Od kilku dni mam problem z zalogowaniem do aplikacji na tel We Connect Go, nie mylić z We Connect.
Wylogowało mnie. Loguje się po czym wyskakuje: logowanie nie powiodło się, spróbuj później.
Ma ktoś taki problem???
We Connect
Re: We Connect
Ostatnio zmieniony 06 mar 2023, 19:18 przez baxior, łącznie zmieniany 1 raz.
T-Roc Premium 1.5 TSI Manual Czarna Perła z pakietami i dodatkami
Maj 2021
Maj 2021
Re: We Connect
Po 4 dniach wróciło wszystko do normy. Udało się zalogować
T-Roc Premium 1.5 TSI Manual Czarna Perła z pakietami i dodatkami
Maj 2021
Maj 2021
Re: We Connect
No to jeśli to nic nie daje i nie jest wymagane do gwarancji to sobie chyba daruję. A jak będą bardzo marudzić to przyjdę do serwisu ze starą Lumią i powiem żeby mi zainstalowaliBraders pisze: ↑05 mar 2023, 21:57 Ty nic nie zyskujesz. Ale VW ma pełną telemetrię pojazdów i może doskonalić oprogramowanie i sprzęt.
Co ciekawe pytałem o dezaktywację e-sim po zakończeniu gwarancji i wysłuchałem tyrady, że e-call nie będzie działał. To akurat jest bzdura bo połączenie ze 112 nie wymaga logowania się do sieci macierzystej. Karta SIM w ogóle nie jest wymagana w urządzeniu.
Po gwarancji nie zamierzam karmić big data w VW.
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 29 gru 2022, 14:00
Re: We Connect
A te we connect to obowiązkowe? Bo tak czytam i dla mnie to jakiś niepotrzebny badziew. Nawet nie mam zamiaru nic instalować i nigdzie się logowac
Re: We Connect
Skończyło mi się "plus" w listopadzie -żyje
Re: We Connect
Potwierdzam, żyję i nie tęsknie. Ja już rok bez, również bez aktualizacji bieżącego ruchu w navi (po trzech "bezpłatnych" latach). Szkoda kasy, są lepsze sposoby na jej wydawanie... To co naprawdę potrzeba jest w telefonie, najlepiej z AA. Jedyny minus, to brak Google Maps pomiędzy zegarami.
Premium 2.0 TSI 4Motion DSG, pakiety: komfort, drogowy, sport, zimowy, el. pokrywa bagażnika, Beats, DAB