Różnica między Digital Media a Ready2Discover, Digital Cockpit vs Digital Cockpit Pro

Wszystkie tematy związane z Volkswagenem T-Roc - zakup, eksploatacja, problemy itd.
Braders
Posty: 146
Rejestracja: 22 cze 2022, 18:03

Re: Różnica między Digital Media a Ready2Discover, Digital Cockpit vs Digital Cockpit Pro

Post autor: Braders »

W poprzednim 10letnum aucie czytał i czasem jak przeoczyłem ograniczenie prędkość na LCD się przydawała. Chętnie bym to sobie dorzucił.
Sebas
Posty: 101
Rejestracja: 26 gru 2022, 11:51

Re: Różnica między Digital Media a Ready2Discover, Digital Cockpit vs Digital Cockpit Pro

Post autor: Sebas »

https://www.t-rocforum.de/threads/verke ... eren.4758/

"W nowych latach modelowych T-ROC rozpoznawanie znaków drogowych (VZE) jest funkcją SWaP, ale nie jest później oferowane do sprzedaży przez VW.
Nawet jeśli nawigację kupiono później. (to tylko taka arbitralna decyzja VW, nie ma technicznego uzasadnienia)
VZE ​​jest dostępny tylko wtedy, gdy nawigacja jest już aktywowana fabrycznie) Późniejsza aktywacja przez kodowanie jak poprzednio (za pomocą programów diagnostycznych) nie jest już możliwa, ponieważ jest to teraz funkcja SWaP, jak powiedziałem, również w aparacie..."

No to chyba w nowszych rocznikach lipa z włączeniem rozpoznawania znaków, nie znam niemieckiego, ale z tego co mówi google tłumacz to nie ciekawie to wygląda, ktoś może to potwierdzić?
pshemus
Posty: 374
Rejestracja: 16 lut 2023, 19:23

Re: Różnica między Digital Media a Ready2Discover, Digital Cockpit vs Digital Cockpit Pro

Post autor: pshemus »

Rozpoznawanie znaków chyba jest obowiązkowe w samochodach wprodukowanych w 2023 i sprzedawanych w UE
Galux20
Posty: 455
Rejestracja: 29 paź 2022, 9:40

Re: Różnica między Digital Media a Ready2Discover, Digital Cockpit vs Digital Cockpit Pro

Post autor: Galux20 »

Niestety nie, może w nowych modelach
1.5 DSG 6,0 spalanie
pshemus
Posty: 374
Rejestracja: 16 lut 2023, 19:23

Re: Różnica między Digital Media a Ready2Discover, Digital Cockpit vs Digital Cockpit Pro

Post autor: pshemus »

Earlier this summer, the EU updated its automotive General Safety Regulation (GSR) to mandate intelligent speed assist, or ISA. As of July 2022, all vehicle models in new production lines are required to be equipped with ISA, and as of July 2024, vehicle models in running production lines will also need to be equipped with ISA.

Faktycznie od maja 2022 w nowych modelach (tak rozumiem nowe linie produkcyjne), ale od lipca 2024 we wszystkich nowych autach.
ODPOWIEDZ