Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
Re: Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
Hej jutro mam odebrac swoją demówke... 1.5 tsi matrix dsg act... mam nadzieje, ze spalanie zmiesci sie w 7 litrach bo tyle palil moj dotychczasowy tiguan 2... 2.0tdi 4x4 dsg... nie jezdze szybko wiec mam nadzieje, ze sie uda...
Re: Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
Ale 1.5 muli przy ruszaniu na stockowym sofcie. 1.6 MPI jest dużo żwawsze i reaguje na muśnięcie pedału gazu. 1.5 TSI się długo namyśla.
Re: Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
Rzeczywiście odzew silnika na wciśnięcie gazu jest w pierwszej chwili zniechecajac
.y.
Doceniam parametry 1.5 tsi.
Po przejechaniu 2 tys km jestem zadowolony ale nie skacze pod sufit.
Brylą troca nie da się wytłumaczyć spalania.
Nie możemy zamykać oczu na postęp silników u konkurencji
Może jakby wuja mi takiego kupił to bym się bardziej cieszyl
.y.
Doceniam parametry 1.5 tsi.
Po przejechaniu 2 tys km jestem zadowolony ale nie skacze pod sufit.
Brylą troca nie da się wytłumaczyć spalania.
Nie możemy zamykać oczu na postęp silników u konkurencji
Może jakby wuja mi takiego kupił to bym się bardziej cieszyl
1.5 DSG 6,0 spalanie
Re: Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
Czyli jakie konkretnie u ciebie wychodzi??
Re: Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
Po 2tys km 6.0
Przy wyprzedzaniu zawsze sport na DSG.
Jazda plynna
Przy wyprzedzaniu zawsze sport na DSG.
Jazda plynna
Ostatnio zmieniony 10 maja 2023, 18:57 przez Galux20, łącznie zmieniany 1 raz.
1.5 DSG 6,0 spalanie
Re: Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
My najpierw córa do szkoły i do pracy 30 km
Rano na zimnym silniku 5.3 - 6,0
Powrót na cieplejszym zazwyczaj 4.8-5,7
Ale te 4.8 to raz na dwa tygodnie
Rano na zimnym silniku 5.3 - 6,0
Powrót na cieplejszym zazwyczaj 4.8-5,7
Ale te 4.8 to raz na dwa tygodnie
1.5 DSG 6,0 spalanie
Re: Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
Tam jest coś konkretnie nakombinowane w sofcie, pewnie w celu ograniczeń emisji, ewentualnie po to żeby nie zrywał przyczepności - 150km i 250Nm z napędem na jedną oś to sporo w stosunkowo lekkim aucie dla dziadków. Pytanie do użytkowników wersji 1.0 i 2.0 - jak tam wygląda "ruszanie spod świateł"?
W 1.5 DSG udało mi się np. pare razy wyczuć moment wciśnięcia gazu od zera tak, że ładnie przyspieszał:
Z DSG on w jakiś sposób wrzuca sobie luz gdy stoi z wciśniętym hamulcem lub z AutoHoldem - obroty są najpierw ok. 1000 a potem spadają do 700 jeśli jest rozgrzany. I jeśli przy ruszaniu puszczę hamulec i dam mu samemu wskoczyć najpierw na ten tysiąc, ewentualnie delikatnie dotknę gaz żeby puścił Auto Hold, a dopiero potem mocniej i płynniej nacisnę, to zbiera się zdecydowanie lepiej niż przy niż przy natychmiastowym naciśnięciu. Przy kick-down to standardowo - chwila zastanowienia a potem wyrywa do przodu.
No i psioczyć można, ale w porónaniu np. z Mazdą CX-30 w automacie, to T-Roc z DSG się o niebo lepiej zbiera. Mazda ma super manual, ale automat to dramat, a wibracje przy trybie 2-cylindrowym są takie jakbyś z 4 pod górkę ruszał.
W 1.5 DSG udało mi się np. pare razy wyczuć moment wciśnięcia gazu od zera tak, że ładnie przyspieszał:
Z DSG on w jakiś sposób wrzuca sobie luz gdy stoi z wciśniętym hamulcem lub z AutoHoldem - obroty są najpierw ok. 1000 a potem spadają do 700 jeśli jest rozgrzany. I jeśli przy ruszaniu puszczę hamulec i dam mu samemu wskoczyć najpierw na ten tysiąc, ewentualnie delikatnie dotknę gaz żeby puścił Auto Hold, a dopiero potem mocniej i płynniej nacisnę, to zbiera się zdecydowanie lepiej niż przy niż przy natychmiastowym naciśnięciu. Przy kick-down to standardowo - chwila zastanowienia a potem wyrywa do przodu.
No i psioczyć można, ale w porónaniu np. z Mazdą CX-30 w automacie, to T-Roc z DSG się o niebo lepiej zbiera. Mazda ma super manual, ale automat to dramat, a wibracje przy trybie 2-cylindrowym są takie jakbyś z 4 pod górkę ruszał.
Re: Spalanie silnika 1.5 TSI 150 KM w T-Rocu
Mi na mokrym potrafi zerwać przyczepność.
Z tym autoholdem to ciekawa sprawa
Z tym autoholdem to ciekawa sprawa
1.5 DSG 6,0 spalanie