1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
Szczerze to jak by mnie to tak denerwowało że dziennie musiał bym tego doświadczać to mój serwis VW miał by dziennie telefon:) trzeba pamiętać że niezgodność towaru z umową to nie tylko naprawienie, ale również np obniżenie ceny towaru.... Wiem że tego typu reklamacje nie są łatwe ale np z pomocą odpowiednich ludzi trzeba walczyć
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
Oczywiście, że warto walczyć, bo takie rzeczy z czasem mogą powodować konkretnie wycenialne dalsze usterki oraz/lub powodować złą sławę danego modelu na rynku, co przełoży się na jego większą utratę wartości i w konsekwencji ubytek w portfelu.
Oczywiście warto także przy tym zachować ludzkie podejście, bo wiadomo, że produkcja samochodu to bardzo skomplikowany proces i mogą pojawiać się niedociągnięcia, ale jeśli producent się nie poczuwa i miesiącami udaje, że nie ma problemu lub, że "ten typ tak ma", to moim zdaniem nie warto mieć większych skrupułów w dochodzeniu swoich praw.
Oczywiście warto także przy tym zachować ludzkie podejście, bo wiadomo, że produkcja samochodu to bardzo skomplikowany proces i mogą pojawiać się niedociągnięcia, ale jeśli producent się nie poczuwa i miesiącami udaje, że nie ma problemu lub, że "ten typ tak ma", to moim zdaniem nie warto mieć większych skrupułów w dochodzeniu swoich praw.
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
Sam jestem inżynierem, więc wiem, że czasem nie wszystko się udaje i trzeba coś już 'na produkcji' poprawić .The Rock pisze: ↑22 lut 2019, 15:53 Oczywiście, że warto walczyć, bo takie rzeczy z czasem mogą powodować konkretnie wycenialne dalsze usterki oraz/lub powodować złą sławę danego modelu na rynku, co przełoży się na jego większą utratę wartości i w konsekwencji ubytek w portfelu.
Oczywiście warto także przy tym zachować ludzkie podejście, bo wiadomo, że produkcja samochodu to bardzo skomplikowany proces i mogą pojawiać się niedociągnięcia, ale jeśli producent się nie poczuwa i miesiącami udaje, że nie ma problemu lub, że "ten typ tak ma", to moim zdaniem nie warto mieć większych skrupułów w dochodzeniu swoich praw.
Sam defekt mnie o tyle boli, że:
1. dotyczy nowego auta, z raczej średnio-wyższej półki
2. jest niebezpieczny (już raz wyjeżdżając spod pracy zacząłem skakać i zbliżający się pojazd ostro hamował - był to chyba drugi raz jak tego doświadczyłem i nie wiedziałem za bardzo jak się zachować - dodać gazu czy odpuścić)
3. dokładnie to co napisałeś - boję się o to, że doprowadzi do uszkodzenia sprzęgła lub dwumasy.
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
Bo to jest czyste sk...…..o sprzedawać auto za 100 tyś z wadą i może warto złożyć oficjalną skargę do urzędu ochrony konsumentaTiggy pisze: ↑22 lut 2019, 17:05Sam jestem inżynierem, więc wiem, że czasem nie wszystko się udaje i trzeba coś już 'na produkcji' poprawić .The Rock pisze: ↑22 lut 2019, 15:53 Oczywiście, że warto walczyć, bo takie rzeczy z czasem mogą powodować konkretnie wycenialne dalsze usterki oraz/lub powodować złą sławę danego modelu na rynku, co przełoży się na jego większą utratę wartości i w konsekwencji ubytek w portfelu.
Oczywiście warto także przy tym zachować ludzkie podejście, bo wiadomo, że produkcja samochodu to bardzo skomplikowany proces i mogą pojawiać się niedociągnięcia, ale jeśli producent się nie poczuwa i miesiącami udaje, że nie ma problemu lub, że "ten typ tak ma", to moim zdaniem nie warto mieć większych skrupułów w dochodzeniu swoich praw.
