Slavo_01 pisze: ↑23 cze 2023, 23:03
Przy takiej różnicy radzę brać 1.5.
Pozdrawiam
Też bym raczej doplacił.
Miałem okazję drogą krajową jechać na dwa samochody.
Żona troc 1.5 tsi
Ja. 2.0 TDI 204 ps auto cięższe prawie pół tony auto cięższe . Przy wyprzedzaniu tsi właściwie nie odstawał za wiele.
Na same miasto 1.0. Jest wystarczający.
Pytanie , który silnik lepiej będzie trzymał cenę po kilku latach.
Przy używanym szukałabym 1.5.
JacK666 pisze: ↑24 cze 2023, 10:02
Dodatkowo różnica w cenie 3,9 tys. przy cenie samochodu w granicach 140-150 tys. jest w zasadzie pomijalna.
Auto kosztuje 116tys zl. Trzeba brac tez pod uwage mniej osprzetu przy 1.0 jak np. Dwumas czy ten system ACT. Pytanie tez jak sie spwawuje skrzynia przy 1.5? W 1.0 tsi jest MQ200 tak jak w calej grupie VAG. Przy 1.5 skrzynia byla inna niz np. W Skodzie.
Jeszcze pytanie kto w jakim czasie auto kupowal. Co chwile zmieniaja oprogramowanie czy to DSG czy silnika i moze sie okazac, ze wlasciciele starszych 1.5 byli by w szoku przy nowych jednostkach.
Galux20 pisze: ↑24 cze 2023, 10:48
W 1.5 jest inna DSG niż w 1.0?
W benzynie dwumas powinien być trwały.
Ja z act jestem zadowolony, widzę jak to zaoszczędza paliwo
1.5 tsi i 1.0 tsi w automacie ma DQ200.
W manualu 1.0 tsi ma MQ200 a 1.5tsi chyba MQ281.
Radio pisze: ↑24 cze 2023, 10:09
A mnie zastanawia mnie dlaczego tak mało ludzi kupuje z silnikiem 2.0TSI, DSG i 4Motion?
Zobacz ceny np. R-line 1,5 tsi w manualu to 137 tys. a 2,0 tsi DSG 4MOTION to 168 tys. różnica ponad 30 tys.
Resztę wyposażenia i tak trzeba przy obu silnikach dokupić za tę same pieniądze czyli dodać kolejne 20-25 tys.
Przy wysokim budżecie można ale przy ograniczonym to wg. mnie zdecydowanie lepiej wybrać 1,5 tsi i doposażyć auto.
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.
Galux20 pisze: ↑24 cze 2023, 11:14
Dzięki za info
Act to też żadna nowość .
W VW to już od prawie 10 lat
Masz 1.5tsi w automacie, troche inne odczucia niz manual. Mnie automat nie pasowal, straszny lag przy ruszaniu, czuc szepniecia przy zmianie biegow no i te suche sprzegla.. . Jak robicie glownie trasy to nie ma problemu. W korkach sam VW uczulal, ze sprzegla moga sie grzac i blad wywali na blacie.
Galux20 pisze: ↑24 cze 2023, 10:48
W 1.5 jest inna DSG niż w 1.0?
W benzynie dwumas powinien być trwały.
Ja z act jestem zadowolony, widzę jak to zaoszczędza paliwo
1.5 tsi i 1.0 tsi w automacie ma DQ200.
W manualu 1.0 tsi ma MQ200 a 1.5tsi chyba MQ281.
Z tego co wiem to nie ma opcji na 1.0 TSI DSG w T-rocu.