałem wrażenie, że "leżące policjanty" mogę stówką przejeżdżać i nic się nie stanie Osiemnaście cali to dla mnie taki złoty środek między wyglądem a komfortem.
Na koniec kwestia Beats'a. Chciałem, ale miły Pan z VW odradził, mówiąc że praktycznie nic nie wnosi oprócz nieco bardziej rozbudowanego equalizera i wątpliwej jakości głośnika basowego. Przyznam się, że w naszym poprzednim aucie (Seat Leon) był Beats, który w porównaniu z podstawowym nagłośnieniem grał znacząco lepiej, ale mając nadzieję, że "podstawa" w VW jest lepsza niż w Seacie, zrezygnowaliśmy z tego "ficzera".
BTW, wie ktoś może w jakim pakiecie jest system wspomagania parkowania (to coś, co samo wykrywa miejsce i samo kręci kierownicą)? Czy jest już w pakiecie z Lane Assist, czy może trzeba za to jakoś ekstra dopłacać?
Kilka osób wspomniało o tym większym ekranie Discover Pro 9,2", jednak troszkę do niego trzeba dopłacić. Co dostajemy ekstra wybierając tą opcję oprócz tego, że ekran jest większy? Czy system rozpoznawania znaków drogowych jest już w podstawie?
Panoramiczny dach też nam się podobał ale trochę kosztuje i jednak przy wyborze trzeba z czegoś zrezygnować aby wziąć coś innego Chociaż przyznam, że fajnie to wygląda.