Galux20 pisze: ↑09 lut 2023, 17:57
Auto zamawialiśmy w okolicach
20 grudnia.
Przed chwilą dealer dzwonił , że auto jest już wyprodukowane.
Zobaczymy co dalej.
Zazdroszczę
Swojego zamówiłem 27 grudnia i do tej pory nie znam nawet przewidywanej daty produkcji...
Dealer mówi, że w systemie niczego nie widzi
Liczę na cud, że coś musiało umknąć w systemie Volkswagena i w najbliższym czasie dostanę telefon, że auto zostało już wyprodukowane...
Powoli zaczynam się niepokoić, że sprzedawca coś mógł "narozrabiać" przy składaniu zamówienia, bądź zamówienia są realizowane w hierarchi im większy dealer, tym szybciej realizowane jest zamówienie :/ - ja zamówiłem auto w dość małym dealerstwie, które sprzedaje tylko jedną markę (VW) i ma tylko jeden nie za duży salon
Daro2 a że zapytam jakie informacje są w liście przewozowym ? Może byłoby fajnie i dla nas wielu mocno wyjaśniające gdybyś go tu wkleił , oczywiście nie podając ( np zaczerniając ) dane wrażliwe. Na tej podstawie inni oczekujący będą mogli żądać takich samych danych z owego listu przewozowego. Co Ty na to ?
Mun pisze: ↑10 lut 2023, 8:13
Daro2 a że zapytam jakie informacje są w liście przewozowym ? Może byłoby fajnie i dla nas wielu mocno wyjaśniające gdybyś go tu wkleił , oczywiście nie podając ( np zaczerniając ) dane wrażliwe. Na tej podstawie inni oczekujący będą mogli żądać takich samych danych z owego listu przewozowego. Co Ty na to ?
Ale ty też dostałeś list przewozowy to powinieneś wiedzieć co w nim jest
Jak będę miał chwilę to na pewno go wkleje
T-Roc R-Line 1.5 DSG Kolor: Ascot Gray, Kamera Cofania, Elektryczna klapa, Pakiet Black Style, IQ. LIGHT Reflektory LED Matrix, System Easy Open & Close z alarmem, Pakiet Komfort, Digital Cockpit Pro,
Daro2 . Jak wspominałem wcześniej ja jedynie otrzymałem od sprzedawcy nr listu przewozowego i nic więcej ( + durną sugestię sprzedawcy że może autko jest na promie )
jacoob pisze: ↑09 lut 2023, 23:50
bądź zamówienia są realizowane w hierarchi im większy dealer, tym szybciej realizowane jest zamówienie :/ - ja zamówiłem auto w dość małym dealerstwie, które sprzedaje tylko jedną markę (VW) i ma tylko jeden nie za duży salon
Też mnie to ciągle zastanawia czy ma to wpływ. Z drugiej strony wszystkie auta przechodzą przez Poznań więc chyba za zamówienie odpowiada Importer (VW Polska).
jacoob pisze: ↑09 lut 2023, 23:50
bądź zamówienia są realizowane w hierarchi im większy dealer, tym szybciej realizowane jest zamówienie :/ - ja zamówiłem auto w dość małym dealerstwie, które sprzedaje tylko jedną markę (VW) i ma tylko jeden nie za duży salon
Też mnie to ciągle zastanawia czy ma to wpływ. Z drugiej strony wszystkie auta przechodzą przez Poznań więc chyba za zamówienie odpowiada Importer (VW Polska).
Myślę że importer, ale diler jest ostatnim ogniwem i to on dostaje po dupie od zamawiających ale o rabacie nie ma co marzyć, jak bym teraz zrezygnował z zamówienia to te auto zostało by sprzedane w dwa tygodnie i za cenę z konfiguratora
T-Roc R-Line 1.5 DSG Kolor: Ascot Gray, Kamera Cofania, Elektryczna klapa, Pakiet Black Style, IQ. LIGHT Reflektory LED Matrix, System Easy Open & Close z alarmem, Pakiet Komfort, Digital Cockpit Pro,
Y@rek pisze: ↑08 lut 2023, 20:28
Z każdej zmiany na stronie myVolkswagen.pl, która dotyczy mojego auta cieszę się jak dziecko. W zeszłym tygodniu pojawił się VIN, a dzisiaj zaproszenie do "Włącz We Connect". Może w takim tempie samochód przyjedzie szybciej do dilera niż ja na wakacje do Portugalii?
Sorry, że wracam do We Connect w dziale oczekujących, ale też jestem czekający i mam w związku z tym pytanie. Dzisiaj pojawiła się nowość na stronie myVW. Tym razem "Aktywuj We Connect" w konfiguracji doprowadza mnie do opcji przygotowania dowodu tożsamości ze zdjęciem celem autoryzacji właściciela i mam dodatkowo wpisać do radia kod, który wyświetlił mi się w komputerze. Czy ktoś z Was ma (albo miał) taką sytuację i dalej czeka miesiącami na auto? Czy to może oznaczać, że odbiór mojego T-roc'a jest już blisko? A może to taka ściema, że coś się robi?
Zamówienie z połowy listopada 2022 na wersję 1.5 life DSG +kamera, aut.klima i koło zapasowe
We Connect o niczym nie świadczy a aktywacja nic nie daje. Pewnie już użytkujący coś więcej mogą powiedzieć a chyba wiążą się z tym jakieś opłaty ( pewności nie mam i nie warto aktywować czegoś czego się nie będzie w oczekiwaniu używać tym bardziej że czas ew. użytkowania bezpłatnego jest ograniczony czasowo.