Sam defekt mnie o tyle boli, że:
1. dotyczy nowego auta, z raczej średnio-wyższej półki
2. jest niebezpieczny (już raz wyjeżdżając spod pracy zacząłem skakać i zbliżający się pojazd ostro hamował - był to chyba drugi raz jak tego doświadczyłem i nie wiedziałem za bardzo jak się zachować - dodać gazu czy odpuścić)
3. dokładnie to co napisałeś - boję się o to, że doprowadzi do uszkodzenia sprzęgła lub dwumasy.
1.5 TSI Premium,manual
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
U mnie te same objawy jak u kolegów silnik1.5 tsi 150KM manualna skrzynia szarpie .Ja walczyłem 3 lata z nowym samochodem silnik vag 1.6 tdi 110 KM skoda rapid szarpanie przy każdej zmianie biegow w sumie 30 dni w serwisie wymiana sprzęgła poduszek powołany rzeczoznawca stwierdza błąd przeniesienia napędu i co i nic ten typ tak ma. Setki pism maili walka z wiatrakami pozbyłem się samochodu miałem dosyć diesla .Kupiłem benzynę a tu gorsze bagno. Ten błąd nie jest do naprawienia tanim kosztem więc będą próbować z oprogramowaniem silnika ale to nie naprawa tylko obejście problemu .Zwiększą obroty będą kombinować z paliwem i to wszystko problem jest między skrzynią a silnikiem .Życzę powodzenia w walce z serwisem ja mam dosyć wyuczonych sloganów zrobimy wszystko aby państwa zadowolić tzn nic nie zrobimy trzeba samochodem jeździć tu się nic nie dzieje. Cały świat wie o aferze vw i co vw ma się dobrze .Za chwilę będzie stwierdzenie znaleźliśmy oprogramowanie które naprawi błąd. Do silników diesla też znaleźli oprogramowanie które miało ich zdaniem rozwiązać problem w rzeczywistości nic nie dało tylko pogorszyło sprawę opisywane są awarie po aktualizacji itp.3 lata nerwów i odwiedzin w serwisie ja mam dosyć tym razem nie mam sił na walkę z serwisem życzę powodzenia. A byłem z tym szarpaniem w moim serwisie dla nich to nie problem Na koniec poprosiłem aby powiedział mi jakąś wyuczoną bajeczkę odnośnie problemu zamurowało go Uśmiechają się są mili ale jak wyjdziesz oddychają z ulgą załatwiliśmy kolejnego frajera. życzę zdrowia i sił
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
to złożymy pozew zbiorowy do sądujodrak pisze: ↑22 lut 2019, 20:17 U mnie te same objawy jak u kolegów silnik1.5 tsi 150KM manualna skrzynia szarpie .Ja walczyłem 3 lata z nowym samochodem silnik vag 1.6 tdi 110 KM skoda rapid szarpanie przy każdej zmianie biegow w sumie 30 dni w serwisie wymiana sprzęgła poduszek powołany rzeczoznawca stwierdza błąd przeniesienia napędu i co i nic ten typ tak ma. Setki pism maili walka z wiatrakami pozbyłem się samochodu miałem dosyć diesla .Kupiłem benzynę a tu gorsze bagno. Ten błąd nie jest do naprawienia tanim kosztem więc będą próbować z oprogramowaniem silnika ale to nie naprawa tylko obejście problemu .Zwiększą obroty będą kombinować z paliwem i to wszystko problem jest między skrzynią a silnikiem .Życzę powodzenia w walce z serwisem ja mam dosyć wyuczonych sloganów zrobimy wszystko aby państwa zadowolić tzn nic nie zrobimy trzeba samochodem jeździć tu się nic nie dzieje. Cały świat wie o aferze vw i co vw ma się dobrze .Za chwilę będzie stwierdzenie znaleźliśmy oprogramowanie które naprawi błąd. Do silników diesla też znaleźli oprogramowanie które miało ich zdaniem rozwiązać problem w rzeczywistości nic nie dało tylko pogorszyło sprawę opisywane są awarie po aktualizacji itp.3 lata nerwów i odwiedzin w serwisie ja mam dosyć tym razem nie mam sił na walkę z serwisem życzę powodzenia. A byłem z tym szarpaniem w moim serwisie dla nich to nie problem Na koniec poprosiłem aby powiedział mi jakąś wyuczoną bajeczkę odnośnie problemu zamurowało go Uśmiechają się są mili ale jak wyjdziesz oddychają z ulgą załatwiliśmy kolejnego frajera. życzę zdrowia i sił
