Silnik EVO vs EVO2
Re: Silnik EVO vs EVO2
Witam, przejechane ponad 2000 i stwierdzam, że ja czuję przejście z 4 na 2 cylindry, czuć lekkie wibracje (to nie do końca wibracje) przy małych prędkościach - bo ACT+ działa już bardzo wcześnie jeśli chodzi o prędkości - ale nie jest to uciążliwe. Żona akurat nie widzi różnicy, więc tylko raczej doświadczeni co wiedzą czego szukać poczują. Co do spalania, to prawie jak kolega c3c. Na trasie drogi lokalne daje się zejść do 5,2l/100km (średnia 65km/h). Na tempomacie ekspresówką trasa o długości 180km przy 120km/h (średnia wyszła 95km/h, wiadomo, wyjazd z miasta i wjazd do miasta obniża średnią) spalanie 6,0l/100km, w drugą stronę przy 110km/h (średnia 83km/h) już spadło do 5,5l/100km.
Re: Silnik EVO vs EVO2
O wielkie dzięki Kolego
Dziwnie to wygląda bez tej osłony no i te kable i przewody na wierzchu
Aż strach pomyśleć co zrobi z nimi kuna jak wlezie pod maskę
Dziwnie to wygląda bez tej osłony no i te kable i przewody na wierzchu
Aż strach pomyśleć co zrobi z nimi kuna jak wlezie pod maskę
Re: Silnik EVO vs EVO2
Powiem szczerze, że spalanie naprawdę dobre przy takich predkościach. Jak w dieslu.
Re: Silnik EVO vs EVO2
Ludzie, szanujcie miejsce na dysku bo nie jesteście sami.
Re: Silnik EVO vs EVO2
Starczyło tych kilka ostatnich "panoram" i już na dysku nie ma miejsca na załączniki.
Re: Silnik EVO vs EVO2
Jak sądzicie, czy w tcrossa też będą ładować już teraz Evo 2
1.5 DSG 6,0 spalanie
Re: Silnik EVO vs EVO2
A ja spytam jak wersja normy Euro6 widnieje w dowodzie rejestracyjnym?