Jak wiadomo z uwagi na nowe normy WLTP silnik 1.0 TSI ma obecnie tylko 110KM
Okazuje się jednak, że w RM 2021wraz z utratą 5KM, 1.0 TSI stracił także ładną plastikową osłonę i obecnie wygląda on tak
https://youtu.be/YL7QQVaQmd4?t=274
Wersja 115KM i 110KM RM2021
Tak szczerze to VW zaczyna trochę już przesadzać z tymi wszystkimi oszczędnościami
VW T-Cross 1.0 TSI 110KM RM2021
VW T-Cross 1.0 TSI 110KM RM2021
- Załączniki
-
- 5_optimized.png (160.31 KiB) Przejrzano 11144 razy
-
- 2_optimized.jpg (108.12 KiB) Przejrzano 11150 razy
Re: VW T-Cross 1.0 TSI 110KM RM2021
kurcze ja tu nie widze oslony ale raczej obudowe filtra powietrza
w rm2021 zostala po prostu przeniesona w inne miejsce
czyli jest 1 sztuka obudowy jak we wczesniejszej wersji
co prawda mam troca 2021 model i tam tez jezostala obudowa ale juz nie ma znaku wytloczonego vw
w rm2021 zostala po prostu przeniesona w inne miejsce
czyli jest 1 sztuka obudowy jak we wczesniejszej wersji
co prawda mam troca 2021 model i tam tez jezostala obudowa ale juz nie ma znaku wytloczonego vw
Re: VW T-Cross 1.0 TSI 110KM RM2021
Czyli wszystko jasne
Rzeczywiście jak widać na fotkach filtr powietrza został w RM2021 przeniesiony w inne miejsce
dlatego nie ma już tej dużej plastikowej osłony jak w RM2020
Po prostu ten szeroki przewód doprowadzający powietrze do filtra to uniemożliwia
- Załączniki
-
- 1_optimized.jpg (56.09 KiB) Przejrzano 11124 razy
-
- 2_optimized.jpg (114.86 KiB) Przejrzano 11124 razy
Re: VW T-Cross 1.0 TSI 110KM RM2021
Plus jaki widzę , to wymiana filtra chyba teraz będzie łatwiejsza , dotychczas , żeby wymienić za dużo tego rozkręcania
Re: VW T-Cross 1.0 TSI 110KM RM2021
U Was też tak telepie całą budą podczas postoju na biegu jałowym nawet na rozgrzanym silniku 1.0 TSI
Ja po jezdzie testowej mam takie same odczucia co testujący
https://youtu.be/8tFtJh2ZhxY?t=736
Całe auto po odpaleniu silnika lekko drży i jest to dość irytujące szczególnie podczas jazdy w korku
No słabiutko jest ten silnik wyważony szczególnie na tle R3 od Renault czy Forda
https://www.youtube.com/watch?v=g3Oyha_yJYA
https://www.youtube.com/watch?v=JhGzluImgBE
Ja po jezdzie testowej mam takie same odczucia co testujący
https://youtu.be/8tFtJh2ZhxY?t=736
Całe auto po odpaleniu silnika lekko drży i jest to dość irytujące szczególnie podczas jazdy w korku
No słabiutko jest ten silnik wyważony szczególnie na tle R3 od Renault czy Forda
https://www.youtube.com/watch?v=g3Oyha_yJYA
https://www.youtube.com/watch?v=JhGzluImgBE
Re: VW T-Cross 1.0 TSI 110KM RM2021
W ogóle nie zwróciłem na to uwagi, więc .... albo nie telepie, albo .... jest to na tyle mało zauważalne, że mi nie przeszkadza.
Jednak chyba nie telepie .. tak mi się wydaje.
Poza tym, jak słusznie zauważył ktoś w komentarzu pod którymś z filmików, to jet silnik 3 cylindrowy, więc po prostu chociażby z racji fizyki MUSI drżeć.
Tak mają WSZYSTKIE silniki 3 cylindrowe .... jedne mniej telepią, inne więcej, ale ... WSZYSTKIE będą drżeć.
... i pomyśleć, że te 3 cylindry, nie tylko niczego nie oszczędzają (zamysł kretynów z UE) , ale do tego są słabsze, drżą i ... PALĄ WIĘCEJ niż 4 cylindrowe o większej pojemności.
Robi się je TYLKO DLATEGO, że banda kretynów z UE zabrała się za likwidowanie CO2.
Nikt tego nie chce ... nie chcą producenci, nie chcą klienci, NICZEGO SIĘ W TEN SPOSÓB NIE OSZCZĘDZA (wręcz przeciwnie) , ale .... po odpowiednim przedstawieniu (mielenie papierami i technologiczną papką) , producent jest w stanie "udowodnić", że auto spełnia taką czy owaka normę, właśnie dlatego że zastosowano 3 cylindry.
IDIOTYZM ?
Owszem, ale .... nie zraża to Timmermansów i innych kretynów.