1.5 TSI Premium,manual
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
Panowie i Panie to jak to jest każdy 1.5 tsi act manual szarpie czy tylko wybrane sztuki np powiedzmy z początku produkcji czy to nie ma znaczenia. Sam czekam na wyżej wymienioną konfiguracje napędową na maj tego roku i zastanawiam się czy też będę miał z tym problem
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
Pozew zbiorowy. W Polsce zostało założone Stowarzyszenie w odpowiedzi na aferę spalinową vw należy do niej kilka tyś członków z wadliwymi silnikami. Jest pozew zbiorowy kilka spraw się odbyło i ciągle są odrzucane bo niby Polski sąd nie ma kompetencji .Należymy do uni i co Niemieckie jest nietykalne. Jeżeli masz mozliwomożliwość zmień na automat!!!! skrzynie biegów oczywiście
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 lut 2019, 9:16
Re: 1.5 TSI manual szarpanie przy ruszaniu
Witajcie.
Jestem właścicielem T-Roca 1.5 TSI z DSG od maja 2018. Musze was zmartwić , że kangurowanie również dotyczy skrzyni DSG. Już od samego początku czułem że coś jest nie tak- nie potrafiłem jeszcze tego namierzyć- myślałem, ze nowe auto nowa skrzynia- musu się "spasować":). Po miesiącu podjechałem do kolegi, który czipuje samochody- w jego ocenie wszystko działa super, no cud malina- też takiego kupuję tylko 2.0 TSI. Autem jeździ moja żona. To ona zauważyła szarpanie na zimnym silniku przy 15-20 km/h. Podjechałem do ASO- odpowiedź ASO " ten silnik ma 2 tryby pracy" Otta i Millera, na zimnym ustawiają się wtryski i dlatego tak jest"- no kuuur... szkoda że jeszcze nie ma silnika elektrycznego i dopalacza:) Przy okazji spojlera zgłosiłem kangurowanie i czekam na rekację.
Przed zakupem Troca jeździliśmy innym VW z silniekiem 1.4 z DSG- muszę przyznać że jednostka 1.4 zrobiła na mnie lepsze wrażenie- była bardziej TURBO. Tu nie mogę narzekać na brak mocy ale auto jest jakby bardziej gumowe.
Pozdrawiam
Jestem właścicielem T-Roca 1.5 TSI z DSG od maja 2018. Musze was zmartwić , że kangurowanie również dotyczy skrzyni DSG. Już od samego początku czułem że coś jest nie tak- nie potrafiłem jeszcze tego namierzyć- myślałem, ze nowe auto nowa skrzynia- musu się "spasować":). Po miesiącu podjechałem do kolegi, który czipuje samochody- w jego ocenie wszystko działa super, no cud malina- też takiego kupuję tylko 2.0 TSI. Autem jeździ moja żona. To ona zauważyła szarpanie na zimnym silniku przy 15-20 km/h. Podjechałem do ASO- odpowiedź ASO " ten silnik ma 2 tryby pracy" Otta i Millera, na zimnym ustawiają się wtryski i dlatego tak jest"- no kuuur... szkoda że jeszcze nie ma silnika elektrycznego i dopalacza:) Przy okazji spojlera zgłosiłem kangurowanie i czekam na rekację.
Przed zakupem Troca jeździliśmy innym VW z silniekiem 1.4 z DSG- muszę przyznać że jednostka 1.4 zrobiła na mnie lepsze wrażenie- była bardziej TURBO. Tu nie mogę narzekać na brak mocy ale auto jest jakby bardziej gumowe.
Pozdrawiam