VW T-ROC osłona silnika wer.Style 1.5 manual
Re: VW T-ROC osłona silnika wer.Style 1.5 manual
Przeniesienie katalizatora zupełnie przy silniku powoduje brak osłony którego temperatura mogłaby spowodować w najlepszym razie roztopienie lub co gorsza pożar.
Samochód Troc style odebrałem w styczniu 2023 mnie nie przeszkadza brak osłony.
Chiński Troc jest też bez osłony silnika choć Samochód jest dłuższy o 6 cm i lepiej wyposażony np Ele.fotele
Samochód Troc style odebrałem w styczniu 2023 mnie nie przeszkadza brak osłony.
Chiński Troc jest też bez osłony silnika choć Samochód jest dłuższy o 6 cm i lepiej wyposażony np Ele.fotele
Re: VW T-ROC osłona silnika wer.Style 1.5 manual
Może nie przeszkadza ale wygląda fatalnie ! VW idzie całkowicie w dziadostwo formą oszczędnościowa na całego ?.Jak widzę u siebie silnik z osłoną to aż się chce maskę otwierać choć robię to bardziej rzadko.pozdrawiam
Re: VW T-ROC osłona silnika wer.Style 1.5 manual
Tak ale masz starszy typ który ma katalizator pod podłogą
Ja nie narzekam kupiłem to co widziałem jak komuś nie odpowiada niech się przesiądzie na Majbacha
Ja nie narzekam kupiłem to co widziałem jak komuś nie odpowiada niech się przesiądzie na Majbacha
Re: VW T-ROC osłona silnika wer.Style 1.5 manual
Andy, ja z Tobą się nie zgodzę. Ja widziałem silnik 1.5 TSI w demo z pokrywą, a z tego co się orientuję to pewnie dostanę auto bez pokrywy (oczekuję na dostawę). Leasing już uruchomiłem, a samochodu jeszcze nie widziałem. Uważam, że działanie VW było odpowiednie do zagrożenia, aczkolwiek powinni ten problem inaczej rozwiązać. Np. przeprojektować pokrywę w ten sposób, aby była na swoim miejscu i nie zagrażała nikomu, a nie usuwała ją całkowicie. Dla mnie to jest nieodpowiednie działanie. Myślę, że porównywanie do Maybach-a też jest słabe, a gdyby on też nie miał pokrywy? To też byłoby ok? Mam nadzieję, że byś nie napisał, aby się przesiąść do samolotu. Technika cały czas idzie do przodu i wymagania też są wyższe. Np. nasi przodkowie używali tary do prania, potem była "Frania", potem była pralka automatyczna, a teraz jest pralka, którą możesz sterować aplikacją. Tak samo jest z samochodami i wymagania też są wyższe co też odbija się na cenie.
Andy, nie myśl, że ja Ciebie atakuję bo tak nie jest, ale tylko wyrażam swoje zdanie.
Natomiast zgodzę się z Wachaczem, że to nie przeszkadza, ale wygląda fatalnie. Niestety jest teraz taki trend różnych firm, aby maksymalizować zyski i często zapominają o kupujących, którzy te zyski im napędzają. Ja np. miałem wiele pytań przed zakupem i u dealera niewiele się dowiedziałem. Zadzwoniłem na infolinię VW i też nie dostałem do dziś odpowiedzi (minęło 3 miesiące), chociaż konsultant przesłał dalej informację do specjalistów (chodziło o Matrixy).
Konkludując VW moim zdaniem jest nastawiony na sprzedaż i na maksymalizowanie zysków, sprawy klienta są gdzieś tam dalej w tej całej układance. Co prawda ja zdecydowałem się na VW bo po prostu mi się podoba i mi odpowiada, ale myślę, że w innych markach samochodowych jest podobnie.
Andy, nie myśl, że ja Ciebie atakuję bo tak nie jest, ale tylko wyrażam swoje zdanie.
Natomiast zgodzę się z Wachaczem, że to nie przeszkadza, ale wygląda fatalnie. Niestety jest teraz taki trend różnych firm, aby maksymalizować zyski i często zapominają o kupujących, którzy te zyski im napędzają. Ja np. miałem wiele pytań przed zakupem i u dealera niewiele się dowiedziałem. Zadzwoniłem na infolinię VW i też nie dostałem do dziś odpowiedzi (minęło 3 miesiące), chociaż konsultant przesłał dalej informację do specjalistów (chodziło o Matrixy).
Konkludując VW moim zdaniem jest nastawiony na sprzedaż i na maksymalizowanie zysków, sprawy klienta są gdzieś tam dalej w tej całej układance. Co prawda ja zdecydowałem się na VW bo po prostu mi się podoba i mi odpowiada, ale myślę, że w innych markach samochodowych jest podobnie.
JACK
Re: VW T-ROC osłona silnika wer.Style 1.5 manual
W moim Troc-u mam Matrixy i polecam każdemu.
Niestety obecnie wszystkie marki samochodowe przeżywają kryzys tną koszty co do pokrywy silnika osobiście pozostaję przy swojej wypowiedzi .
Chodzi o bezpieczeństwo wygląd jest sprawą drugoplanową
Pozdrawiam
Niestety obecnie wszystkie marki samochodowe przeżywają kryzys tną koszty co do pokrywy silnika osobiście pozostaję przy swojej wypowiedzi .
Chodzi o bezpieczeństwo wygląd jest sprawą drugoplanową
Pozdrawiam
Re: VW T-ROC osłona silnika wer.Style 1.5 manual
VW jest nastawiony na maksymalny zysk przy minimalnej sprzedaży. Raporty finansowe jasno pokazują, że zysk z pojedynczego sprzedanego pojazdu poszybował. Tyle, że chyba przegięli bo na id.7 i id.4 nie ma chętnych. Fabryki zaczynają przestoje.JJCC pisze: ↑28 cze 2023, 13:47 Andy, ja z Tobą się nie zgodzę. Ja widziałem silnik 1.5 TSI w demo z pokrywą, a z tego co się orientuję to pewnie dostanę auto bez pokrywy (oczekuję na dostawę). Leasing już uruchomiłem, a samochodu jeszcze nie widziałem. Uważam, że działanie VW było odpowiednie do zagrożenia, aczkolwiek powinni ten problem inaczej rozwiązać. Np. przeprojektować pokrywę w ten sposób, aby była na swoim miejscu i nie zagrażała nikomu, a nie usuwała ją całkowicie. Dla mnie to jest nieodpowiednie działanie. Myślę, że porównywanie do Maybach-a też jest słabe, a gdyby on też nie miał pokrywy? To też byłoby ok? Mam nadzieję, że byś nie napisał, aby się przesiąść do samolotu. Technika cały czas idzie do przodu i wymagania też są wyższe. Np. nasi przodkowie używali tary do prania, potem była "Frania", potem była pralka automatyczna, a teraz jest pralka, którą możesz sterować aplikacją. Tak samo jest z samochodami i wymagania też są wyższe co też odbija się na cenie.
Andy, nie myśl, że ja Ciebie atakuję bo tak nie jest, ale tylko wyrażam swoje zdanie.
Natomiast zgodzę się z Wachaczem, że to nie przeszkadza, ale wygląda fatalnie. Niestety jest teraz taki trend różnych firm, aby maksymalizować zyski i często zapominają o kupujących, którzy te zyski im napędzają. Ja np. miałem wiele pytań przed zakupem i u dealera niewiele się dowiedziałem. Zadzwoniłem na infolinię VW i też nie dostałem do dziś odpowiedzi (minęło 3 miesiące), chociaż konsultant przesłał dalej informację do specjalistów (chodziło o Matrixy).
Konkludując VW moim zdaniem jest nastawiony na sprzedaż i na maksymalizowanie zysków, sprawy klienta są gdzieś tam dalej w tej całej układance. Co prawda ja zdecydowałem się na VW bo po prostu mi się podoba i mi odpowiada, ale myślę, że w innych markach samochodowych jest podobnie.
Re: VW T-ROC osłona silnika wer.Style 1.5 manual
Naprawdę macie problem z tym czy na silniku jest zamontowany kawałek plastiku czy go nie ma?
T-roc to budżetowy model (nawet wersja poliftingowa bo ta przed liftingiem to, bez urazy posiadaczy, jest jeszcze bardziej siermiężna) co doskonale widać w porównaniu np. do golfa w wersjach 7 czy 7,5 (kto miał ten wie o czym mowię)
Regres wykończenia środka (gdzie np. miękkie wykładziny schowka czy kieszeni bocznych, twarde materiały na słupkach przednich) ograniczenie funkjonalności (gdzie podświetlnie klawiszy lampek z przodu), wielkość kieszeni w drzwiach bocznych i tylnych, ograniczenie schowków, brak gniazda 12V w bagażniku itd.
T-roc to budżetowy model (nawet wersja poliftingowa bo ta przed liftingiem to, bez urazy posiadaczy, jest jeszcze bardziej siermiężna) co doskonale widać w porównaniu np. do golfa w wersjach 7 czy 7,5 (kto miał ten wie o czym mowię)
Regres wykończenia środka (gdzie np. miękkie wykładziny schowka czy kieszeni bocznych, twarde materiały na słupkach przednich) ograniczenie funkjonalności (gdzie podświetlnie klawiszy lampek z przodu), wielkość kieszeni w drzwiach bocznych i tylnych, ograniczenie schowków, brak gniazda 12V w bagażniku itd.
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.
Re: VW T-ROC osłona silnika wer.Style 1.5 manual
Jack666, według Ciebie to od jakiej kwoty zaczyna się samochód "nie budżetowy"?, a do jakiej jest "budżetowy"? Bardzo chciałbym poznać Twoje zdanie.
Dam Ci przykład: Mój T-roc kosztuje o ok 100% więcej niż Fabia mojej żony. Biorąc pod uwagę inflację to będzie ok 70%. Jak by nie patrzeć to Fabia jest niżej w klasie samochodów, ale posiada pokrywę na silnik, ma gniazdo w bagażniku 12V, dużo schowków (simply clever) Do drzwi bocznych mieści się spokojnie litrowa butelka coli.
Z innej beczki to np. T-cross czy nawet Polo, które też są niżej w klasie samochodów posiadają pokrywę na silnik.
Generalnie jest tak jak napisał Braders: "VW jest nastawiony na maksymalny zysk przy minimalnej sprzedaży." Ja się z tym zgadzam. Tak jest nastawiona polityka VW.
Wiesz, zawsze można powiedzieć, a po co Ci osłona na silnik. A gdyby VW stwierdził, że grill może powodować jakieś zagrożenie i by go usunął nie dając innego? Przecież też można jeździć samochodem bez grilla, ale to chyba nie o to chodzi.
A jeszcze z innej beczki, to taka osłona też w dużym stopniu chroni osprzęt silnika przed kunami, ale producent ma to w nosie. Przecież takie szkody nie obejmują gwarancji. To już klient będzie musiał ponieść koszty naprawy, np. Ty, ja lub ktoś inny.
Dam Ci przykład: Mój T-roc kosztuje o ok 100% więcej niż Fabia mojej żony. Biorąc pod uwagę inflację to będzie ok 70%. Jak by nie patrzeć to Fabia jest niżej w klasie samochodów, ale posiada pokrywę na silnik, ma gniazdo w bagażniku 12V, dużo schowków (simply clever) Do drzwi bocznych mieści się spokojnie litrowa butelka coli.
Z innej beczki to np. T-cross czy nawet Polo, które też są niżej w klasie samochodów posiadają pokrywę na silnik.
Generalnie jest tak jak napisał Braders: "VW jest nastawiony na maksymalny zysk przy minimalnej sprzedaży." Ja się z tym zgadzam. Tak jest nastawiona polityka VW.
Wiesz, zawsze można powiedzieć, a po co Ci osłona na silnik. A gdyby VW stwierdził, że grill może powodować jakieś zagrożenie i by go usunął nie dając innego? Przecież też można jeździć samochodem bez grilla, ale to chyba nie o to chodzi.
A jeszcze z innej beczki, to taka osłona też w dużym stopniu chroni osprzęt silnika przed kunami, ale producent ma to w nosie. Przecież takie szkody nie obejmują gwarancji. To już klient będzie musiał ponieść koszty naprawy, np. Ty, ja lub ktoś inny.
JACK
Re: VW T-ROC osłona silnika wer.Style 1.5 manual
Andy to nie kryzys, to chwilowy brak maksymalizowania zysków. Dla mnie bezpieczeństwo też jest bardzo ważne, a jeśli chodzi o wygląd to też jest dla mnie ważny, ale rozumiem całkowicie Ciebie i szanuję. To jest bardzo indywidualna sprawa. Jeśli płacę kupę kasy za auto to też wymagam.
Jeździłem przez weekend T-rockiem testowym z Matrixami - też wszystkim polecam. Są super.
JACK
Re: VW T-ROC osłona silnika wer.Style 1.5 manual
>JJCC
Przywiązuję sporą wagę do wyglądu i materiałów z jakich coś jest zbudowane i co wpływa bezpośrednio na moje postrzeganie produktu (np. jeśłi t-roc to tylko wersja stylistyczna R-line co najmniej z pakietem led plus ze względu na światła dzienne na dole) i irytują mnie takie niedoróbki czy oszczędności w wyposażeniu samochodu o których napisałem poprzednio.
Osobiście dopłaciłbym parę złotych by mieć lepsze materiały w wyglądzie i dotyku w środku czy np. sporo lepsze wygłuszenie nadwozia stąd też moje określenie budżetowy bo jeśli cena byłaby np. o 5-10 tys. z tego powodu wyższa to być może wiele osób by nie kupiło wcale t-roca'a.
Dlatego też budżetowość w mojej ocenie to nie jakaś określona kwota tylko w przypadku konkretnego modelu cięcie kosztów przez producenta tak by balansować z ceną finalną na tyle by produkt się sprzedawał ale niestety kosztem jakości czy materiałów.
Przywiązuję sporą wagę do wyglądu i materiałów z jakich coś jest zbudowane i co wpływa bezpośrednio na moje postrzeganie produktu (np. jeśłi t-roc to tylko wersja stylistyczna R-line co najmniej z pakietem led plus ze względu na światła dzienne na dole) i irytują mnie takie niedoróbki czy oszczędności w wyposażeniu samochodu o których napisałem poprzednio.
Osobiście dopłaciłbym parę złotych by mieć lepsze materiały w wyglądzie i dotyku w środku czy np. sporo lepsze wygłuszenie nadwozia stąd też moje określenie budżetowy bo jeśli cena byłaby np. o 5-10 tys. z tego powodu wyższa to być może wiele osób by nie kupiło wcale t-roca'a.
Dlatego też budżetowość w mojej ocenie to nie jakaś określona kwota tylko w przypadku konkretnego modelu cięcie kosztów przez producenta tak by balansować z ceną finalną na tyle by produkt się sprzedawał ale niestety kosztem jakości czy materiałów.
R-line 2023, 1.5 manual, komfort, led plus, beats, kamera, 18 cali, easy open, keyless itd.